alkie Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 (bewerkt) Alle nabestaanden gecondoleerd, en sterkte toegewenst. Ook de Co erg veel sterkte. Team Alkie 13 september 2012 bewerkt door alkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Heel ... Hier sluit ik me bij aan! Vooral de zus veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Zowel aan de nabestaande en anders betrokkenen veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies. Ook voor de CO, Ook voor hem zal dit niet makkelijk zijn. Harm Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pineaple plus Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Allereerst onze condoleantie. Het is nog steeds dat eenieder verantwoordelijk is voor zijn eigen daden dus de CO valt en kan je niets verwijten. Waarschijnlijk zijn er mensen hier niet in het bezit van een klimuitrusting en willen deze caches offline hebben. Wij zijn wel in het bezit van een GOEDE klimuitrusting en nemen dus BEWUST de keuze om deze caches WEL te doen met alle RISICO'S van dien. Dit is niet de eerste keer dat een dodelijk ongeluk gebeurd duikers verdrinken parachutisten vallen dood en toch blijven mensen het doen RESPECTEER DAT EN LAAT HUN (en mij) ME GANG GAAN...... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A'Tuin Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Wat een afschuwelijk ongeluk. Ook wij willen ons medeleven langs deze weg betonen. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tilly1808 Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Alleen stilte is gepast bij zo'n vreselijk voorval. Wij wensen de nabestaanden veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Ik wens de nabestaande veel sterkte toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcbrummer Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Pffffff dit is niet leuk Allereerst sterkte aan familie & nabestaanden! Namens team_brumbrum Tevens zijn er aardig wat teams die het zelfde willen zeggen, bij deze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Wij wensen iedereen sterkte toe dit verlies te dragen. Gisterenmiddag waren wij in hetzelfde gebied aan het cachen, wij hadden het leuk en gezellig, ons niet bewust van het leed dat zich hier afspeelde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poetjes Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Voor iedereen die hierbij betrokken is, heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brunsting Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Alle nabestaanden heel veel sterkte. Ook de cachelegger veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeebanket Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Diep triest. Medeleven en sterkte gewenst voor alle direct betrokkenen bij dit drama. Schuldvraag is hier, mijns inziens, niet aan de orde. Onwel worden heb je niet of nauwelijks in de hand. Dat overkomt je. Begrijpelijk dat de CO de cache heeft gearchiveerd. Respectvol, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maasjohnstone Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 wij wensen de nabestaande en de CO veel sterkte in deze moeilijke tijd. Team Maasjohnstone en TeamHoogeveen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de jonge prinsen Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Ook wij wensen de nabestaanden en de CO veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Draadje opgeschoond Het leek mij ook niet geschikt om de verwijderde discussie elders plaats te laten vinden. Gezien waarschijnlijk familie en vrienden hier meelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden