Spring naar bijdragen

Geocacher Overleden Na Val Uit Boom


Walker74

Aanbevolen berichten

Donderdag erg vroeg in de ochtend kwamen er een groot aantal smsjes binnen. Daarbij werden we hier in Almelo geconfronteerd met het overlijden van een medecacher/plaatsgenoot, wat door een noodlottig ongeval die avond ervoor had plaatsgevonden in Hoogeveen.

Geschrokken en verslagen... en nog steeds... het kan ons toch allemaal overkomen.

Hij is in iedergeval heen gegaan in waarschijnlijk de mooiste hobby die hij had: Geocaching!

*

Namens de BigLion-teamleden wensen wij zijn familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte in het verwerken van het verdriet en gemis.

Ook wensen wij Malyenki heel veel sterkte bij het verwerken van deze vreselijke gebeurtenis.

Eddy, Anita, Imke en Maaike.

bewerkt door 't Hopbelletje
gegevens even weggehaald weten niet of de familie dit wens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

cache nog vaak alleen maar snap nu wel dat ik even oplet welke plek ik cache en even laat weten welk gebied ik ga cachen thuis, risico zit in het vak, maar het zet je wel even aan het denken wel risico loop ik als ik alleen cache.

Maar dacht wel te lezen dat de man onwel werd kan je jezelf wel daar tegen beschermen . En waar kies je voor iedere sport heeft ze risico's . het enigste wat je hier mee kan is even van te voren incasseren welke risico's je neemt . zeker als je even denkt alleen te gaan zoeken.

 

sterkte voor de na bestaande

de man is in ieder geval in harnas gegaan.wordt er als men al weet om welke cache het gaat een kaarsje neer gezet namens ons als mede cachers ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte aan alle betrokkenen gewenst, speciaal aan de nabestaanden. Ik weet uit eigen ervaring dat het fijn is dat er aan je gedacht wordt na zo'n droevige gebeurtenis. Mijn gedachten gaan dan ook uit naar de nabestaanden. Iron Six

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De schok was enorm toen we woensdagavond van het ongeval hoorden.

 

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden. We leven enorm met hen mee. Wat zal het verschrikkelijk zijn om een dierbare zo plotseling te moeten missen. Heel veel sterkte.

 

Er gaan allerlei gedachten door je heen als je als CO zoiets hoort. Gedachten die vaak niet kloppen, maar elk gevoel van logisch redeneren ben je echt even kwijt.

 

Uit respect voor het slachtoffer en de nabestaanden besloten we direct de cache te archiveren.

 

In de verschillende fora, maar ook via mail, twitter en andere media krijgen we hartverwarmende berichten binnen. Dank daarvoor. Maar de meeste steun moet echt naar de naaste familie en vrienden gaan.

 

M.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi berichtje. Je hebt dátgene gedaan, wat je moest doen en wat de meeste Cacheowners gedaan zouden hebben. Cache archiveren en de zaak even laten rusten. Hoe rot je je ook zult voelen, jou treft absoluut geen blaam. Dit is echt een heel tragische samenloop van omstandigheden. Het had bij iedere cache kunnen gebeuren, maar ook tijdens een rit in de auto en dan hadden de gevolgen (ook voor derden) nog veel erger kunnen zijn. Desondanks.... sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forum lezers

 

Na contact te hebben gehad intern en extern zal ik namens geocaching mijn condoleances over brengen naar de familie.

We zullen ook namens iedereen een rouwtak geven. Alle condoleances zullen gebundeld worden en aan de familie worden aangeboden.

 

Mochten er mensen zijn die een bijdrage hieraan willen leveren dan hoor ik dat graag, prive PM of prik me even aan in de chat voor een privé gesprek.

 

Hopelijk heb ik zo iedereen weer voldoende ingelicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forum lezers

 

Na contact te hebben gehad intern en extern zal ik namens geocaching mijn condoleances over brengen naar de familie.

We zullen ook namens iedereen een rouwtak geven. Alle condoleances zullen gebundeld worden en aan de familie worden aangeboden.

 

Mochten er mensen zijn die een bijdrage hieraan willen leveren dan hoor ik dat graag, prive PM of prik me even aan in de chat voor een privé gesprek.

 

Hopelijk heb ik zo iedereen weer voldoende ingelicht

Heel sympathiek, ik vroeg mij al af of en hoe Groundspeak met dit soort dingen omgaat.

Er zijn immers al meer dodelijke ongevallen (al of niet door eigen gezondheid) tijdens het geocachen gebeurd.

Kan je daar iets meer over vertellen? Liefst in een ander draadje om niet deze te vervuilen met andere info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet de eerste X en waarschijnlijk óók niet de laatste X dat ik het met team prof X eens ben.

 

Het lijkt mij wenselijk dat er een volgende keer, bij een soortgelijk ongeluk, iets van een handelingsplan gevolgd kan worden. Nu volgde er een explosie van emoties. Dat hoeft niet ingewikkeld te zijn:

1. Dit is er aan de hand

2. We houden u via een apart draadje op de hoogte van de ontwikkelingen

3. We stellen een rekeningnummer open

4. Wie gaat wat, op welk moment regelen?????

5. Etc.

6. Etc.

7. Etc.

8. Etc.

9. .....

 

Met duidelijk berichtgeving, weet iedereen gelijk waar hij aan toe is.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wad-Seekers: We hebben het er inderdaad over, hoe we gaan handelen als er in Nederland bij ons spel geocaching een ongeluk gebeurd.

Deze keer werd er veel geroepen, waarschijnlijk overmand door emoties. Hoe gaan we dát voorkomen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kán natuurlijk niet voor Prof. X antwoorden. Maaar misschien bedoeld hij: stel dat Grounspeak al iets van een plannetje zou hebben....

 

Misschien zitten daar ideetjes tussen die wij kunnen gebruiken! Dan hoeven wij in Nederland het buskruit niet opnieuw uit te vinden.....

 

Het verliep deze keer niet vlekkeloos.....Dat kán, misschien, anders????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker, volgens mij heb jij de meeste posts erover staan, alleen in dat andere draadje. Wie is er nu overmand door emoties ?

 

Hoi The X :yes: Ik heb er géén geheim van gemaakt dat ik behoorlijk van slag was. We kennen de boom en de CO. Ik hoop alleen niet dat ik het verkeerde heb geroepen.

 

Verder vind ik het tijd worden voor praatje in een ander draadje. Kom je óók?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...