Spring naar bijdragen

Geocacher Overleden Na Val Uit Boom


Walker74

Aanbevolen berichten

Wij zijn hier op geocaching.NL.

Dat is een heel andere organisatie dan geocaching.COM of te wel groundspeak...

Heel sympathiek, ik vroeg mij al af of en hoe Groundspeak met dit soort dingen omgaat.

 

Ik reageerde op bovenstaande. Maar natuurlijk prima als er hier op deze site afspraken en/of een soort cultuurtje voor is.

Juist, ik wilde niet specifiek geocaching.nl noemen om eventueel geneuzel over vertegenwoordiging namens wie dan ook te voorkomen.

't Hopbelletje zegt letterlijk "vanuit geocaching". Ik lees dat dan als vanuit Groundspeak.

Dat .nl zelf wat organiseert vind ik prima.

Maar ik ben benieuwd hoe zo'n organisatie omgaat met trieste of zelfs dodelijke ongevallen tijdens het Geocachen.

Natuurlijk heeft iedereen een mening, maar als organisator en toch ook geestelijk vertegenwoordiger vraag ik me dat af.

En misschien weten ze het geeneens.....maar dat zal wel niet. Achter de schermen gebeurt zoals altijd vast meer dan we weten.

Wellicht moet ik die vraag op het forum van Geocaching.com vragen? Geeft alleen lichte irritatie om naar een ander forum te moeten terwijl dit HET forum is voor NL cachers (toch???)

Op Groundspeak forums lees ik vrijwel nooit iets wat hier niet reeds besproken is, vandaar.

 

Maar graag verder in een ander of nieuw draadje, anders raakt dit condoleance register wat vol met minder relevante info.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mensen die me een PM hebben gestuurd sorry voor het wachten zal zo in de pen duiken.

Net terug van de crematie was een erg mooie dienst.

Familie stelde het erg op prijs dat we langs zijn gekomen.

Inmiddels zijn we begonnen met samenstellen boekje met alle lieve mailtjes en berichten.

 

Ga vooral hiermee door in dit draadje of via PM

 

Begin volgende week zal het naar de drukker gaan zodat we deze aan de familie kunnen aanbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, kom je weer eens op het forum, lees je dit!

 

Trieste gebeurtenis, vreselijk voor de zus die het moest aanschouwen.

Wij willen dan ook alle nabestaanden van deze actieve geocacher veel sterkte wensen de komende tijd.

 

Team Glenn en Maik; Marco & Marloes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...