Spring naar bijdragen

Geocaching En Humor ..............


antarctica

Aanbevolen berichten

Ik loop al heel wat jaartjes mee hier op het forum.

Soms stel ik een vraag, soms geef ik een antwoord.

Soms weet ik geen antwoord, maar geef ik een reactie.

En daar gaat het nogal eens mis, heb ik het gevoel.

Een in mijn ogen grappige, melige of scherpe opmerking wordt meestal niet gewaardeerd.

Jammer, want een beetje meer humor zou wel prettig zijn in geocachingland; we zijn allemaal zo serieus bezig met geavanceerde apparatuur, moeilijke puzzels en diepgaande vragen.

Ik pleit voor meer humor hier op het forum!

Gewoon af en toe eens heerlijk kwalleballen!

Antarctica

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik loop al heel wat jaartjes mee hier op het forum.

Soms stel ik een vraag, soms geef ik een antwoord.

Soms weet ik geen antwoord, maar geef ik een reactie.

En daar gaat het nogal eens mis, heb ik het gevoel.

Een in mijn ogen grappige, melige of scherpe opmerking wordt meestal niet gewaardeerd.

Jammer, want een beetje meer humor zou wel prettig zijn in geocachingland; we zijn allemaal zo serieus bezig met geavanceerde apparatuur, moeilijke puzzels en diepgaande vragen.

Ik pleit voor meer humor hier op het forum!

Gewoon af en toe eens heerlijk kwalleballen!

Antarctica

 

Ik loop nog niet zo lang mee op dit forum, maar vermaak mij er inmiddels prima. Jouw opmerkingen prikkelen mij dikwijls om te reageren. En graag leid ik de aandacht af van het onderwerp, een topic laten ontsporen vind ik leuk. Zo ook heb ik me gewaagd een topic te beginnen over Wie is de mol?......... Probleem is dat men mij nu niet meer serieus neemt, na dit gelezen te hebben. Eigenlijk geen probleem, we zijn al vaak genoeg te serieus.

 

Laten we kijken hoelang dit grappig blijft :). Met de stelling "Geocaching En Humor .... Het mystery van de te korte lontjes!" lijkt dit draadje gedoemd om te mislukken :crybaby:

 

Het is maar hoe je het opvat. B.... zorgt ook altijd voor een vrolijke noot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben serieus dol op humor. Zat gisteren nog de Grounspeak Lost & Found DVD te kijken waar een cacher de volgende uitspraak deed; "If we were not all crazy, we would go insane" (of iets van die strekking). Ik vond hem prachtig. Lang leve de lol :thumbup:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een in mijn ogen grappige, melige of scherpe opmerking wordt meestal niet gewaardeerd.

Dat waardeer ik over algemeen wel. Humor is een uitstekende manier om het wereldje te relativeren.

 

En graag leid ik de aandacht af van het onderwerp, een topic laten ontsporen vind ik leuk.

Een topic laten ontsporen valt niet onder mijn definitie van humor. Het geeft alleen maar gedoe. De humor is dan juist ver te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Humor in 't veld:

Liep laatst 'n multi en moest 'n waarde van het wob-paaltje hebben die tussen twee weilanden stond. Terwijl ik langs de sloot en het weiland naar het paaltje loop verschijnt er 'n boer vanachter 'n struik. Oje denk ik....., Zegt de boer: "Bent U landmeter?" Ik: "Ehh, nee maar ik meet wel de afstand". De boer wijst naar 'n ander paaltje iets verderop en zegt: "Die heb IK niet verzet". :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is absoluut een feit, dat schrijven in een forum heel wat anders is dan met z'n allen babbelen in een kroeg met een glaasje voor je. Gezichtsuitdrukkingen komen niet over in geschreven tekst. Grappig bedoelde opmerkingen gaan daardoor vaak verloren in de letterbrij. Al zet je er 20 smileys achter..... Bovendien nemen een klein aantal mensen hier hun hobby dermate serieus, dat het ook al moeilijk wordt om er in relativerende zin met hen over te spreken.

 

Het probleem is, dat het zoeken naar tupperware in een bosje met hondendrollen voor velen de meest merkwaardige en dwaze hobby is die je je maar kunt bedenken en vaak moeten wij onderweg toegeven, dat die mensen best wel een beetje gelijk hebben..... In dit forum wordt deze vorm van tijdsbesteding door een aantal mensen echter gezien als de ultieme waarheid in dit leven en dan wordt het heel erg moeilijk om daar met een glimlach rond de tanden over te schrijven....

 

Toch moet je dat gewoon maar doen en de personen, die menen in alle ernst erop te moeten reageren moet je maar negeren.... Velen lezen dit forum maar reageren niet. Ga er maar vanuit, dat zij het wél leuk vinden wat je schrijft en dat die paar lui, die er wél in negatieve zin op reageren de uitzonderingen zijn.....

 

Om de reden, die de topicstarter aangeeft reageer ik niet zo veel meer op dit forum, maar ik lees de berichten wel en soms zit ik me echt wel eens te verkneukelen om de reacties die geplaatst worden. Ook al gaat het beroerd in Nederland.... de humor heeft het land nog niet verlaten...... Houden zo!!!

bewerkt door Gerrit Tabak
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...