Spring naar bijdragen

Geocaching En Humor ..............


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Stichting lekker dier is hier niet van gedient.

 

Zit een aangevreten chocolade paashaas met gat in de kont tegen over een aangevreten paashaas met afgebeten oren. Zegt de paashaas: mijn kont doet zo'n pijn. Zegt de andere haas: wablieft ?

hahahahahahahahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genoeg moppen over paashazen, anders ben ik bang dat ik flauw ga worden. Wat was er eerder: de paashaas of de kip? Het paasei!

 

Humor over cachen is genoeg te bedenken. Als ik tegen mijn echtgenote zeg dat ik ga cachen, doet ze al bijna in de broek van het lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een in mijn ogen grappige, melige of scherpe opmerking wordt meestal niet gewaardeerd.

Dat waardeer ik over algemeen wel. Humor is een uitstekende manier om het wereldje te relativeren.

 

En graag leid ik de aandacht af van het onderwerp, een topic laten ontsporen vind ik leuk.

Een topic laten ontsporen valt niet onder mijn definitie van humor. Het geeft alleen maar gedoe. De humor is dan juist ver te zoeken.

 

Voorbeeld van laten ontsporen:

topic over telescoopspiegel met magnetische hevel. Vraag waar die voor te gebruiken is. Antarctica (ja hij): met de andere kant kun je de hondenpoep onder je schoenen verwijderen. Vervolgens heb ik de discussie expres veranderd in welk schoeisel je het best kunt gebruiken bij het cachen. En daar kwam een aantal hilarische adviezen uit voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net mijn lontje gemeten....wees gerust hij is lang zat :lol:

 

De vrouwtjes denken daar anders over volgend mij

 

Zeg hooning moet jij geen kruisjes gaan zoeken... :lol1:

 

Waar gaat dit draadje nou eigenlijk over ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar dit draadje over gaat?

Over gegeven paarden die je niet op hun bek mag slaan; over de paashaas met pijn in z'n hol, over ............... weet ik veel.

Maar het leest wel lekker (zeker na een &%$#* dag waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!)

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar dit draadje over gaat?

Over gegeven paarden die je niet op hun bek mag slaan; over de paashaas met pijn in z'n hol, over ............... weet ik veel.

Maar het leest wel lekker (zeker na een &%$#* dag waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!)

Antarctica

 

 

En over paaseieren

 

Ps gelukkig heb JIJ de broek nog aan (hoop ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!)

Antarctica

Haal die haakjes maar weg!

Edit: en maak je niet zo druk. Morgen lekker cachen!

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!)

Antarctica

Haal die haakjes maar weg!

Edit: en maak je niet zo druk. Morgen lekker cachen!

 

 

Tja onbijtkoek bij het stoplicht ( en een bon heb ik al)

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...