Spring naar bijdragen

Loggen Eigen Cache


sauciestrebel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

het attended loggen van een event wat je zelf organiceert is dat niet het zelfde al het found it loggen van een cache die je zelf heb verstopt?

 

Barny

 

 

@barny

ehm, ja, wat mij betreft wel.

 

Een eventcache is wat anders denk ik.. Stel je organiseert met 5 mensen een event en voor het event heb je een apart account op gc.com... waarom zou je als mede organisator de eventcache dan niet kunnen loggen op je eigen account. Je bent er toch ook geweest .huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eventcache is wat anders denk ik.. Stel je organiseert met 5 mensen een event en voor het event heb je een apart account op gc.com... waarom zou je als mede organisator de eventcache dan niet kunnen loggen op je eigen account. Je bent er toch ook geweest .huh.gif

 

Dus als je onder een andere account een cache legt, en hem vervolgens onder je eigen account logt moet dat dus wel kunnen, want je bent tenslotte bij de cache geweest. :eek:

 

Persoonlijk zou ik dit dus nooit doen, niet bij een cache en ook niet bij een event.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eventcache is wat anders denk ik.. Stel je organiseert met 5 mensen een event en voor het event heb je een apart account op gc.com... waarom zou je als mede organisator de eventcache dan niet kunnen loggen op je eigen account. Je bent er toch ook geweest .huh.gif

 

Dus als je onder een andere account een cache legt, en hem vervolgens onder je eigen account logt moet dat dus wel kunnen, want je bent tenslotte bij de cache geweest. :eek:

 

Persoonlijk zou ik dit dus nooit doen, niet bij een cache en ook niet bij een event.

 

Dat zeg ik niet! Lezen is ook een kunst. Het gaat hier om het event, technisch ook een cache vorm maar dan anders. Het gaat dus alleen om events niet om andere caches? Als je zelf organiseert waarom zou je dan geen Will Attend mogen loggen....

Een andere discussie zou kunnen zijn of Events nog wel als cache moeten meetellen in je statistieken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan een cache-eigenaar zijn eigen cache loggen?

 

"Can I log a find on my own cache? What about when I go back to visit?It is considered "bad form" to log a find on your own cache, no matter when you do it. The same is true if you re-visit another traditional cache (for example to place or retrieve a travel bug). Use the "post a note" log option to record your visit in these circumstances.

 

In either case, you're not "finding" a cache because you already know where it is. Save the smiley face for use when you've truly discovered a hidden cache."

 

 

Bron: Groundspeak Help Center

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf organiseert waarom zou je dan geen Will Attend mogen loggen....

 

Met de zelfde redenering: Als je zelf een cache legt, waarom zou je dan geen Found It mogen loggen ...

 

Ik ken geen regel die het verbiedt. Het lijkt me daarom een persoonlijke smaak om het wel of niet te doen. Ik zou het zelf niet doen. Maar waarom zou ik me ermee bemoeien als een ander het wel doet? Hebben we er last van? Zijn we jaloers op een extra puntje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache was al gearchiveerd.

En daarna gelogd door de eigenaar.

Prima, mits de eigenaar ALLE nog aanwezige cache restanten en waypoints ook uit het veld verwijderd. Een echte Last to Find dus! Nu blijven gearchiveerde caches en waypoints bijna altijd achter in het terrein. Een ernstige vorm van milieu vervuiling dus! Zie het maar als zwerfafval.

 

en weer willen we anderen gaan vertellen hoe HUN het spelletje MOETEN spelen.... wanneer geven jullie het toch 's op.... #fail

correctie: "hoe ZIJ het etc...."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en weer willen we anderen gaan vertellen hoe HUN het spelletje MOETEN spelen.... wanneer geven jullie het toch 's op.... #fail

De topicstarter stelt een vraag.

Daarop volgen een aantal antwoorden.

Die antwoorden, zelfs als ze licht van de oorspronkelijke vraag afwijken, zijn nergens gebiedend.

Het is maar wat je er in wil lezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een event vindt ik het toch anders. Al haast ik mij te zeggen dat ook niet kan uitleggen waarom; het voelt anders.

Nou, dat is heel simpel: een event is niet verstopt en kan dus ook niet gevonden worden. Een event wordt bijgewoond en dat kan ook door de organisator gebeuren.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge jonge, waar gaat dit over? Waar men zich allemaal druk om maakt. Om mijn part log je je eigen cache 1000 keer wat maakt mij dat uit. Ga toch lekker cachen zoals het bedoelt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...