Spring naar bijdragen

Loggen Eigen Cache


sauciestrebel

Aanbevolen berichten

Kan een cache-eigenaar zijn eigen cache loggen?

 

 

http://www.alzheimer.nl/. DAN mag het ...

 

Veel eerder in dit draadje (herinner ik me dat goed?) heb ik al gevraagd of ik met Altzheimer mijn eigen cache mag loggen als ik hem na veel moeite weer terug weet te vinden. Het Altzheimercafé weet ik niet meer te vinden, overigens niemand, is altijd leeg. Bovendien vergeet de eigenaar de deuren te openen. Geen grapjes over ziektes? Ligt eraan welke ziektes. Ik ken Altzheimerpatiënten en die hebben daar geen moeite mee. Bovendien kunnen zij dit forum toch niet vinden. Maar waar gaat dit draadje ook alweer over?

 

Ik vind het helemaal prima!

Als jij daar gelukkiger van wordt; OK!

Antarctica

 

Dat bedoel ik dus. Waarom je eigen cache loggen? Ik zie er de lol niet van in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan een cache-eigenaar zijn eigen cache loggen?

 

 

http://www.alzheimer.nl/. DAN mag het ...

 

Veel eerder in dit draadje (herinner ik me dat goed?) heb ik al gevraagd of ik met Altzheimer mijn eigen cache mag loggen als ik hem na veel moeite weer terug weet te vinden. Het Altzheimercafé weet ik niet meer te vinden, overigens niemand, is altijd leeg. Bovendien vergeet de eigenaar de deuren te openen. Geen grapjes over ziektes? Ligt eraan welke ziektes. Ik ken Altzheimerpatiënten en die hebben daar geen moeite mee. Bovendien kunnen zij dit forum toch niet vinden. Maar waar gaat dit draadje ook alweer over?

 

 

>>> Sorry maar Ook deze vind ik leuk <<<

 

Ik vind het helemaal prima!

Als jij daar gelukkiger van wordt; OK!

Antarctica

 

Dat bedoel ik dus. Waarom je eigen cache loggen? Ik zie er de lol niet van in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waar wil de TS heen.

 

Ik denk naar zijn eigen cache :1eye:

 

 

Dan zal de TS na ruim 500 caches gedaan te hebben, eerst één cache moeten plaatsen.

 

Ik wist niet dat je na een aantal gevonden caches ook een cache moest plaatsen.

 

Hoeft ook niet, maar als draadjes-starter zijn eigen cache wil loggen zal hij er toch eerst een moeten leggen ... toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik dan een cache loggen die ik samen met anderen on een andere naam heb gelegd?

Ik snap niet dit dit draadje ( "Loggen Eigen Cache" ) nog openstaat.

 

Mijn mening: who cares?

 

Als een CO vindt dat hij/zij wel zijn/haar eigen cache mag loggen, dat moet hij/zij dit gewoon maar doen.

 

Einde verhaal, zonde van van alle.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik dan een cache loggen die ik samen met anderen on een andere naam heb gelegd?

Ik snap niet dit dit draadje ( "Loggen Eigen Cache" ) nog openstaat.

 

Mijn mening: who cares?

 

Als een CO vindt dat hij/zij wel zijn/haar eigen cache mag loggen, dat moet hij/zij dit gewoon maar doen.

 

Einde verhaal, zonde van van alle.....

 

Als je het zonde vind van alle ........ Waarom reageer je hier dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het zonde vind van alle ........ Waarom reageer je hier dan?

Mijn mening: er wordt al genoeg geklaagd, gezeurd ( sorry ) en …… op deze site. Altijd dat negatieve. Bijna iedereen wil dat er 'wat' gebeurt met deze site. Laten we met ons zelf beginnen en stoppen met klagen/zeuren/… en meer positieve items (b)loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch een topic met verschillende meningen? Min of meer een discussie? Daar is een forum toch onder andere voor?

 

En inderdaad je hoeft niet te reageren.......

 

Wat voor de een zo klaar als een klontje is, is dat voor een ander niet.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hoeft ook niet, maar als draadjes-starter zijn eigen cache wil loggen zal hij er toch eerst een moeten leggen ... toch?

Mag ik dan een cache loggen die ik samen met anderen on een andere naam heb gelegd?

 

Wat kan mij het schelen? Ik heb het immers over kunnen (= mogelijk zijn) niet over mogen (= wenselijk zijn).

 

Edit: Extra s p a t i e toegevoegd.

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...