Spring naar bijdragen

Loggen Eigen Cache


sauciestrebel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gratis aangeboden: al mijn puntjes.

338 gevonden caches, het is niet veel, maar die puntjes doen me niets en een ander schijnt er blij mee te zijn.

De wandeling, de waypoints, de herinneringen, het gezelschap, de foto's ........... daar gaat het mij om.

Antarctica (die komend weekend in Luxemburg gaat cachen)

 

Ik weet ergens een goeie gids staan ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat events betreft sluit ik me graag aan bij Topzoekertje.

De stelling van groundspeak dat je een cache niet kan vinden als je hem zelf hebt geplaatst gaat niet op voor events. Een event 'cache' kan je niet vinden. Daar kan je alleen bij zijn geweest, meer betekent 'attended' niet.

Ook de organisator is (meestal) aanwezig bij het event, en ik vind het dan ook helemaal niet vreemd om dat event als attended te loggen.

Een mooi log met een anekdote is altijd welkom.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wat het waard is....ik stoor me meer aan en 'tftc' na een wandeling van enkele kilometers dan aan het feit dat iemand een cache wel of niet terecht logt.

 

Jan

 

 

Hier kan ik me helemaal in vinden. tftc (thanks for this comment)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wat het waard is....ik stoor me meer aan en 'tftc' na een wandeling van enkele kilometers dan aan het feit dat iemand een cache wel of niet terecht logt.

 

Jan

Voor 100% mee eens

 

De knuppel ook nog even verder in het hoenderhok, heb ruim 6200 founds waaronder een aantal caches die ik (Wil) geplaats heb.

Deze zijn gelopen, gevonden en gelogd door Michael en of Jeanne.

Is natuurlijk Not done, da snap ik wel :yawn: maar ik heb de logs niet verwijderd en ga dat ook niet doen.

Haal ik die er af zit nog steeds boven de 6200, So what?

Gevonden door team Wilp, dus waarom zou ik..... Voor de puntjes?

Puntjes, ook iets zeer betrekkelijks, zeker als ik soms kijk naar de verhouding gelogde traditionals - Multi's.

Zomaar 2 praktijkvoorbeelden.

11000 founds waarvan 2000 multi

300 founds waarvan 2 multi

Wie is de puntjesjager?

En dan nog moet iedereen zelf weten hou hij dit spelletje wil spelen.

Of kan en mag dat alleen volgens op dit forum opgelegde regels door "moraalridders".

Dat was de knuppel, dus slaan maar weer met zijn allen, zucht. :bangin:

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn antwoord op 'Loggen Eigen Cache': Ga gerust je gang.

 

 

 

Wel altijd leuk dit soort draadjes, zoveel mensen zoveel meningen.

 

En zeker hier dat enkele klagen over mensen die klagen over andere mensen, geheel blind dat ze bezig zijn met het zelfde waar ze over klagen, (begrijp je het nog?)

 

Wat ik nog leuker vind is dat enkele mensen propageren dat ze vinden dat iedereen maar moet cachen zoals men dat zelf wil het leven en laten leven principe, behalve als die zelfde mensen vinden dat iets niet zou moeten mogen, ik heb zelf als ervaringsdeskundige meegemaakt dat bij de buren al heel snel 1 van de handvolle 1 hersencellenge aanhangers op slinkse wijze in werking worden gesteld en slaafs de zwartgepoetste laarzen tegenelkaar aanslaat om bij Papa Groundspeak te gaan klagen, weg dat hele betoog van leven en laten leven .

 

En natuurlijk mag en kan iedereen zijn eigen cache loggen, en natuurlijk mag en kan iedereen zijn eigen event loggen, (persoonlijk doe ik het niet omdat ik wel erg sneu vind) maar wat nu als je net als ik gezegend ben met een geheugen een goudvis, elke 10 seconden kan je ook je eigen cache weer vinden, niet 1 keer maar wel 5 of 10 of 50 wat zeg ik? ik kan hem zo wel 1000 vinden! moet toch kunnen lees ik hier! Als 1 keer je eigen cache loggen als normaal gezien word dan moet 1000 keer toch ook kunnen? het is namelijk mijn manier van het spelletje spelen,,,,,,

 

99 van de 100 weet ik nu al dat er door een “alles moet kunnen” ”leven en laten leven” verkondiger CQ wormvormig slap aanhangsel een (klaag) meel (kijk meneer nu eens wat hij nu weer eens doet) naar groundspeak gaat en die logs meteen verwijdert worden, hoezo het gaat toch niet “om de puntjes” hoezo “leven en laten leven” hoezo "er mag wel minder geklaagt worden" als het echt allemaal zo was dan laat groundspeak al die 1000 foundlogjes wel gewoon staan

Dus een leuk verhaal en misschien gelooft een onnadenkende dat nog wel maar als je wat langer meeloopt dan zie je vanzelf wel dat A zeggen en B doen heel vaak voorkomt bij enkele groeperingen binnen het geocachen

 

 

Barny

 

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maar waar wil de TS heen.

 

Ik denk naar zijn eigen cache :1eye:

 

 

Dan zal de TS na ruim 500 caches gedaan te hebben, eerst één cache moeten plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...