Spring naar bijdragen

Nieuwe Site Voor Beginnende Geocachers.


meelhopper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bijzonder mooie en nette site. :thumbup:

 

Goed bruikbare info voor de nieuwkomers en misschien zelfs wel voor menige gevorderde.

 

Deze site heb ik in de favorieten geplaatst. :yes:

 

Succes met de verdere ontwikkeling van deze homepage die info bevat

wat eigenlijk gewoon op geocaching.nl zou moeten staan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks ten nadele van jouw site, maar sommige cacheleggers weten zelf bijna niet het verschil tussen cijfers en een getal. Dit heb ik al bij een gelopen multicache meegemaakt en bij de laatste chirpcache (die ik nog moet afmaken) ook. Trouwens bij die laatste cache werd een cijferwaarde gevraagd, waar blijkbaar de uitkomst een stapeltelling was.

 

En ik zie ook technieken die voor mij nieuw zijn, of die ik niet met mijn Oregon maar thuis met Mapsource uitgevoerd hebt. Dus zoals gezegd de site is niet alleen voor net beginnende geocachers handig.

 

En ook al is het misschien niet helemaal voor beginners bedoelt, ik zelf vind voor een Oregon de Wherigo Geocaching Tools ook heel handig.

bewerkt door expir_bofh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow! Hier zijn we blij mee! Als net begonnen geocachers in het ontdekkinsstadium levert deze site heel veel handige, interessante en voor ons waardevolle informatie. Gecompliceerd lijkende zaken worden opeens glashelder! Allemaal compact en overzichtelijk; aantrekkelijker dan een begrippenlijst doorspitten :thumbup: Veel dank! Prof Plof

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...