meelhopper Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 (bewerkt) Om beginnende geocachers een handje te helpen, heb ik gemeend een bijdrage te moeten leveren. Zie hier de geboorte van: www.meelhopper.nl 9 november 2011 bewerkt door meelhopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekel98 Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 (bewerkt) Mooie, informatieve site! 9 november 2011 bewerkt door stekel98 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krimpenees Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Schitterende site. Staan ook handige tooltjes en info op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Supertwan Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Leuke handige site , ik heb hem gelijk onder mijn favorieten gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Leuke site Meteen even een linkje opgenomen op mijn geocachewebsite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Major_Dundee Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Bijzonder mooie en nette site. Goed bruikbare info voor de nieuwkomers en misschien zelfs wel voor menige gevorderde. Deze site heb ik in de favorieten geplaatst. Succes met de verdere ontwikkeling van deze homepage die info bevat wat eigenlijk gewoon op geocaching.nl zou moeten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Ziet er goed uit, succes met het vervolg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
expir_bofh Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 (bewerkt) Niks ten nadele van jouw site, maar sommige cacheleggers weten zelf bijna niet het verschil tussen cijfers en een getal. Dit heb ik al bij een gelopen multicache meegemaakt en bij de laatste chirpcache (die ik nog moet afmaken) ook. Trouwens bij die laatste cache werd een cijferwaarde gevraagd, waar blijkbaar de uitkomst een stapeltelling was. En ik zie ook technieken die voor mij nieuw zijn, of die ik niet met mijn Oregon maar thuis met Mapsource uitgevoerd hebt. Dus zoals gezegd de site is niet alleen voor net beginnende geocachers handig. En ook al is het misschien niet helemaal voor beginners bedoelt, ik zelf vind voor een Oregon de Wherigo Geocaching Tools ook heel handig. 9 november 2011 bewerkt door expir_bofh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
n0kk0 Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Super site Jan!! Ben bezig met een serie, waar deze zeker als link in vermeld gaat worden... In ieder geval is de informatie duidelijk en helder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeterMia345nl Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Mooie interessante site. Goed duidelijk opgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronaldo&Co Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Leuke site. Ook ik zal 'm in de favorieten gaan plaatsen! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masteryoda Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Hier word ik blij van. Gelijk onder mijn favorieten gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
profplof Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Wow! Hier zijn we blij mee! Als net begonnen geocachers in het ontdekkinsstadium levert deze site heel veel handige, interessante en voor ons waardevolle informatie. Gecompliceerd lijkende zaken worden opeens glashelder! Allemaal compact en overzichtelijk; aantrekkelijker dan een begrippenlijst doorspitten Veel dank! Prof Plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deleukefietser Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Knappe site, direct bij mijn favorieten geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laekense Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Prachtige site, staat meteen in mijn favorietenlijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden