Spring naar bijdragen

Oproep Aan Eigenaren Van Voortuincaches


Twentse Mug

Aanbevolen berichten

Bij deze wil ik aan eigenaren van voortuincaches die mogelijk op dit forum kijken een oproep doen. Er is een attribuut "voortuincache" beschikbaar als één van de te kiezen attributen.

Mag ik de oproep doen dit attribuut te gebruiken bij een voortuincache. Alvast dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En als het nu je achtertuin of balkon is? Wat dan? Ik raak lichtelijk in paniek, weer een nieuw probleem waarbij het keurig aangeharkte pad voor dit overgereguleerde spelletje ernstig wordt gedwarsboomd. HELP! Is er geen schutting- of vogelhuisje attribute?

 

 

FrontyardPrivateResidence.jpg

 

Er staat Frontyard (private residence).

De rest valt in de 'tussenhaakjes' toch? :D

 

Ik vind het wel een verbetering, gezien het gegeven dat deze caches altijd en overal zo omstreden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Ik log ze nooit en heb er dus persoonlijk belang bij dat dit icoontje op de pagina staat.

Vooral ook de pagina's waarbij je een puzzeltje moet oplossen.

Zou me een hoop tijd schelen.....

Maar ja, als het net zo suffig gaat als met de rolstoel icoontjes, dan zullen er nog vaak verrassingen volgen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voortuin caches vallen wel mee, alleen moet het wel duidelijk zijn dat het de juiste tuin betreft

Hint of GC sticker dus wel gewenst

Attribuut helpt hierin ook mee

 

 

Helemaal mee eens. Wanneer ik zeker weet dat ik in de juiste tuin terecht ben gekomen, is het loggen wel een mogelijkheid, de andere blijven voor mij meestal ongelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Marit, ik was de ;) vergeten. Ik denk echter niet dat er caches overgeslagen gaan worden als er dit attribute bijstaat. Want "iedereen" roept wel wat over voortuincaches, toch worden ze massaal bezocht!

Ik zou liever een (nieuwbouw) woonwijk attribute zien, die sla ik dan zeker over <_<:rolleyes:

 

Je hebt de roepers vergeleken met de logjes om die conclusie te trekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ooit een voortuincache gedaan. Mss er overheen gelezen maar het was voor ons in ieder geval een verrassing. De mensen waren erg aardig, heel gastvrij en het was voor ons een aparte ervaring om ook dit eens mee te maken.

 

Maar ik denk dat wij, als er een icoontje bij staat dat het een voortuincache is, deze voortaan toch overslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Marit, ik was de ;) vergeten. Ik denk echter niet dat er caches overgeslagen gaan worden als er dit attribute bijstaat. Want "iedereen" roept wel wat over voortuincaches, toch worden ze massaal bezocht!

Ik zou liever een (nieuwbouw) woonwijk attribute zien, die sla ik dan zeker over <_<:rolleyes:

 

Je hebt de roepers vergeleken met de logjes om die conclusie te trekken?

 

 

Als ik dit icoontje zie, sla ik de cache zeker over. Ik vind de conclusie van X een beetje voorbarig.

Xaa en Arend...........ja, ik weet zeker dat ze in ieder geval niet MINDER bezocht gaan worden.

Het attribute is alleen maar handig om aan te geven waar de cache ligt. Hoef je je minder bezwaart te voelen als je weer onder een bloempot of regenpijp loopt te graaien tussen de buxus en heideplantjes (de originelere natuurlijk uitgezonderd, maar ja dat weet je pas als je ze doet :lol: )

Neem bijvoorbeeld zo'n andere vrolijke vriend; hoeveel commentaar is er al niet geweest op de (recalcitrante) CarpoolCache? Asfalt, beton, uitlaatgassen en toch mega hoge logscores.

 

Ik vind nog steeds dat voortuincaches verboden moeten worden.

Ik doe ze wel, want als het even kan doe ik alles, maar genieten van de voortuincache zelf is er eigenlijk nooit bij.

Verbieden gaat me te ver, negeren kan wel. Waarom doe je ze dan als je er vrijwel niet van geniet? Het lukt mij ook om (eenvoudige) caches hier in de buurt te negeren omdat ik het gebied al kan dromen of al drie keer voor een andere cache ben geweest?

Puntjesjagen en benzine verstoken doe ik liever in een nieuwe en onbekende regio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb persoonlijk niets tegen voortuincaches, ook al is in sommige gevallen een sterk gevoel van huisvredebreuk wel aanwezig. En zoals al eerder is aangegeven dat het belangrijk is dat er iets van een sticker - of wat dan ook - in de tuin, huis, brievenbus - of waar maar opvalt -, dat je in de juiste tuin vrolijk onder bloempotten zit te kijken.

 

Waar dit nieuwe icoontje mij wel mee gaat helpen, is het plannen van een gezellige cacheroute met mijn vrouw. Zij heeft namelijk WEL een absolute hekel aan voortuincaches en vindt het volkomen niet kunnen dat je bij iemand zomaar een tuin in stapt. Zij zal dan ook altijd in de auto blijven zitten of als we met de fiets zijn, ergens verderop op een straathoek op mij wachten. Door deze caches van te voren al makkelijk te herkennen en daarom niet in te plannen, gaat ons dus een hoop plezier opleveren. :thumbup:

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...