Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:eek: Geocachen was toch Kruimeldief???:eek:

 

 

 

 

Nederig neem ik mijn hoofd af!!!

 

Ontzettend bedankt voor alle caches die ik dank zij jullie heb kunnen doen en de paar die ik dank zij jullie heb kunnen leggen. Geniet van de nieuwe vrije tijd!!!

 

Groundspeak zal jullie gaan missen!

 

Groetjes

 

Hans

bewerkt door Finbar.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evert en Frouwke, ook vanuit Twente enorm bedankt voor het vele werk wat jullie hebben gedaan voor Geocaching Nederland... De beslissing is begrijpelijk, maar wel jammer... we hebben heel veel respect en waardering voor jullie. Graag zien we jullie terug... ergens...

Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel en Kralenfee, bedankt voor jullie werkelijk unieke bijdrage aan geocachend Nederland. Niet alleen voor het reviewen van de caches maar ook voor jullie originele en rake presence op de GC fora! Of mogen we het laatste weer verwelkomen nu juliie stoppen met reviewen?

 

 

Bedankt,

De Wolvjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief en Kralenfee bedankt voor al jullie zorgen om onze caches online te brengen. Kralenfee bedankt dat ik je naam mocht gebruiken (ik heb nog genoeg lapjes :rolleyes: )Wij wensen jullie veel cache plezier en horen graag nog eens iets van jullie.

Els en Jacob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik nog maar één cache uitgezet en daarbij met jullie te maken gehad. Jammer dat bij de caches die waarschijnlijk nog wel gaan volgen dit niet meer het geval zal zijn. Maar ik kan wel inzien dat jullie behoorlijk veel voor het geoacachen hebben gedaan en dus hartstikke bedankt daarvoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...