Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

Leuk dat er zelfs een banner op de forumhomepage is gezet om Kruimeldief en Kralenfee te bedanken. :thumbup:

 

Zelf moet ik nog steeds mijn eerste cache uitzetten. Daar heb ik vorig jaar met de Kerstcache al aan kunnen ruiken,

al kon ik zo een route kiezen waar reeds een bestaande multi is uitgezet.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil jullie graag bedanken.

 

Omdat ik alleen met jou, Evert , te maken heb gehad wil ik me specifiek nog even tot je richten.

Wat een ongelofelijke klus heb je gedaan met al die caches en ook je bemoeienissen op het forum staan me nog bij.

 

Wat mij altijd het meest heeft getroffen is het geduld dat je aan de dag legde om anderen te laten delen in je kennis.

De tijd die je daarvoor maakte en de moeite die je daarvoor deed vond ik bijzonder.

Vooral hier op het forum heb ik daar altijd met verwondering en zeker met bewondering naar gekeken.

 

Het ga jullie goed en hopelijk zul je nu zelf eens wat meer caches kunnen lopen. :)

 

Mijn hartelijke dank,

Cees de Jonge / Cache in het handje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evert en Frouke, bedankt voor al jullie reviews...

 

Ik weet dat jullie niet altijd op evenveel dankbaarheid en begrip zijn gestuit als er eens een cache niet door de "keuring" kon komen en dat jullie regelmatig voor rotte vis zijn uitgemaakt daarvoor. Dat maakt het des te meer bewonderenswaardig dat jullie al die tijd met zoveel inzet en vooral veeeeeeel tijd het volgehouden hebben om te zorgen dat zo vele caches online zijn gekomen.

 

Bedankt voor al die uren die jullie besteed hebben aan het mogelijk maken van een hobby van zovele andere mensen.

 

Ik hoop jullie nog eens op pad tegen te komen.

 

Gegroet en het allerbeste in jullie geocaching reviewerspensioen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik wil mij nog even aansluiten in de lange rij van bedankjes!

Evert en Froukje het is super wat jullie allemaal gedaan hebben!! Heel veel dank daarvoor!

Dat jullie nu mogen genieten van het buitenzijn, met kids en kleinkinderen!

Ik wens jullie een hele mooie tijd toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook namens mij ontzettend bedankt voor de tijd en energie die jullie hebben gestoken in het reviewen waardoor zoveel cachers plezier kunnen beleven aan hun hobby. Ik wens jullie veel gezondheid en plezier in de nu vrij gekomen tijd! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Dan maak ik de 100 vol ;-))

 

Evert en F(v)rouke bedankt :thumbup:

 

En Ik kan alles wel opnoemen wat in de vorige 99 berichten is gemeld,

maar ik sluit me daar volledig bij aan.

 

Groetjes,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

aan de telling te zien is het nog net geen HONDERD

maar dan stoppen we toch nog niet?

gaan we door tot de kilo?

 

ik kan me het geocachen eigenlijk niet voorstellen zonder die 2.

maar het zal toch moeten

 

voor alles wat jullie gedaan hebben van harte bedankt.

 

gr Montebaldo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het begin van 2000 door Kruimeldief en Kralenfee ingewijd in de geheimen van geocaching. Samen met GeoDoc en K&K op pad voor een multi of later op jacht naar Kralenfee.

Veel meer andere geocachers dan Teco en Marjo, Kruimeldief en Kralenfee waren er ook niet in Drenthe. En caches lagen er nog minder in Drenthe.

 

Kralenfee en Kruimeldief, heel veel dank voor de kennismaking met deze mooie hobby en voor jullie review werkzaamheden.

Zien we jullie nu meer in het 'veld'?

GeoTeeth :tooth:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, gisteren terug gekomen van vakantie is dit het eerste draadje dat ik lees.

 

Evert en Frouwke, heel verstandig besluit...........door (een beetje afstand) te nemen ga je vast weer op een heel andere manier genieten van het geocachen en in ieder geval van het leven :beerchug:. Want eerlijk is eerlijk, ook al was er commentaar (waar niet in Nederland), je hebt het lang volgehouden. Ik zou dat echt niet kunnen/willen.

Voor nu bedankt en wellicht weer tot ziens, want ook ik heb al jaren enkele kralen in mijn rugzak en de koffie bij jullie smaakt goed.

 

Hoi M, je ziet het, ik kan niet zonder.........

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het werk van een reviewer door sommigen wordt onderschat. Heb zelf nog maar 1 keer een cache door Kruimeldief laten reviewen, maar heb er veel van geleerd. Kruimeldief en Kralenfee, bedankt voor jullie inzet. Hopelijk doen jullie opvolgers het met dezelfde inzet en toewijding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie geweldige inzet voor de geocaching :thumbup: . Altijd met veel plezier contact gehad over de caches. Petje af. Veel plezier met andere zaken waar nu wel tijd voor zal zijn.

 

ORM en de geitjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...