Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

zie het als een condoleanceregister dat leest ook iedereen behalve diegene waar hij voor is.

hierbij kan iedereen hun gedachte uiten, terwijl de veroorzakers gewoon lachen in hun vuistje.

ik merk nu al dat de gedachtegoed van Evert heel snel verdampt en dat de huidige reviewers geen enkel moeite doen om de verse cacheeigenaar te informeren hoe zijn cachepagina op te leuken, de juiste icoontjes er bij te plaatsen en te laten denken waarom juist die cache op die plaats,

 

daarentegen lijkt er onder de revieuwers alweer onderling een strijd te zijn wie het snelst en het meest revieuwd met de daarbij behorende veren in de kont gestoken krijgen.

 

Dat allemaal met de smoes dat ze geen enkele cache mogen afwijzen, met die smoes kijken ze al helemaal nergens meer na, en dat terwijl Groundspeak een hoop moeite doet om het geocachen leuk te houden, met toevoeging van allemaal niet geocache gerelateerde onzin er bij.

 

Als groundspeak nu eerst zorgt dat de cache’s en cachepagina’s een uitstraling krijgt waar ze naar toe op zoek zijn lijkt me een betere (tijds) investering en een vooruitgang van het spelletje in het algemeen

 

Voorlopig zijn hunK&K die het geocachen wel naar een hoger plan wilde tillen helemaal van het geocachewereld vertrokken,

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We doen hier allemaal wel heel erg ons best om K&K te bedanken etc maar heeft dat wel zin? Leest hij hier wel eens? Anoniem dan zeker.

 

Ik heb Kralenfee hier wel een paar keer zien lezen en neem aan dat de boodschap dan wel over komt....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:offtopic:

Als groundspeak nu eerst zorgt dat de cache’s en cachepagina’s een uitstraling krijgt waar ze naar toe op zoek zijn lijkt me een betere (tijds) investering en een vooruitgang van het spelletje in het algemeen

 

 

Barny

Denk je? Vooral bij de traditionals zal het meeste cachers een worst wezen. Alleen de coordinaten en een doosje in het veld zijn toch belangrijk?

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind een verzorgde cachepagina ook leuker dan een kale (puzzel) pagina. Liefst met een foto en de bijhorende attributes.

En natuurlijk reclame voor de cito gedachte, want een schonere wereld begint bij jezelf!

 

cito_bag_75.gif Cache in, trash out! Neem altijd een plastic zak mee om zwerfvuil onderweg op te ruimen.

 

On topic........inderdaad. Ik denk dat K&K beter een afscheidseventje hadden kunnen organiseren, of laten organiseren. Alhoewel zij natuurlijk al (te) vaak in het zonnetje zijn gezet in het verleden :notworthy::clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoewel we elkaar nog niet live zijn tegen gekomen ergens in het veld, bos of waar dan ook en we elkaar niet persoonlijk kennen wille wij, jou alsook je vrouw danken voor je/jullie tijd die je kwijt bent voor deze hobby,

 

Grtx,

 

Btw:tijd is onbetaalbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Niet iedereen kijkt iedere dag op dit forum

Jammer dat mensen niet het respect kunnen opbrengen om draadjes vol te spammen met hun mening.

 

Je hoeft dit draadje niet te lezen/je hoeft dit forum niet te lezen/je kan je eigen antie kruimel draadje openen.

 

Maar toon is wat respect naar je mede cachers.

 

Weer terug OT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...