Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

Kruimeldief en Kralenfee: bedankt!

Goed besluit.

Ik ben deze week met de neus op de feiten gedrukt en heb ook besloten dat genieten belangrijker is dan al het andere.

Evert, we hebben elkaar ooit ontmoet tijdens een Waardeloos middernachtelijk evenement en ik vond de ontmoeting aangenaam.

Ook voor de manier waarop je mijn hersenkronkelende cacheplannen (en van mij alterego) vlot en zonder gezeur hebt goedgekeurd, verdien je m’n dank.

Het ga je goed!

 

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dag K & K,

 

Heel erg bedankt voor alles. Jullie beider namen zijn onlosmakelijk verbonden met Geocaching.nl!

@Evert: Bedankt voor al je goede zorgen bij het on-line laten komen van onze Op Roemtes!

We hopen jullie binnenkort eens ergens tegen het lijf te lopen nu jullie weer tijd hebben om te gaan cachen......

 

 

ps. Veel van onze Op Roemtes zijn hondvriendelijk, dus kom gauw eens een kijkje nemen!

 

Trijnie en Adam

Groningen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen we zover waren om de eerste schreden voor het leggen van een cache te doe zijn we op voortreffelijke wijze geinformeerd door kruimeldief. Het zorgde er voor dat wij nog steeds actief onze hobby beoefenen. Bedankt voor alles.

 

Groeten van de Juttertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kruimeldief en Kralenfee,

 

Ook namens ons team bedankt voor alles in de afgelopen jaren.

Jullie hebben heel wat moeten verwerken en ook niet meer dan normaal dat jullie het wat rustiger aan gaan doen.

Hopen jullie nog wel eens in levende lijve tegen te komen.

Geniet van jullie "pensioen";)

 

Grt.Marcel en Heleen

And the dogs: Yasu - Freckle - Nonna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eventueel nomineren voor "geocacher-of-the-month"?

 

De nominaties voor de "september geocacher of the month", moeten opgestuurd worden vóór 3 sept.

Prima idee. Ik heb alvast een nominatie verstuurd.:yes:;)

Er is blijkbaar iets misgelopen met de nominatie, want Kruimeldief zit niet in de genomineerden van september...:no:

 

http://blog.geocachi...onth-september/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat er mis is gegaan weet ik niet. Maar een bevestiging van ontvangst heb ik wel gehad:

 

Hello Peetee,

 

Thank you for submitting a nomination for Geocacher of the Month. We greatly appreciate the effort you put into your response and we will seriously consider your nomination.

Please make sure that you have emailed us a picture and the username of your nominee.

You will be contacted if your nomination has been chosen for the final three. If they are not chosen, we encourage you to re-nominate them next month.

Remember, the Geocacher of the Month is a way to showcase outstanding geocachers to the entire geocaching community.

Thank you for participating in this process.

 

Happy caching!

 

Best Regards,

Kelly Ranck

Marketing Assistant

 

kelly@groundspeak.com

www.geocaching.com

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Evert en Frouwke,

 

Heel hartelijk dank voor al het werk dat jullie in al die jaren voor ons geocachers hebben verricht!

Jullie hebben de hobby zien groeien en die groei ook mogelijk gemaakt, met veel van jullie vrije uurtjes.

Dank dank dank!

Geniet van een iets rustiger leven, veel gezondheid en veel plezier met alle andere dingen die jullie willen gaan doen.

 

Simone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...