Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

 

Maar toon is wat respect naar je mede cachers.

 

 

Ik heb juist heel veel respect voor deze cachers, voor alles wat zij in hun eigen vrije tijd hebben gedaan voor onze gezamelijke hobby. Maar ik vraag me gewoon af tot wanneer je door kunt gaan met feliciteren? En dan vind ik 2 maanden eigenlijk wel voldoende.

 

met een vriendelijke cache-groet, Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Ik Twitter niet, volg het Forum niet actief en hoorde pas van Geo Guy dat ons aller K&K zijn gestopt. Prut! Een slag gemist, maar ik ben dus meteen blij dat het draadje nog even open staat, want....

Hele dikke DANKJEWEL voor hun inzet. Ik heb bij mijn geplaatste geocaches nogal regelmatig met hen samenewerkt en dat was meer als alleen maar een accoordje. Kruimeldief heeft me vaker heel attent met een extra tandje op pad geholpen.

 

Ik hoop dat de klagers ook voldoende respect tonen en hun waardering (hebben) getoond/tonen. Het zou hen sieren.

 

Geloof me dat het reviewen heeeeel veel tijd, energie en motivatie kost. Dikke pluim dus, voor K & K maar ook voor de nog harder werkende achterblijvende reviewers. Ik hoop van harte dat ze volwaardige opvolgers voor K& K krijgen, want zonder reviewers geen caches, geen race tegen de FTF etc. etc.

Grtz, N[8]W[8] (die hoopt dat K&K dit nog lezen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Kruimeldief en Kralenfee geniet lekker van het leven. Bedankt voor al het werk dat jullie gedaan hebben en het daarmee mogelijk gemaakt hebben dat er vele mensen zoveel plezier aan deze leuke hobby kunnen beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Kruimeldief en kralende ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.

 

 

Via Twitter is bekend gemaakt dat Kruimeldief en Kralenfee na vele jaren reviewwerk nog meer gaan genieten van de andere mooie dingen in het leven.

Ze stoppen met het reviewwerk maar zullen nog wel blijven cachen natuurlijk!

 

Alleen Kruimeldief alleen heeft door de loop der jaren ruim meer dan 10.000 caches bekeken en soms wel meer dan 1x ;)

En dan de gereviewde caches van Kralenfee er nog bij!

 

Wat mij betreft verdienen ze enorme waardering en respect voor dit vrijwilligerswerk.

Ondanks dat er wel eens kritiek is op de reviewers zorgen ze er toch maar mooi voor dat leggers en zoekers dit leuke spel kunnen blijven doen.

 

Kruimeldief en Kralenfee, ONTZETTEND BEDANKT! :beerchug::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Lang geleden was ik 'een stuk aktiever' op dit forum. Toevallig moest ik vanochtend weer eens aan jullie denken, en dus ook aan Kruimeldief. Zou hij nog altijd reviewer zijn? Die vraag werd snel beantwoordt op de voorpagina van het forum. Via dit draadje wil ik jullie alsnog bedanken voor al het werk dat jullie voor geocachend Nederland betekent hebben. Ook al is het al een tijdje geleden.

En gelijk duidelijk makend aan iedereen die zich afvraagt of dit draadje gesloten zou moeten worden: nee, dat lijkt mij niet gewenst.

Maar ik heb al vaker meegemaakt dat er mensen zijn die anders denken dan ik.

 

Kruimeldief en Kralenfee, bedankt voor alles.

 

Groet Flatfisher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...