Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

het is onvoorstelbaar hoeveel jullie tijd in onze hobby hebben gestoken! Niet alleen door de gepubliceerde caches maar ook door alle tijd die erin zit door de fouten waarmee de caches werden aangeleverd! Diep respect dat jullie dit zo lang hebben vol gehouden! Misschien is er nu eindelijk weer tijd om zelf van de hobby te genieten. Wij wensen jullie heel veel plezier..en misschien tot ziens bij een van die vele caches?

 

groeten en dank vanaf Goeree Overflakkee

 

team peterseli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat jullie er mee stoppen :crybaby: , maar we begrijpen het wel.

Bedankt voor alle tijd, en geduld die jullie er jaren lang in hebben gestoken.

CHAPEAU!!!!!!!!!!!!!! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

 

Wij hopen dat jullie doorgaan met geocachen, en misschien ook Winterswijk eens bezoeken.

Alle goeds en gezondheid wensen wij jullie toe, de hartelijke groeten van De Flowerpowers,

 

Guus en Dinie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocachen is nog een nieuwe hobby/ spel. En bij de ontwikkeling van zoiets gaat het er vaak onstuimig aan toe. Om dan een mening te hebben, daar voor te staan, je rug recht te houden, tegenspel te bieden... Daar is karakter voor nodig. Vaak heb ik met genoegen je reacties gelezen op meningen en op geneuzel. Tot dat je helaas naar het zoveelste medium -Twitter- verdween. Maar het was ook genoeg: er verscheen weinig nieuws meer. Door de groei vernieuwde het cachevolk en dus kwamen er vaker bekende vragen voorbij. Da's logisch. Het zou best kunnen dat je ook een keer uitgekeken raakt op dat hele gedoe. Zo zou het mij tenminste vergaan.

 

Kruimeldief en Kralenfee: dank voor het keuren van mijn caches en van alle andere caches waar ik van heb genoten. Het cachelandschap in Nederland is vergeleken met andere landen heel druk bezet en daar hebben jullie een hoofdrol in gespeeld.

 

Maar dan: wat gaan jullie nu doen? Oppassen? Puzzelen? Postzegels verzamelen? Modelbouwen? Breien? Fietsen in het zelfde trainingspak? Je huis eindelijk verven? Een zendvergunning halen? Tuinieren?

Ik weet een leuke: Geocachen! Google er maar eens op op internet. Leuke hobby, heel veel aspecten van andere hobbies bij elkaar.

 

T-bones (E+C) :thumbup: :thumbup: :thumbup:

bewerkt door t-bones
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

... hopenlijk komen we die lieve fee en stoere dief ooit nog een keer in het veld tegen ... Dan kan ik ze alsnog persoonlijk bedanken voor alle energie, tijd en moeite die ze aan Geocachend Nederland gegeven hebben!

 

Bushman_NL & Dog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...