Finbar.nl Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Geocachen was toch Kruimeldief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Finbar.nl Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 (bewerkt) Geocachen was toch Kruimeldief??? Nederig neem ik mijn hoofd af!!! Ontzettend bedankt voor alle caches die ik dank zij jullie heb kunnen doen en de paar die ik dank zij jullie heb kunnen leggen. Geniet van de nieuwe vrije tijd!!! Groundspeak zal jullie gaan missen! Groetjes Hans 28 augustus 2011 bewerkt door Finbar.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Nederig neem ik mijn hoofd af!!! Ik neem ook nederig mijn hoofd af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dan kunnen wij niet achter blijven en doen het zelfde. Bedankt voor alles. Veel plezier in de toekomst met alles en iedereen wat jullie dierbaar is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaMSWer Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Beide bedankt voor alle tijd die in het reviewen is gestoken. Wie neemt nu het roer over? Of komt alles nu op neoguy z'n bordje vragen wij ons dan weer af...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aernout2005 Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Ook een bedankje van mij voor de hulp en het reviewen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BKE Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Kruimeldief en Kralenfee, heel veel dank en waardering voor al het werk dat jullie hebben verzet ! Geniet lekker van de vrije tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigLion Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Evert en Frouwke, ook vanuit Twente enorm bedankt voor het vele werk wat jullie hebben gedaan voor Geocaching Nederland... De beslissing is begrijpelijk, maar wel jammer... we hebben heel veel respect en waardering voor jullie. Graag zien we jullie terug... ergens... Grtz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TinkerTeam Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 (bewerkt) We reageren zelden op dit forum. Alleen als het landsbelang dit eist. ...thx,,,frouwk evert 28 augustus 2011 bewerkt door TinkerTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Thread Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 (bewerkt) Wij kunnen ons hier alleen maar bij aansluiten en jullie heel hartelijk danken voor alle tijd die jullie in onze hobby hebben gestopt. Geweldig! Hartelijk bedankt! 28 augustus 2011 bewerkt door J-Thread Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timker Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Kruimeldief en Kralenfee bedankt voor het reviewen van onze 21 caches de afgelopen jaren en al het werk wat jullie voor Geocaching hebben gedaan! We zien jullie nog wel een keer in het veld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Kruimel en Kralenfee, bedankt voor jullie werkelijk unieke bijdrage aan geocachend Nederland. Niet alleen voor het reviewen van de caches maar ook voor jullie originele en rake presence op de GC fora! Of mogen we het laatste weer verwelkomen nu juliie stoppen met reviewen? Bedankt, De Wolvjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naaktslakkies Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Kruimeldief en Kralenfee bedankt voor al jullie zorgen om onze caches online te brengen. Kralenfee bedankt dat ik je naam mocht gebruiken (ik heb nog genoeg lapjes )Wij wensen jullie veel cache plezier en horen graag nog eens iets van jullie. Els en Jacob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veer12 Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Zelf heb ik nog maar één cache uitgezet en daarbij met jullie te maken gehad. Jammer dat bij de caches die waarschijnlijk nog wel gaan volgen dit niet meer het geval zal zijn. Maar ik kan wel inzien dat jullie behoorlijk veel voor het geoacachen hebben gedaan en dus hartstikke bedankt daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Hier nog een bedankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden