Spring naar bijdragen

Gsak 8 (Beta) Ervaringen Tips & Trucks


*BaJo*

Aanbevolen berichten

Ik heb Vista en nooit met macros met GSAK 7 een probleem ondervonden.

 

Met GSAK 8 heb ik nog geen ervaring met macro's, maar heb daar ook vertrouwen in.

In ieder geval de rechtstreekse update opties van de PQ en de Cache updates werken perfect met 8 dat is al een geweldige verbetering:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

V 8 is zo fijn voor al de mogelijkheid om je bestaande database te controleren op status van de cache.

En als je je caches binnentrekt via de mogelijkheid get caches krijg je ook de fav points te zien die aan een cache toegedeelt.

 

de tuutjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook veel mogelijkheden geeft is dat alle foto's op de cachepagina worden opgehaald, dus ook foto's die niet worden getoond. Bijvoorbeeld spoilerfoto's. Deze zijn nu dus ook offline beschikbaar. Ik hoop dat er snel een handige macrobouwer op staat die een macro bouwt waarmee de spoilerfoto's worden opgehaald en in een exportbestand worden geplaatst, zodat ze meegenomen kunnen worden op Ipod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer dan een week geleden V8 geïnstalleerd. De mogelijkheden met GC.com zijn inderdaad een uitkomst. Controleren van caches binnen een filter met bijna één druk op de knop. Ook je notes van GC.com worden gedownload. Zijn er helemaal happy mee. Alle macro's die we tot op heden gebruikten werken in deze nieuwe versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik begrijp uit de postings op het forum (ik heb zelf versie 8 nog niet geïnstalleerd) is er heel wat veranderd in versie 8. Dat was ook al te herleiden uit de eerste verhalen die over de nieuwe versie op doken.

Ik denk dat ik in jouw geval nog even zou wachten. Het zal iets besparen in geld. (Overigens is het een belachelijk laag bedrag, voor een prima en handig stuk software met een ongelofelijke service, dat Clyde England vraagt.)

Maar omdat versie 8 zo veel lijkt te verschillen van versie 7 en de mogelijkheden toch al zo uitgebreid zijn, zou ik me de moeite besparen om eerst in 7 de weg te vinden en dan weer met 8 aan de slag te gaan.

Ik neem trouwens aan dat je de beta versie al gewoon kunt gebruiken. Er zal dan in de loop van de tijd wel regelmatig een NAG-scherm te zien zijn, maar dat doet aan de functionaliteit niet af. Als je dan tevreden bent kun je alsnog betalen en zo het nagscherm kwijtraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...