Spring naar bijdragen

Gsak 8 (Beta) Ervaringen Tips & Trucks


*BaJo*

Aanbevolen berichten

De vraag stelt zich of je de V8 wel rechtstreeks kan kopen. De maker zegt: V8 final *will* be a chargable upgrade from V7. Dus ik veronderstel dat er qua prijs geen verschil zal zijn of je eerst de V7 koopt of niet.

 

Tip: Installeer nu de V7 al. Je kan sowieso 21 dagen werken (misschien is V8 dan al "final"), en zelfs daarna blijft hij even goed werken, alleen start hij met vertraging op. Ik heb pas na 90 dagen betaald, en niet omdat ik het wachten beu was, maar omdat ik vind dat het een prima programma is, en de maker een vergoeding verdient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik een cache offline in de browser laat zien, dan zie ik 2 verticale panelen. Is het ook mogelijk deze als 1 paneel weg te schrijven?

Dit heb ik ook op mijn Nokia. In de standaard Nokia web browser zie ik 2 verticale panelen, maar in Opera Mobile zie ik gelukkig 1 paneel wat ik prettiger vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tukkers,

 

Je hoeft niet te wachten op V8 om wegwijs te geraken in gsak. De basisfuncties van V7 en V8 is bijna gelijk, alleen heeft V8 geweldige nieuwe functies.

Veel plezier, soms is het ff doorbijten, maar het is een geweldig programma.

 

Ik hoef niet de weg te zoeken in GSAK... heb het programma al jaren gebruikt...

Inmiddels geen beschikking meer over een licentie. De vraag was nu kopen of wachten tot V8.

 

Ik ga dan maar voor wachten ondertussen enjoy ik wel een nag screen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik hoef niet de weg te zoeken in GSAK... heb het programma al jaren gebruikt...

Inmiddels geen beschikking meer over een licentie. De vraag was nu kopen of wachten tot V8.

 

Ik ga dan maar voor wachten ondertussen enjoy ik wel een nag screen ;)

 

Huh??

De licentie loopt toch nooit af? In elk geval niet totdat er een grote update komt, zoals nu met 8. En dan blijft de licentie nog gewoon geldig voor de oude versie. Alleen om met de nieuwe versie te kunnen werken moet je dan bijbetalen.

Ik heb ooit een licentie gekocht en pas toen versie 7 kwam heb ik wat bijbetaald ( ~25 euro?)omdat tot die tijd alle upgrades gratis waren.

En dat is GSAK in mijn ogen meer dan waard, zelfs voor het beperkte gebruik dat ik er van maak omdat ik nu eenmaal geen fanatiek geocacher ben.

bewerkt door Pocileh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

edit: gereageerd op laatste post van blz 1. Ik reageer op Twentse Mug:

Als ik een cache offline in de browser laat zien, dan zie ik 2 verticale panelen. Is het ook mogelijk deze als 1 paneel weg te schrijven?

Dit heb ik ook op mijn Nokia. In de standaard Nokia web browser zie ik 2 verticale panelen, maar in Opera Mobile zie ik gelukkig 1 paneel wat ik prettiger vind.

 

Dat kan. Een paar posts hierboven heb ik gepost:

Ik vind het splitscreen in het onderste venter erg vervelend. Je moet dan bij een 'brede' cachebeschrijving (bijvoorbeeld met afbeeldingen) eerst naar onder scrollen, daarna kun je pas naar rechts. Je kunt dit oplossen door: tools, options, html, change layout te kiezen en vervolgens de onderdelen in de tweede kolom naar de eerste te verplaatsen. Dan wordt er slechts één scherm weergegeven onderaan.

Ik had hierop ook een vervolgvraag. Daar is nog geen antwoord op:

Wat ik in de vorige versie (7.x) handig vond is dat je alle cacheinfo links zag en de google-map afbeelding rechts. Daaronder kwam pas de cachepagina. Nu komt alles onder elkaar met een hele brede google-map afbeelding. Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten naar de layout van versie 7.x?

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...