Spring naar bijdragen

Gsak 8 (Beta) Ervaringen Tips & Trucks


*BaJo*

Aanbevolen berichten

Er is weer een patch uit:

 

Build 94 (patch) Note: You must have installed 8.0.0 Build 91 (first post in this thread) at least once before installing this update.

 

1. Fixed a crash when using "style" in macro forms designer (more info)

2. Added support for premium only and favorite points to global replace

3. Fixed keyboard issues with delete dialog (more info)

4. Fixed problem with diacritic charactes and child waypoints (more info)

5. Added info message in custom tab of filter dialog if no custom fields are defined (more info)

6. Fixed config setting "macro editor" not being restored from a V7 backup (more info)

7. Fixed notes setting "Log cache" macro not being restored from a V7 backup (more info)

8. Added option for raised tool bar buttons (more info)

9. Fixed problem with status colors not updating immediately after config update (more info)

10. "gc.com access=>Get Geocaches" fixed probem when using exlude by (more info)

11. Fixed a problem when using publish logs with Delorme GPSr (more info)

12. "gc.com access =>Publish logs" if no log text enered then field notes are used (more info)

13. "gc.com access =>Publish logs" added support for new tag %FieldNotes (more info)

14. Fixed a problem with "database=>Global replace" using Custom string fields (more info)

15. Fixed a problem with global replace settings (more info)

 

Download link: http://gsak.net/GSAK800B94.exe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Betalen, ach, als ik elke 4 jaar (augustus 2007 heb ik de upgrade naar versie 7 betaald, toen 15 euro voor mij) iets in de orde van 20 euro aan Clyde moet/mag betalen, lijkt me dat best redelijk gezien de tijd dat ik het programma gebruik.

 

Edit: maar ik wacht ook op de officiele release.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Ben ook al een tijdje aan het stoeien met de nieuwe versie 8.

Tot nu toe géén last gehad van de bugs.

De verbeteringen/uitbreidingen zijn dusdanig, dat ik er geen enkele moeite mee heb om voor de definitieve versie iets te betalen.

Clyde is een softwareontwikkelaar waar menig pakketboer een voorbeeld aan kan nemen. Petje af (ook voor zijn vrouw trouwens :thumbup: )!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een nieuwe patch.

 

Build 95 (patch) Note: You must have installed 8.0.0 Build 91 (first post in this thread) at least once before installing this update.

 

1. Fixed error message when api limit exceeded (more info)

2. Fixed crash when cache record has no placed date (more info)

3. Fixed problem with trying to use copy of a label in the forms designer (more info)

4. Fixed a problem with using regex and gcgetpq (more info)

5. Fixed problem of split screen status not being refreshed after status update (more info)

7. Fixed a login problem to api (more info)

 

Download link: http://gsak.net/GSAK800B95.exe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het splitscreen in het onderste venter erg vervelend. Je moet dan bij een 'brede' cachebeschrijving (bijvoorbeeld met afbeeldingen) eerst naar onder scrollen, daarna kun je pas naar rechts. Je kunt dit oplossen door: tools, options, html, change layout te kiezen en vervolgens de onderdelen in de tweede kolom naar de eerste te verplaatsen. Dan wordt er slechts één scherm weergegeven onderaan. Wat ik in de vorige versie (7.x) handig vond is dat je alle cacheinfo links zag en de google-map afbeelding rechts. Daaronder kwam pas de cachepagina. Nu komt alles onder elkaar met een hele brede google-map afbeelding. Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten naar de layout van versie 7.x?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeeh, ja. Het doel van mijn post was ook om aan te geven dat je daar de layout kunt veranderen. Waar het mij om gaat, en ik herhaal:

 

Wat ik in de vorige versie (7.x) handig vond is dat je alle cacheinfo links zag en de google-map afbeelding rechts. Daaronder kwam pas de cachepagina. Nu komt alles onder elkaar met een hele brede google-map afbeelding. Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten naar de layout van versie 7.x?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Build 97 is er nu

ziet er goed uit deze nieuwe GSAK:)

 

Build 97 (patch) Note: You must have installed 8.0.0 Build 91 (first post in this thread) at least once before installing this update.

 

1. Fixed problem with webbrowser component and automatic adding of scroll bars (more info)

2. Fixed problem with "&", "<", and ">" characters used in publish logs request data (more info)

3. Application data folder is no longer overriden when restoring settings

4. Fixed a problem when restoring a V7 backup and split screen set to view on right hand side more info

5. Fixed a problem with limit counts on load summary (more info)

 

Download here http://gsak.net/GSAK800B97.exe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Build 98 is er :)

 

Build 98 (patch) Note: You must have installed 8.0.0 Build 91 (first post in this thread) at least once before installing this update.

 

1. Filter now refreshed after a status check (more info)

2. Added corresponding tool bar buttons for main menu option "Geocaching.com access" (more info)

3. Fixed a problem with filter search html highlighting (more info)

4. Changes/Additions to Publish logs (more info)

 

 

Download here http://gsak.net/GSAK800B98.exe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of de versie wat stabieler is ten aanzien van macro's. Ik kan in versie 7 geen enkele macro draaien zonder als syteembeheerder of programmeur aan de slag te gaan en dingen te editen en rechten te resetten. Als ik dat niet doe crasht elke macro.

Hoe zit dat in versie 8?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of de versie wat stabieler is ten aanzien van macro's. Ik kan in versie 7 geen enkele macro draaien zonder als syteembeheerder of programmeur aan de slag te gaan en dingen te editen en rechten te resetten. Als ik dat niet doe crasht elke macro.

Hoe zit dat in versie 8?

 

In XP nergens last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...