Spring naar bijdragen

Gsak 8 (Beta) Ervaringen Tips & Trucks


*BaJo*

Aanbevolen berichten

Ik zit even met een dilemma...

 

GSAK nu kopen en straks (op korte termijn) een upgrade fee moeten betalen, of wachten op v8... :S

 

Daar doet Clyde niet moeilijk over. Heb het ook gehad met V6 naar V7. Voor V6 betaald en V7 kreeg ik gratis

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat ik in de vorige versie (7.x) handig vond is dat je alle cacheinfo links zag en de google-map afbeelding rechts. Daaronder kwam pas de cachepagina. Nu komt alles onder elkaar met een hele brede google-map afbeelding. Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten naar de layout van versie 7.x?

Hoe het er in v7 standaard uitzag weet ik niet, ik gebruik al tijden de Wide View macro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geocachers,

 

Wie kan ons helpen.

 

Wij hebben momenteel beta 8 geinstalleerd van GSAK. Hierin zitten zoals velen al gezegd hebben opties in om gegevens op te halen vanaf gc.com. Echter, wat ons niet lukt is om onze pocket query (My Finds Pocket Query) op te halen met al onze gevonden query's. We moeten echt de zip downloaden en die importeren om weer up-to-date te zijn.

 

Is er een mogelijkheid dit vanaf de site in te laden? Hebben gezocht bij de pocket query opties, maar zien deze standaard pocket query er helaas niet bij staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PQ binnenhalen met GSAK V8

 

menu "Geocaching.com access"

"Download pocket queries...."

Er wordt door GSAK ingelogd op je GC aacount en je PQ worden vertoont

de gewenste downloads selecteren en starten

"fluitje van een cent" :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geocachers,

 

Wie kan ons helpen.

 

Wij hebben momenteel beta 8 geinstalleerd van GSAK. Hierin zitten zoals velen al gezegd hebben opties in om gegevens op te halen vanaf gc.com. Echter, wat ons niet lukt is om onze pocket query (My Finds Pocket Query) op te halen met al onze gevonden query's. We moeten echt de zip downloaden en die importeren om weer up-to-date te zijn.

 

Is er een mogelijkheid dit vanaf de site in te laden? Hebben gezocht bij de pocket query opties, maar zien deze standaard pocket query er helaas niet bij staan.

 

Ik constateer hetzelfde. Je kunt pq's downloaden, maar niet de finds pq.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt. De finds PQ zul je op de ouderwetse manier moeten binnehalen. Daar zal best nog wel eens een oplossing voor gevonden worden.

 

PQ binnenhalen met GSAK V8

 

menu "Geocaching.com access"

"Download pocket queries...."

Er wordt door GSAK ingelogd op je GC aacount en je PQ worden vertoont

de gewenste downloads selecteren en starten

"fluitje van een cent" :)

 

Dat kun je nou wel zeggen en dat is ook zo voor de meerderheid van de Pocketqueries maar helaas niet voor de driedaagse finds PQ. En daar ging de vraag over. Mocht het bij jullie wél lukken dan moet je ons eens laten weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geocachers,

 

Wie kan ons helpen.

 

Wij hebben momenteel beta 8 geinstalleerd van GSAK. Hierin zitten zoals velen al gezegd hebben opties in om gegevens op te halen vanaf gc.com. Echter, wat ons niet lukt is om onze pocket query (My Finds Pocket Query) op te halen met al onze gevonden query's. We moeten echt de zip downloaden en die importeren om weer up-to-date te zijn.

 

Is er een mogelijkheid dit vanaf de site in te laden? Hebben gezocht bij de pocket query opties, maar zien deze standaard pocket query er helaas niet bij staan.

 

Ik constateer hetzelfde. Je kunt pq's downloaden, maar niet de finds pq.

Ik draai altijd een eigen PQ met mijn Finds, dus niet de standaard My Finds. Die is zonder problemen binnen te halen. Er zijn ook al wat draadjes over op het GSAK Beta forum, dat GC.com die niet via de interface aanbiedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij komen in de "find PQ" niet de gearchiveerde caches die je gevonden hebt, dus lijken mij incompleet.

 

Aan Glyde vragen of hij in GSAK V8 ook iets maken voor het downloaden van de dagdagelijkse Finds:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt. De finds PQ zul je op de ouderwetse manier moeten binnehalen. Daar zal best nog wel eens een oplossing voor gevonden worden.

 

PQ binnenhalen met GSAK V8

 

menu "Geocaching.com access"

"Download pocket queries...."

Er wordt door GSAK ingelogd op je GC aacount en je PQ worden vertoont

de gewenste downloads selecteren en starten

"fluitje van een cent" :)

 

Dat kun je nou wel zeggen en dat is ook zo voor de meerderheid van de Pocketqueries maar helaas niet voor de driedaagse finds PQ. En daar ging de vraag over. Mocht het bij jullie wél lukken dan moet je ons eens laten weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt.

 

Precies, daar ging de vraag over inderdaad. :-) Maar dat ligt dus niet aan mij dat die er niet bij staat. Verder gebruiken we de pocket query's eigenlijk ook niet.

 

Voorlopig dus nog maar met de hand downloaden dan. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@terp1234 Kun jij ons uitleggen hoe jij al je gevonden caches binnen haald inclusief de caches die nu gearchiveerd zijn? Heb dus een pocket query aangemaakt, maar dan mis ik dus twee items ten opzichte van de "my finds". Ik krijg dus niet de gearchiveerde caches terug. Dat is toch wel jammer, gezien we dan bij het genereren van de statistieken niet goed uit komen.

 

Zou je dus ons en de andere bezoekers hier willen uitleggen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt? :)

bewerkt door Peter & Saskia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...