Spring naar bijdragen

Need Maintenance/archived


Twinlife

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De listing inclusief attributes behoort te kloppen. Wanneer omstandigheden veranderen, zoals ik eenmaal heb meegemaakt en waar Barny mij nogal onvriendelijk op wees, namelijk het minder toegankelijk worden voor rolstoelen, dan kan de cacher ervoor kiezen een NM te plaatsen. Barny vermeldde het in zijn log.

NM, inhoud van de log of een mailtje maakt mij niet zoveel uit. Als de legger maar actie onderneemt en dat is helaas niet altijd het geval, wat daarvoor de reden dan ook maar mag zijn.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

net ook weer een cache een NM gegeven om alleen de listing...

http://coord.info/GLHVBEAG

Dit vind ik vervelender als een nat logrolletje hoor....

 

Taaltechnisch was dit geen hoogstandje, zeker niet. Maar om iemand daarop nou te gaan wijzen, wie weet wat voor onderliggende zaken daarvan de oorzaak zijn. Al stond er geen tekst, dan was de cache prima te vinden geweest. Ik vind dit meer een typisch gevalletje van geldingsdrang. NM logs mogen best wat sneller geplaatst worden, maar niet omdat men zich ergert aan wat taalfoutjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net ook weer een cache een NM gegeven om alleen de listing...

http://coord.info/GLHVBEAG

Dit vind ik vervelender als een nat logrolletje hoor....

 

Heb je deze cache zelf ook bezocht/gevonden?

 

Dat de tekst op de cache-pagina redelijk te lezen is en er geen grote schrijf vauten :clown: in staan, vinden wij natuurlijk fijn. Dat de attributen correct zijn 'ingevuld' is ook een goede zaak. Maar belangrijker is de cache ( en de route erheen ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

net ook weer een cache een NM gegeven om alleen de listing...

http://coord.info/GLHVBEAG

Dit vind ik vervelender als een nat logrolletje hoor....

 

Heb je deze cache zelf ook bezocht/gevonden?

 

Dat de tekst op de cache-pagina redelijk te lezen is en er geen grote schrijf vauten :clown: in staan, vinden wij natuurlijk fijn. Dat de attributen correct zijn 'ingevuld' is ook een goede zaak. Maar belangrijker is de cache ( en de route erheen ).

 

De cache kwam gisteren uit bij mij in de regio, en ik ga hem nu hij is aangepast zeker binnenkort bezoeken als ik binnenkort weer eens in zwijndrecht fiets (en zal dan ook zeker vermelden hoe top ik het vind dat de CO binnen enkele uren na de NM de listing heeft gecorrigeerd :) ). Inmiddels is de cache pagina dus VOLLEDIG aangepast (gelukkig) en nu is hij prima te lezen. Wat taalfouten maakt mij totaal niet uit (ik zie die zelf niet eens meestal). Een tekst van een website kopieren heeft niet mijn voorkeur, maar ok, dat mag natuuurlijk (al zou goeie bronvermelding beter zijn in dat geval), maar hier was de tekst niet eens meer fatsoenlijk te lezen. Het stukje tekst uit mijn NM log was slechts een klein deel van de oorspronkelijke listing. Maar die was dus helemaal zo. 1 stuk tekst achter elkaar doorgeschreven inclusief alle kopjes die gewoon midden in de tekst stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een prutser op en top,

zijn eerste weggegooide drol lag op precies de zelfde plek

je bent toch wel helemaal horlepiep in je hooft om nog eens op zo een waardeloze plek naar toe te gaan zelfs een ezel stoot zich geen twee maal

deze wanprodukt ligt nog een paar maanden dan kunnen de revieuwers wederom met die gast aan de gang om na vele maanden geen bericht gehad te hebben deze bewijs van onkunde te archiveren

Überhaupt als je als revieuwer je nog voor het karretje laat spannen voor zo iets, hebben ze dan toch geheel geen eigenwaarde?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Barny lekker geslapen? Gisteravond, na het lezen van bovenstaande post, dacht ik: Nee, niet alweer :no: Niet alweer een post over zogenaamde

"prutsers".

 

Gelukkig is dit een nieuwe dag met nieuwe kansen :) Daar gaan we maar goed van genieten. Doen jullie mee?

 

Kikker

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom het nu weer meteen op de persoon richten barny? Juist door zulke dingen blijft er een negatieve klank aan een NM of NA zitten wat mensen er van weerhoudt om ze te plaatsen volgens mij.

 

Overigens vind ik je kritiek in dit geval niet eens terecht (vaak kan ik me wel in je kritiek vinden, alleen niet de manier waarop). De betreffende persoon heeft in 2012 een korte periode het spelletje ontdekt (welk spelletje dat dan is, verschillen jij en ik vast ook over van mening :P ) en heeft toen blijkbaar ook zelf besloten om iets te plaatsen. Na enige tijd heeft hij het spelletje verlaten door omstandigheden onbekend bij mij (en vermoedelijk ook bij jou) en heeft toen inderdaad verzuimd om zijn eigen cache op te ruimen of te onderhouden.

 

Blijbkaar is hij er 3 jaar later (en 3 jaar ouder en wijzer) achter dat het toch wel een leuk spelletje is en is hij nog even enthousiast over die plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt aan de CO duidelijk gemaakt, wat je van zijn cachepagina/plek vond door een NM te plaatsen. Dit is direct verbeterd. Wat wil je dan nog meer?
Overgaan tot de orde van de dag lijkt verstandig.

 

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt aan de CO duidelijk gemaakt, wat je van zijn cachepagina/plek vond door een NM te plaatsen. Dit is direct verbeterd. Wat wil je dan nog meer?

Overgaan tot de orde van de dag lijkt verstandig.

 

Kikker

 

Ik ben juist hartstikke blij met de co...was dat niet duidelijk?

 

Ha ha, ik was net zo verbaasd over Kikker's reactie als jij PnavE_81. Daarom heb ik maar aangenomen dat hij nog een keer reageerde op Barny's bijdrage. Maar of dat werkelijk zo is, dat zal Kikker zelf even moeten aangeven. Want jouw verbazing snap ik wel.

 

Gevalletje van miscrommunicatie, ben ik bang ... ;)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...