Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Werkt als een tierelier!!.

Zie grootste mogelijkheden.

Nu nog iemand zoeken die me influistert hoe ik foto's (en spoilerfoto's) in GSAK en daarna in GDAK kan krijgen.

Maar tot zover ben ik al een gelukkig mens.

 

GeoTeeth :tooth:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi programmaatje. Werkt goed op mijn HTC Incredible S. Ik heb domweg de directory met alle caches van heel Nederland naar de telefoon gekopieerd, belachtelijk veel caches dus, maar het lijkt gewoon goed te werken. Oke, hij heeft een paar seconden nodig om alle caches te laten zien, maar dat vind ik nog behoorlijk snel.

Ik heb nog wel een vraagje: Ik had van te voren al alle images gegrabbed met GSAK, maar ik heb ze nog niet verplaatst naar de SD-kaart. Ik heb wel de GSAK-databases en files.db3 gekopieerd. Toch zie ik fotos e.d. in de listings. Hoe kan dat nou? Worden deze on-line opgehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt,

 

Als een image niet in grabbedimages wordt gevonden worden ze alsnog gedownload. In een toekomstige versie probeer ik daar een instelling voor te maken zodat je kunt kiezen of dit wel gebeurt. Maar tot dan kan er dus toch data-verbruik zijn. Let wel, de gedownloade images worden wel gecached. Dus zolang de standaard cache niet vol is worden images maar 1 keer gedownload!.

 

Let we bij het kopieren van de images op dat je ze in subdirs van .GrabbedImages zet! En als je ongeveer 20.000 images per dir aanhoudt is er niets aan de hand.

 

Enne, als de images daar staan dan worden die gebruikt. Dus niet meer gedownload!

 

Nog even voor mijn begrip: Om hoeveel caches gaat het? En weet je toevallig hoeveel intern geheugen je hebt? En als je weet hoe: kun je eens kijken hoeveel mijn appje in gebruik heeft in het werkgeheugen? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, gewoon benieuwd!

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik een database van rond de 200MB met in totaal ongeveer 15000 caches op mijn telefoon. En daarbij nog eens ruim 20000 images en 2500 spoiler foto's. En ook dat draait super!!!

 

Maar ja, wat zou ik anders zeggen. :lol1:

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je moet de database(s) kopieren naar /sdcard/GDAK !!

Slim om bij een update alles weer te veranderen

Even voor de goede orde: als ik naar market ga en ene update doe van tfxnDroid: wat krijg ik dan ?

Want bij de update van gisteren was de directory toch echt niet GDAK

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bewonder juist wel het 'lef' om de naam van de applicatie te veranderen na opmerkingen en tips vanuit het forum. Het brengt best wel werk met zich mee. Dat de foldernaam dan anders moet is helemaal terecht. Dit vanuit het 'broken windows' princiepe.

Het is nu veranderen of er vanaf nu last van hebben dat het een rare folder is, waar je dan klachten over krijgt.

Geeft wat mij betreft alleen maar aan dat hij netjes te werk gaat.

 

- Robert (die niet altijd snapt dat mensen zo snel over dit soort dingen klagen terwijl het een gratis app is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...