Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

Het werkt nog een beetje stug.

Je moet op de sd kaart een folder tfnxDroid maken ! Bij mij kwam die niet mee met de installatie.

Hier stop je 1 of meerdere folders die je vind onder c:\gsak\data onder. Iedere folder representeert 1 gsak database. Het gata om de sqlite.db3 file.

In tnfxDroid (nadat de sd kaart van de pc los is gemaakt, en klaar is voor gebruik) selekteer je de database lokatie /sdcard/tfnxDroid (= standaard al zo geregeld).

En in het volgende menu 1 van de databases anders dan <Default>. Als het goed is moeten de separate folders die je hebt anagebracht als databases in het menu te zien zijn en selekteerbaar zijn.

Is /sdcard/tfnxDroid er niet, dan krijg je een melding dat de database locatie niet gevonden kan worden.

 

Soms pakt hij bij mij de nieuwe geplaatste folders niet meteen op. Niet alleen afsluiten maar ook killen van tfnxDroid helpt dan (appskiller).

 

Alleen: kan die naam anders, wat een gekl.... met invoeren zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

knip,

 

Alleen: kan die naam anders, wat een gekl.... met invoeren zeg.

haha ja, dat heb ik nou ook steeds, niet te onthouden.

 

 

Het pad naar de databases staat in de Gsak opties: In het menu: tools->Options. Op het eerste tabje staat het pad naar de databases. Kopieren en plakken in de verkenner en klaar.

 

Het is handig dat de images automagisch gegrabbed worden. Echter ik zou het wel handig vinden als je uit kunt zetten. In het buitenland heb ik vaak wel de dataconnectie aan, maar ik wil niet dat er bv automatisch images gegrabbed worden, dat gaat dan toch in de papieren lopen. (Ook al mag ik voor 2 euro/dag 35Mb/dag dataverkeer hebben)

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu de 1000 dollar vraag

De naam tfnxDroid is gekozen na overlog met Clyde England van GSAK.

 

Waar staat tfnxDroid nu voor ?

Ik gok: T'is Foor Nix Droid :lol:

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij GSAK worden er van die mooie forum entries bijgehouden waarin alle relevante info staat over een macro b.v. Hoef je niet alle berichten door te lezen om te begrijpen hoe een macro werkt. is dat hier ook mogelijk dat iemand (met verstand van zaken) even een samenvatting maakt van wat je stapsgewijs moet doen om dit werkend te krijgen? Nu ben ik na allerlei flarden in diverse berichten het overzicht geheel kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier crasht ie dan ook.

Bovendien worden met de backspace de bestaande cijfers van een coordinaat niet gewist.

Ik kan dan ook alleen cijfers toevoegen.

En als je lang drukt op bijv. het Noord-coord, verandert de N in een S.

Lijkt me niet zo zinvol eerlijk gezegd.

Hopelijk wordt dat snel opgelost ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Noord/Zuid wisselen vind ik op zich nog niet zo erg.

Ik krijg een coordinaat niet gewijzigd. Als ik de backspace gebruik, werkt dat als een pijltjes toets. Ik kan alleen cijfers toevoegen. Doe ik iets fout?

 

Edit: ik moet toch echt beter gaan lezen.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Wout voor deze reactie.

 

Ik zie inderdaad dat ik kan switchen tussen waypoints.

Ik zie alleen de naam van mijn Final Location die ik GSAK heb aangemaakt niet, tevens ook niet het coordindaat van de waypoints (waarschijnlijk gebruik ik uiteindelijk de GPS om het punt op te zoeken).

 

De spoiler mogelijkheid ga ik mee aan de gang, lees inderdaad jou tekst ook op de market..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...