Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sortering lijkt goed te werken. Dank daarvoor.

 

Hij crasht nog wel steeds bij het wijzigen van de coördinaten van een WP (HTC Wildfire) en de backspace fungeert ook nog als <pijltje-terug> (maar dat kan ook de bedoeling zijn).

Verder zie ik geen foto's meer in de listing (zowel de gegrabde foto's als de nog niet gegrabde foto's ontbreken. Er wordt allen een wit kader getoond.

 

Ik hoop dat met name dit laatste op korte termijn opgelost kan worden, want het leek me zo'n handig tooltje tijdens ons aankomende Hemelvaartsweekend ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Team Gelaen en Team Geo-cachet

Als de app crashed, krijgen jullie dan de optie om te rapporteren of zo? Dan zou ik graag hebben dat jullie dat 1 keer doen, want dan krijg ik wat meer info over de fout. Misschien moet ik de coord-edit maar wat simpeler gaan maken.

 

 

@Team Geo-cachet:

Dat ga ik meteen rechtzetten! Over een paar minuten is er een update! Basis-functionaliteit moet er nu eenmaal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, er is nu een update die de images weer laat zien.

 

@Fotogravinnetje en Team Geo-cachet

Kunnen jullie beschrijven wanneer dit gebeurt? Ik bedoel, bij het eerste getal dat je intypt, of later.

 

@Fotogravinnetje

Jij heb toch een Defy? Of heb ik dat mis. Gebeurt dit op je Defy?

 

Op mijn HTC Desire HD wordt de afstand in de lijst niet goed weergegeven. Hij heeft een afwijking van ongeveer 20 km. Het zijn dus ook niet de caches het dichts bij mij die hij laat zien. Dit ook na de laatste upgrade naar GDAK. Als ik op het compas druk sprint de "verkeerde" afstand even later op de goede afstand. Maar dat is lastig zoeken.

Is dit als je gesorteerd hebt op een caches? Want dan klopt het. Dan laat ie de afstanden tot die cache zien.

 

Anders ligt het aan de GPS. Dan zou ik een optie moeten maken om altijd een zo precies mogelijke positie te krijgen. Maar dat kost wel meet batterij!

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, er is nu een update die de images weer laat zien.

 

@Fotogravinnetje en Team Geo-cachet

Kunnen jullie beschrijven wanneer dit gebeurt? Ik bedoel, bij het eerste getal dat je intypt, of later.

Dat is snel, ga ik zo gelijk ophalen.

 

Het crashen gebeurt zodra ik op een cijfertoets druk, maakt niet uit waar in het coördinaat.

Nu ik er naar kijk valt me nog iets op. Behalve de cijfers staan er ook een 'P' en een 'W' op het toetsenbordje.

Waar dienen die voor? (zitten me verder niks in de weg hoor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad bij het eerste cijfer dat ik invul. En inderdaad op de defy, met laatste nightly van cm7

Dat is wel heel vreemd. Want die draai ik ook. Op de Franse Froyo overigens, maar die had jij ook. Of heb je eerst een andere Froyo geinstalleerd voordat je naar CM7 ging?

 

Maar goed, in ieder geval reden genoeg om af te stappen van de invoer methode die ik nu hanteer. Maar dit kan ik niet in een paar minuten oplossen :rolleyes:, dus nog even geduld!

 

Ik denk dat ik elk coord ga vervangen voor twee input-veldjes: 1 voor de graden en 1 voor de decimale minuten.

 

Nu ik er naar kijk valt me nog iets op. Behalve de cijfers staan er ook een 'P' en een 'W' op het toetsenbordje.

Waar dienen die voor? (zitten me verder niks in de weg hoor).

Een P en een W??? Geen flauw idee. Het toetsenbord is het zogenaamde "phone-number" toetsenbord. Dus wat een P en een W daar te zoeken hebben weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook de franse froyo,ja.

Je reageert wel heel snel vind ik. m'n complimenten daarvoor. Idee van de verschillende invoervelden spreekt me erg aan, al zou ik de decimalen denk ik ook nog graag apart willen hebben omdat je die het vaakst moet aanpassen

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ook even naar je programma gekeken.

Ik zou er bijna een android-toestel voor kopen.

Je hebt nu de naam gewijzigd, maar in de beschrijving op de pagina wordt nog "tfnxDroid" gebruikt. :eek:

Dit kan verwarrend zijn. Of wordt deze map nog gebruikt in de update?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...