Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

Mooi dat jij het hebt, dan zal het bij mij slechts een kwestie van tijd zijn.

Ik heb GSAK 7.7.3.53 op mijn pc.

 

Nog een ander issue.

Als ik in een cache een wp aanmaak, dan kan ik het comment veld vullen. Het is net zichtbaar boven het toestenbord, het bevat een blauwe streep en ik zie NIET wat ik typ. Als ik dan later kijk bij het gemaakte waypoint, dan is de tekst wel ingevoerd. Als ik vervolgens het waypoint weer edit gebeurt precies hetzelfde: commentveld is zichtbaar en leeg op een blauwe streep na en dat wat ik typ is niet zichtbaar.

ik gebruik een Samsung Galaxy S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nieuw probleempje.

Ik veranderde bij de instellingen het veld km/h. (ik dacht dat het zo heet). Daar stond 3 in het invoerveld. Ik heb dat weggehaald en gesaved en meteen knalt de toepassing eruit. Opniew starten levert dezelfde fout op. Ik krijg 'm dus niet meer gestart.

Fout die gegeven wordt is: de toepassing Global Droid Army Knife (proces.nl.wlsoft.tnfxDroid) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.

 

Diverse keren geprobeerd, maar niets. Applicatie van de Samsung verwijderd en opnieuw van de market gehaald en nog steeds hetzelfde probleem! Kriojd nu dus geen werkende versie meer (snik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel snel en goed! Het werkt weer, gelukkig.

Veld km/h is nu leeg. wat kan ik daar eigenlijk instellen?

 

Nog steeds geen user notes.

Ik heb de database NIET op de SDCARD staan. Niet de externe card, noch de interne card. Database staat bij mij in een root directory van de telefoon zelf met de naam tnfxdroid. Dat was de map die door de applicatie zelf wordt aangemaakt als je de eerste keer opstart zonder mappen op je mobiel. Ik heb dus ook geen GDAK map. Zou dat iets te maken kunnen hebben met mijn gebrekkig getoonde user notes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij km/h switch kun je instellen bij welke snelheid het kompas wordt uitgeschakeld (om batterij te besparen). De richting wordt dan van de GPS overgenomen. Misschien moet ik dat er maar eens uit gaan halen. Werkt volgens mij toch niet zo goed.

 

Wat de usernotes betreft: Heb je mijn PM-etje gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb steeds een crash. Ik kan de database draaien, zie de caches. Kies een cache. Dan wil je natuurlijk erheen. Ik denk dat het rechter icon onderin het kompas is of ga naar de cache. Als ik hier op druk dan zegt applicatie plotseling gestopt, rapport of afsluiten. Heb twee keer rapport gestuurd. Jammer want het zag er allemaal wel leuk uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar vraagjes:

 

Als ik op de menu-knop druk zie ik al direct Create dirs staan. Pas als ik op Settings klik kan ik een andere database selecten. Daar je meestal Create dirs maar eenmalig gebruikt en Database selecteren veel vaker, is het niet handiger om die twee om te draaien?

 

Als ik corrected coordinates in GSAK heb ingevoerd neemt GDAK dat netjes mee. Perfect! Maar is het mogelijk om ook de oorspronkelijke coördinaten te laten zien? Die zijn namelijk vaak van een parkeerplaats of zo.

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb steeds een crash. Ik kan de database draaien, zie de caches. Kies een cache. Dan wil je natuurlijk erheen. Ik denk dat het rechter icon onderin het kompas is of ga naar de cache. Als ik hier op druk dan zegt applicatie plotseling gestopt, rapport of afsluiten. Heb twee keer rapport gestuurd. Jammer want het zag er allemaal wel leuk uit.

Helaas zijn die reports niet aangekomen! Dan kan ik er ook niet naar kijken dus. Zou je dat nog eens kunnen proberen? (met data connectie)

 

Nog een paar vraagjes:

 

Ook hier zal ik naar kijken, mag niet zo'n groot probleem zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een cache gekozen en dan knop rechtsonder een soort ster: helaas de applicatie gdak (proces nl.wlsoft.tfnxDroid) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. Kies nu sluiten of rapport. Nu sluit gdak, ik kan dus niet naar een cache navigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...