Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

Lukt hier voor geen meter op mijn desire HD.

Dacht dat ik het goed kon gebruiken om mijn PQ gevonden caches te beheren.

Ik zal wel iets verkeerd doen.

Ik hou het voorlopig wel bij de geocaching app.

Hou de ontwikkeling wel in de gaten van deze app.

Wellicht in de toekomst als het wat minder omslachtig werkt voor een digibeet als ik.

 

Neemt niet weg dat ik de initiatieven toejuich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, dat vroeg ik me ook af. Echter ik me maar moeilijk voorstellen hoe een digibeet tegen die installatie aankijkt.

Op Android is het wellicht toch wat lastiger om bestanden heen en weer te kopieren (zoals ik doe met een gedownloade browser en dropbox).

 

Waarschijnlijk is een USB kabel voor de meesten toch wel makkelijker (maar dat vind ik dan weer zo'n gedoe) ;-)

 

Ik heb ergens het (onderbuik) vermoeden dat de problemen wel eens voort zouden kunnen komen uit de verschillende handsets/android versies, al dan niet voorzien van een custom rom. Dat zal Wouter echter waarschijnlijk wel kunnen bevestigen of ontkennen.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gdak op de htc gezet. Inderdaad met usb kabel map default uit gsak/ data kopieren naar map telefoon map sd kaart gdak. Nu zijn de caches te zien, je founds kun je weghalen, helaas nog niet de caches van jezelf. Alleen bij mij en lees bij wilp crasht het kompas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk met GSAK verschillende databases vullen met de data die je naar je Telefoon wil copieren. In principe hoef ik als ik ga cachen niet alle 15000 of zo caches bij me te hebben. Daarnaast maak ik een aparte database met mijn gevonden caches, puur te naslag.

 

En jullie compas, welke HTC gebruiken jullie? Heeft die een elektronisch compas? Uit 1 van de eerste posts blijkt dat het niet aanwezig zijn daarvan een probleem kan opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een cache gekozen en dan knop rechtsonder een soort ster: helaas de applicatie gdak (proces nl.wlsoft.tfnxDroid) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. Kies nu sluiten of rapport. Nu sluit gdak, ik kan dus niet naar een cache navigeren.

 

Sinds de update hetzelfde probleem, voorheen verscheen een kompas dat naar de cache wees

:beerchug:

Heb je bij de foutmelding op Report gedrukt? Ik krijg van deze meldingen namelijk niets te zien! Dus graag even op report drukken, dan kan ik misschien zien wat er mis gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...