Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nou Robert

Netjes is in mijn boek een melding bij de app plaatsen dat er iets veranderd is waar je later last van gaat krijgen. Voorkomt nl nog meer gebroken windows straks.

Enne gratis is blijkbaar "raden maar". Hmmm, interresant phenomeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Robert

Netjes is in mijn boek een melding bij de app plaatsen dat er iets veranderd is waar je later last van gaat krijgen. Voorkomt nl nog meer gebroken windows straks.

Enne gratis is blijkbaar "raden maar". Hmmm, interresant phenomeen.

Even de scherpe randjes eraf halen, hoewel off topic gedeeltelijk.

 

Natuurlijk wil gratis niet zeggen dat het van minder qualiteit moet zijn. Het was ook meer een primaire reactie van mij op een natuurlijke beslissing. Ja, misschien was het handig geweest om een melding te plaatsen, maar gezien zijn postje hiervoor hoeft het blijkbaar niet.

 

Ik reageerde even primitief omdat ik reacties als deze herken. Gelukkig zijn er genoeg lovende reacties over deze applicatie en reacties waarmee de maker verder geholpen is. Maar zoals ik het nu zie is de maker er bijna de volle 100% in zijn vrije tijd mee bezig. Wat mij betreft zijn er dan maar 2 reacties mogelijk:

- mooi, nuttig, goed etc

- zou je misschien, is het mogelijk dat, is het niet beter om etc

En vind je het niets, dan gebruik je de applicatie niet. Op die manier houd je de maker gemotiveerd en de discussie constructief.

 

Ik ga niet vragen hoeveel applicaties jij gratis ter beschikking hebt gesteld aan de 'gemeenschap', maar dan weet je dat je altijd fouten maakt of nog veel vaker; dingen anders beslist dan vele gebruikers zouden willen. De manier van discussie voeren hierover bepaalt de mate waarin de maker geneigd is aanpassingen te doen. En dan nog kan hij nooit aan alle wensen voldoen, want zoveel mensen zoveel meningen.

 

Ik vind het fantastisch dit soort initiatieven. Kunnen er niet genoeg van zijn! Het is duidelijk dat wolojoli gedreven is om er iets moois van te maken en dat verdient wat mij betreft alle waardering en vooral hulp.

 

wolojoli, ik heb geen GSAK,

Maar met jouw applicatie moet ik misschien toch nog aan GSAK beginnen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor alle duidelijkheid:

 

De huidige standaard locatie van de data is: /sdcard/GDAK

Maar dat is geen verplichting! Je mag natuurlijk ook zelf een naam uitkiezen!

 

Voor degenen die de app al met de oude naam hadden geïnstalleerd: Alles blijft voor jullie gewoon werken hoor! Alleen staat jullie data waarschijnlijk nog in /sdcard/tfnxDroid.

 

Enne, natuurlijk waardeer ik het als jullie anderen op dit forum helpen met vragen over GDAK :thumbup: :thumbup: :thumbup:

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij de naamsverandering van de app ook de naam van de directory aangepast omdat ik dat logischer vond/vind. Moest nu natuurlijk wel handmatig ook het pad in de app aanpassen ;) (Misschien iets voor de gebruiksvriendelijkheid: mogelijkheid om naar de juiste map te bladeren ipv zelf het pad uit te moeten schrijven?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik user notes in GSAK heb ingevoerd en ik kijk nu in de GDAK applicatie op mijn mobiel, dan zie ik alleen een aantal getallen, maar niet de door mij ingevoerde user notes. Wel is het zo dat ALS ik usernotes heb ingevoerd staat er wat, als ik géén usernotes bij een cache heb geplaatst is het veld ook leeg. Wat ik gecontroleerd heb staan er alleen maar getallen, dus nooit letters wel soms een komma.

 

Voorbeeld wat in GDAK staat:

002

02,94

 

terwijl het volgende in de GSAK op mijn computer staat:

A=parel=51=6

G=zullie=85=4

B=zijn=59=5

C=bakkie=39=5

D=melancholie=98=8

E=gaat (ikgaat) =29=11=2

 

Ik heb de database geladen voor de laatste update. Misschien speelt dat een rol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een kleine aanvulling. Vaak zijn de user notes leeg, regelmatig staat er bij een cache waar ik géén user notes in GSAK heb geplaatst:

000

00,00

Ik heb geen user notes kunnen vinden die meer dan twee regels tekst heeft en als er tekst is, is het dus altijd cijfers en een komma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...