Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 months later...

Wat mij regelmatig overkomt, is dat tijdens het schrijven of aanpassen van een logje, gdak vastloopt en opnieuw moet starten nadat ik voor ' opslaan' kies. Heb ik voor het opslaan de logtekst gekopieerd, dan kan ik hem niet plakken en nogmaals opslaan, hetzelfde gebeurt dan. Een andere tekst invoeren wordt wel geaccepteerd.

 

Geweldig programma verder, echt een uitkomst voor smartphone gebruikers zonder internet onderweg. Ik gebruik trouwens een defy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goonies,

 

Ik neem aan dat je het dan over de "oude" versie hebt. Die zonder kaarten dus. Dit zou in de huidige versie namelijk opgelost moeten zijn. Als dat niet zo is, zeg het maar, dan ga ik daar naar kijken.

 

Overigens heb ik ook geen internet onderweg, en ook een Defy...

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de nieuwe versie zie ik de spoiler images in de logs niet meer.

 

Je ziet wel de CacheImages, en de omschrijving (iDescription) maar niet de naam (iName). Indien er geen iDescription wordt gebruikt dan kan je bv niet het onderscheid zien tussen WP1, WP2...

 

De online maps zijn OK, maar ik heb geen idee hoe offline maps kan gebruiken bv de gecachte Google maps of andere.

 

Voor de rest gaat het alleen maar de goede richting uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens heb ik ook toegang gevraagd tot de API van .com. Dat betekent dat GDAK ook een online karkater zal gaan krijgen. Dus het binnen halen van caches/PQ's, online loggen van caches, en als het lukt ook TB's en coins. Loggen wil ik overigens ook offline mogelijk gaan maken, om dan later (als je WiFi of zo hebt) rechtstreeks via GDAK naar .com te sturen.

 

Het GSAK pad zal overigens voorlopig niet verlaten worden. Ik vind het zelf namelijk wel zo fijn om op PC en telefoon dezelfde DB te hebben. En ik kan, gezien de beperkingen van de telefoon, toch nooit tegen GSAK op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De spoilerpics werken weer!

 

Overigens: Een long-press op een logje laat dat logje full-screen zien. Dan kun je ook op de spoilers inzoomen. Dit werkt ook bij een cache-beschrijving, en op de plaatjes op de images tab.

 

Ik zag overigens dat ik op de website een foutje gemaakt had. Nu staat er bij "Map View" linkjes om off-line kaarten te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit precies nog een foutje op de website.

De site is bereikbaar, maar de formattering is niet OK. Je kan niet naar beneden scrollen, en met IE krijg ik ook geen menu links. Op 2 verschillende PC's , Firefox en IE, en 2 verschillende verbindingen.

P.S. ik kan je precies geen PM meer sturen, vandaar dit via het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laptop loopt helemaal vast als ik van je site de kaart van nederland probeer te downloaden.

Ik zal wel iets niet goed doen.

Antarctica

Afhankelijk van je instellingen kan het zijn dat je browser die file probeert te openen, en vermits dit formaat natuurlijk niet wordt herkend door je browser, kan je browser daarop vastlopen. Probeer eens met de rechtermuisknop te klikken op de link, en dan "save as".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...