Spring naar bijdragen

Gsak Android


pahaquya

Aanbevolen berichten

Dat was 'm!

Thanks!

Volgend probleem(pje): de map .GrabbedImages kan niet gemaakt worden, tenminste niet met de punt ervoor.

Zonder punt geen probleem.

Wie helpt me uit de brand?

Antarctica

Via je PC en Windows lukt dat niet, je moet op je phone een filemanager installeren, ik gebruik Astro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Fantastische app, maar ik mis een overzichtelijk verhaal hoe je de boel optimaal kunt installeren en inrichten.

Is er behoefte aan een dergelijk verhaal?

Ik wil (als onderwijsmens) wel een poging doen om stap voor stap een beschrijving te maken.

Niet over hoe het programma werkt, want dat is te vinden op de site van de maker, maar meer een handleiding voor nieuwe gebruikers van GDAK, om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen.

In dit draadje staan bijvoorbeeld een heleboel handige tips, maar je moet wel het hele draadje doorworstelen.

@Wolojoli: ga je accoord als ik een dergelijke handleiding maak?

@anderen: jullie tips zijn van harte welkom!

Antarctica

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goonies,

 

Ik neem aan dat je het dan over de "oude" versie hebt. Die zonder kaarten dus. Dit zou in de huidige versie namelijk opgelost moeten zijn. Als dat niet zo is, zeg het maar, dan ga ik daar naar kijken.

 

Overigens heb ik ook geen internet onderweg, en ook een Defy...

Het was inderdaad de oude versie. Gisterenavond de nieuwe geprobeerd, werkte prima. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende probleempje: ik mis in GDAK het tabblad Images.

Ik zie alleen: Info, Listing, Logs.

Wie helpt?

Antarctica

 

Volgens mij ga je het tabblad en de bijbehorende pictures maar zien onder volgende voorwaarden:

1) GSAK V8 gebruiken (omdat V7 stap 2 niet kent)

2) cacheinformatie updaten met "refresh cache data", de URL's naar de images komen nu in de DB terecht. Momenteel kan je dit (nog) niet via PQ's.

3) grab images

4) de database en de grabbed images op je phone zetten (GDAK standaard)

P.S. bij caches die geen images bevatten, of die nog niet zijn "geprocessed" via "refresh data" zal je de betreffende tab nooit zien.

 

Tot V7 werkte ik met het "illegale" Spoilersync. Ik heb nu al mijn spoilerimages gewist, en de bijbehorende usernotes, en werk nu uitsluitend nog op bovenstaande manier, dat is 1 van de vele fantastische voordelen van V8.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de GDAK website staat ook een verwijzing naar de "Hidden" features.

Een van deze features zou het full screen tonen van afbeedingen zijn

 

If you "long-press" on a image in the images tab of the cache view, the image will be shown fullscreen.

 

Maar waar ik ook druk, bij mij komt het nooit full-screen tevoorschijn.

Wel zijn er in- en uitzoomknoppen zichtbaar. Wordt dat bedoeld met fullscreen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier istie dan: De images tab:

 

http://wolojoli.woelmuis.nl/images/images.png

Na een long-press:

http://wolojoli.woelmuis.nl/images/images-full.png

 

Dit lijkt (nog) niet op alle telefoons te werken. Ik doe mijn best om uit te vinden waarom niet.

 

Hmm, de link lijken niet te werken. Weet iemand een goede manier om een plaatje toe te voegen op dit forum?

Nummer nieuwe cache aanvragen en daar de foto uploaden. Cache NIET ter review aanbieden. Daarna de URL van die foto zetten op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...