GoudHaartje Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Zojuist de HTC HD2 van manlief, zonder problemen voorzien van GDAK. Super tooltje, ga vooral zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoTeeth Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Werkt als een tierelier!!. Zie grootste mogelijkheden. Nu nog iemand zoeken die me influistert hoe ik foto's (en spoilerfoto's) in GSAK en daarna in GDAK kan krijgen. Maar tot zover ben ik al een gelukkig mens. GeoTeeth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Begin maar eens met foto's: Via het menu: Database/Grab Images. Kan niet missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Enne: Grabbed images is door gc.com toegestaan! Spoiler foto's ophalen via een macros in GSAK is officieel NIET toegestaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Mooi programmaatje. Werkt goed op mijn HTC Incredible S. Ik heb domweg de directory met alle caches van heel Nederland naar de telefoon gekopieerd, belachtelijk veel caches dus, maar het lijkt gewoon goed te werken. Oke, hij heeft een paar seconden nodig om alle caches te laten zien, maar dat vind ik nog behoorlijk snel. Ik heb nog wel een vraagje: Ik had van te voren al alle images gegrabbed met GSAK, maar ik heb ze nog niet verplaatst naar de SD-kaart. Ik heb wel de GSAK-databases en files.db3 gekopieerd. Toch zie ik fotos e.d. in de listings. Hoe kan dat nou? Worden deze on-line opgehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 (bewerkt) Klopt, Als een image niet in grabbedimages wordt gevonden worden ze alsnog gedownload. In een toekomstige versie probeer ik daar een instelling voor te maken zodat je kunt kiezen of dit wel gebeurt. Maar tot dan kan er dus toch data-verbruik zijn. Let wel, de gedownloade images worden wel gecached. Dus zolang de standaard cache niet vol is worden images maar 1 keer gedownload!. Let we bij het kopieren van de images op dat je ze in subdirs van .GrabbedImages zet! En als je ongeveer 20.000 images per dir aanhoudt is er niets aan de hand. Enne, als de images daar staan dan worden die gebruikt. Dus niet meer gedownload! Nog even voor mijn begrip: Om hoeveel caches gaat het? En weet je toevallig hoeveel intern geheugen je hebt? En als je weet hoe: kun je eens kijken hoeveel mijn appje in gebruik heeft in het werkgeheugen? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, gewoon benieuwd! 1 juni 2011 bewerkt door wolojoli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 ik weet zo niet hoeveel intern geheugen de HTC HD2 heeft, maar ik heb de database van manlief op z'n sd kaart gezet en dat was 133 mb, voor ruim 5000 trads in NL en gedeelte van BE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 (bewerkt) Zelf heb ik een database van rond de 200MB met in totaal ongeveer 15000 caches op mijn telefoon. En daarbij nog eens ruim 20000 images en 2500 spoiler foto's. En ook dat draait super!!! Maar ja, wat zou ik anders zeggen. 1 juni 2011 bewerkt door wolojoli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Mijn telefoon is terug dus ook de app geinstalleerd. Welke file van gsak moet ik precies waarin kopieren, ik zal wel weer ergens overheen lezen maar zie het even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 (bewerkt) sqlite.db3 file in /sdcard/tfnxDroid 3 juni 2011 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Bij mij is de map met databases op de computer te vinden onder C:/Documents and Settings/Wilma/ApplicationData/gsak/data Moet je wel zorgen dat je verborgen mappen op zichtbaar hebt staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 En je moet de database(s) kopieren naar /sdcard/GDAK !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoTeeth Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Heb nu meer dan 15000 caches in mijn Samsung GDAK app en meer dan 35000 images op de SD kaart staan. En het werkt als een tierelier. GeoTeeth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 (bewerkt) En je moet de database(s) kopieren naar /sdcard/GDAK !! Slim om bij een update alles weer te veranderen Even voor de goede orde: als ik naar market ga en ene update doe van tfxnDroid: wat krijg ik dan ? Want bij de update van gisteren was de directory toch echt niet GDAK 3 juni 2011 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik bewonder juist wel het 'lef' om de naam van de applicatie te veranderen na opmerkingen en tips vanuit het forum. Het brengt best wel werk met zich mee. Dat de foldernaam dan anders moet is helemaal terecht. Dit vanuit het 'broken windows' princiepe. Het is nu veranderen of er vanaf nu last van hebben dat het een rare folder is, waar je dan klachten over krijgt. Geeft wat mij betreft alleen maar aan dat hij netjes te werk gaat. - Robert (die niet altijd snapt dat mensen zo snel over dit soort dingen klagen terwijl het een gratis app is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden