Spring naar bijdragen

Het Forum Werkt Weer.


siemp

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mooi inderdaad dat het forum weer werkt. :yes:

 

Maar belangrijker is het dat het overleg weer op gang lijkt te komen. Hopelijk gaat dat een structuur opleveren waarin de medewerkers zich prettig voelen, waarin ze weten dat ze gewaardeerd worden, waarin ze vertrouwd worden en waarin ze zich veilig voelen.

Het mag duidelijk zijn, dat er bij alle betrokkenen, maar vooral bij de eigenaar(s) van de site, een grote verantwoordelijkheid ligt om dat ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen. Laat zien dat de medewerkers gewaardeerd en vertrouwd worden. Want alleen dan krijg je daadwerkelijk iets voor elkaar.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te horen dat de actie wat op lijkt te leveren. Ik hoop dat het ook structureel uiteindelijk oplevert wat jullie ermee wilden bereiken.

Wat ik me wel afvraag, is waarom het team het allemaal zo heel algemeen hield. Het blijkt dat dat flink wat gespeculeer op gang brengt, en ik vraag me af of dat wel zo handig is. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat lang niet alles geschikt is om in de groep te gooien. Ik ga ervan uit dat het team die afweging ook gemaakt heeft en op grond daarvan besloten heeft om de info naar buiten toe wat in het vage te houden, zoals ze nu gedaan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat t weer werkt

 

maar de manier waarop de gebruiker werd afgesloten door het team en de manier waarop er antwoord werd gegeven door het team over vragen over hoe en wat verdienen geen schoonheidsprijs. We moesten gewoon onze bek houden en maar afwachten tot er wat zou gebeuren. Je kan niet 20.000 leden een ban opleggen en dan maar verwachten dat ze dat accepteren. Dr lopen ook allerlei wedstrijden via het forum, die sluit je op die manier gewoon af.

 

Dat jullie actie gaan voeren omdat jullie het niet eens zijn met het beleid van Geoman ok, maar dat had ook anders gekund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat jullie actie gaan voeren omdat jullie het niet eens zijn met het beleid van Geoman ok, maar dat had ook anders gekund.

 

Wat heb ik gemist? :eek: Het laatste wat ik las was een gesloten draadje over KKE waarvan ik ook enkel postjes heb gemist.

Geharrewar en miscommunicatie is al jaren aan de orde.

Dat gaat nu met iets meer druk wel goed gebeuren door nieuwe teamleden? En iets meer druk is het sluiten van de site en het forum? Gewaagd en revolutionair, als het maar wat opleverd. En wat wat is daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat t weer werkt

 

maar de manier waarop de gebruiker werd afgesloten door het team en de manier waarop er antwoord werd gegeven door het team over vragen over hoe en wat verdienen geen schoonheidsprijs. We moesten gewoon onze bek houden en maar afwachten tot er wat zou gebeuren. Je kan niet 20.000 leden een ban opleggen en dan maar verwachten dat ze dat accepteren. Dr lopen ook allerlei wedstrijden via het forum, die sluit je op die manier gewoon af.

 

Dat jullie actie gaan voeren omdat jullie het niet eens zijn met het beleid van Geoman ok, maar dat had ook anders gekund.

 

Ach man, zeur toch niet. ;) ..je hebt een dag niet kunnen posten...nou en? zoveel wordt er per gebruiker nou ook weer niet gepost, dus zo'n drama is dat niet hoor.

 

Weet je wat pas lastig is? Als mijn baas mijn geld heeft gestort, maar ik kan bij ING niet op de site omdat ze wegens onderhoud, of een storing een dag plat liggen.

Dan worden er wel meer gebruikers gedupeerd, met mogelijk grotere gevolgen.

 

Dat is pas vervelend.

 

Nu hebben we tenminste met z'n allen op "die andere site" een dagje "gezellig" kunnen doen.

 

Als deze actie datgene oplevert, wat het team ermee voor ogen had, kunnen en mogen wij er als gebruikers alleen maar dankbaar voor zijn, dat ze het zo hebben gedaan.

Uiteindelijk is het voor alle gebruikers het resultaat dat telt. Dus wellicht ook voor jou.

 

Cheer up!

 

 

 

@ Team : keep up the good work.

 

....en als de site daarvoor wellicht nog een dag plat moet, vooral doen! 20.000 tevreden gebruikers straks, is veel belangrijker, dan een paar klagende gebruikers nu. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het weer werkt :thumbup: . Ik maakte me al een beetje zorgen over de fotowedstrijd.

"Het doel heiligt de middelen" is een algemeen gezegde.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het team hierin een goede afweging heeft gemaakt.

En ik hoop dan ook dat wij, de gebruikers, ons enigzins kunnen inhouden en het team laten doen wat nodig is.

Daarbij wens ik het team alle succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat pas lastig is? Als mijn baas mijn geld heeft gestort, maar ik kan bij ING niet op de site omdat ze wegens onderhoud, of een storing een dag plat liggen.

Dan worden er wel meer gebruikers gedupeerd, met mogelijk grotere gevolgen.

 

Dat is pas vervelend.

 

Ja, en als in het ziekenhuis je verkeerde been wordt geamputeerd is dat nog vervelender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dr is veel meer vervelend dan een dagje het forum dicht

bn ik helemaal met je eens, tis nu een dag maar dit had ook een maand kunnen duren

t team gooit t forum op slot, en ze geven totaal geen commetaar verder, we moesten maar afwachten tot t weer online kwam,en is nu duz achteraf een dag op slot geweest. Maar een maand was ook mogelijk en dr lopen veel wedstrijden via t forum zoals de 12 prov coin Race/fotowedstrijd/Tb Race, die dupeer je ook met zo'n actie, duz er had wel wat beter over gedacht en gecommuniceerd worden. daz mijn punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat t weer werkt

 

maar de manier waarop de gebruiker werd afgesloten door het team en de manier waarop er antwoord werd gegeven door het team over vragen over hoe en wat verdienen geen schoonheidsprijs. We moesten gewoon onze bek houden en maar afwachten tot er wat zou gebeuren. Je kan niet 20.000 leden een ban opleggen en dan maar verwachten dat ze dat accepteren. Dr lopen ook allerlei wedstrijden via het forum, die sluit je op die manier gewoon af.

 

Dat jullie actie gaan voeren omdat jullie het niet eens zijn met het beleid van Geoman ok, maar dat had ook anders gekund.

 

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal, deze actie was zeker niet in het belang van de stichting zelf, maar in het belang van alle leden.. omdat er overal maar op gemekkerd wordt en er inderdaad ook wel het een en ander beter kan... als dat met een tijdelijke ban moet, heb ik daar alle respect voor...

 

Ik hoop dat het iets oplevert maar vooral dat het forum weer een forum is waar mensen hun vragen kwijt kunnen en geholpen worden door andere mensen in plaats van elkaar af te katten.

 

De wijze les voor dit jaar:

Respecteer elkaar en het feit dat mensen anders zijn en op een andere manier cachen. Als je dat kan, wordt het leven een stuk gezelliger.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht een 'domme'vraag van een nog niet zo lang van het forum gebruik makend lid.

 

Lees dat het forum dicht was, maar waarom? Kan niet echt ergens iets opmaken, wat de aanleiding hiervan was. Wij zijn vorig jaar begonnen met cachen, en vanwege het feit dat wij nu wel zeker weten dat deze hobby blijvend is, willen wij eerdaags een premium membership bij gc.com aanvragen, en tevens donateur worden van .nl.

 

Maar nu lees ik wat verontrustende berichten. Zou iemand mij (wellicht per mail) kunnen uitleggen wat er aan de hand is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ glupie: Geocaching.com en Geocaching.nl zijn niet aan elkaar verbonden. Er is een essentieel onderscheid tussen beiden.

 

Geocaching.com is de site waar vandaan je kunt geocachen, waar de caches zich bevinden en alle informatie en handigheidjes om te kunnen geocachen.

Geocaching.com heeft helemaal niets te maken met deze site.

Met een premium membership kun je de mogelijkheden om gebruik te maken van de mogelijkheden aldaar uitbreiden. Of je dat wilt doen is natuurlijk aan jou.

 

Het geocachen als zodanig is dus niet in het geding en nooit (door de actie hier) geweest.

 

Geocaching.nl heeft een ondersteunende funktie naar de Nederlandse geocachers en volgt daarbij het spel zoals het op Geocaching.com gespeeld wordt.

De site heeft echter zelf geen caches.

M.a.w. je hebt Geocaching.nl niet nodig om te kunnen geocachen, de site is alleen een handige ondersteuning voor de Nederlandse geocacher.

Wanneer je het werk van de mensen hier wilt ondersteunen, dan kun je donateur worden, maar het hoeft niet.

 

Dit forum was een dag dicht vanwege een interne kwestie nl: (...uit de eerste mededeling bovenaan dit forum):

"De afgelopen periode is er achter de schermen bij SGN het nodige gebeurd. Door het ontbreken van een duidelijke werkstructuur en aansturing en de ontwikkelingen om ons heen, zijn wij van mening dat het anders moet.

Echter zitten we in een situatie waarin we deze veranderingen zelf niet door kunnen voeren. Na vele verzoeken bij de verantwoordelijke om het een en ander over te dragen c.q. beschikbaar te stellen, krijgen we steeds nul op ons rekest.

Het enthousiasme in het team van vrijwilligers is nog steeds aanwezig, maar voor ons moet er definitief iets veranderen.

Daarom hebben alle teamleden besloten om afwachting van meer duidelijkheid over de toekomst van SGN hun taken (in elk geval tijdelijk) neer te leggen".

 

Bovenaan dit forum kun je lezen dat er nu weer "bemoedigende contacten" zijn en daarom het forum weer beschikbaar is.

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik even met 2 feiten beginnen. De afgelopen jaren zijn er vrij veel personeelswisselingen binnen de stichting achter deze website geweest. Daarnaast is er een groep mensen die een ban hebben op dit forum. Uit deze 2 feiten mag je zelf je conclusie trekken.

 

Mijn persoonlijke mening is dat de stichting de laatste jaren te veel haar eigen plan trekt, zonder naar de gebruikers van de site te kijken. Goed bedoelde adviezen werden als tegenspraak aangeduid en niet getolereerd. Tel daarbij geen of halfslachtige communicatie op en je hebt een stichting die steeds verder van de gebruikers af drijft.

 

Tot op heden hebben de personeelsleden van de stichting het bestuur altijd uit de wind gehouden, of verdwenen van het toneel. Ik krijg nu de indruk dat er nu een generatie personeelsleden zit met meer ruggengraat die zich hebben samengepakt en door het dichtgooien van het forum een andere koers proberen af te dwingen. Het heeft lang geduurd en het is misschien niet chique, maar Hulde voor deze teamleden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...