Spring naar bijdragen

Het Forum Werkt Weer.


siemp

Aanbevolen berichten

Ach man, zeur toch niet. ;) ..je hebt een dag niet kunnen posten...nou en? zoveel wordt er per gebruiker nou ook weer niet gepost, dus zo'n drama is dat niet hoor.

Nee, inderdaad. Laten we allemaal gewoon doen alsof we het niet hebben gemerkt en er geen last van hebben ondervonden ..

 

[even nadenken mode aan]

Maar dan is de actie mislukt!

[even nadenken mode uit]

 

Zonder klagers en de nodige overlast (die we nu kenbaar kunnen maken) wordt het lastiger om een statement te maken denk ik ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het verschil tussen .com en .nl was mij al wel duidelijk. Maar omdat ik tot nu toe .nl een meer dan behoorlijke aanvulling vind, wil ik behalve een premium membership bij .com ook een donateurschap bij .nl aangaan.

 

Met mijn vraag wilde ik graag dus wat duidelijkheid over de situatie bij .nl

in elk geval bedankt voor de uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik zo verschrikkelijk jammer vind? Indy en ik (of is het ik en Jones, daar zijn we samen niet eens uit) zijn ook nog maar sinds oktober aan het cachen. Warm gemaakt door Kapitein Haak die ons in een weekend geleerd heeft hoe het allemaal werkt met de GPS. En Kapitein Haak is echt heel enthousiast en heeft dat ons over gebracht.

 

Geweldig vonden we en zijn er fanantiek aan begonnen. Nog steeds want we vinden het allemaal heel erg leuk. Het spelletjes is gezellig, interessant, leerzaam, gezond en we proberen ons aan de regels te houden zodat het voor iedereen leuk is.

 

En dan kom je eerst hier op het forum. De ene na de ander zit tegen elkaar te zeuren over de meest uitéénlopende niet zo erg bijzondere zaken. Geoleaks, verbanningen, andere forums, man, man, man, de ene gooit nog harder met modder dan de andere.

 

Zoveel negativiteit, verschrikkelijk. En ja, ik hoef hier ook niet meer te komen, dat is ook een vrije keuze. Maar ik moet nog wel veel leren, dus automatisch zoek je en vraag je op het forum.

 

Er zijn mensen die zo geweldig hun best doen"

De 12 provinciënrace.

De fotowedstrijd.

Het team hier van dit forum.

 

En altijd heeft er wel iemand wat te zeuren of is het niet goed genoeg of had het anders gemoeten.

 

Dit is een forum, gratis en voor niets en dan nog durven we te stellen dat ze het anders hadden moeten oplossen. Want o wee, wij lijden ergens onder.

 

Hey, ik ben blij dat er mensen zijn die dit doen en wil daar dan ook eigenlijk alleen de positieve dingen van af halen. De dingen die ik niet leuk vind, die leg ik naast me neer, maak er geen gebruik van. Maar ik accepteer en respecteer dat er andere mensen zijn die dat juist weer wel leuk vinden en er wel gebruik van maken. Prima toch!

 

Ik weet niet wat er in het verleden gebeurd is, ik wil het niet eens weten. Ik wil genieten van onze nieuwe hobby.

 

En ik kan nu hier een hele preek gaan houden maar de inhoud en de boodschap is al door meerdere mensen gegeven.

 

Dus of het interessant is wat ik vertel? Zo niet, dan lees het gewoon maar niet en ga naar het volgende topic alsjeblieft.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik zo verschrikkelijk jammer vind? Dat het allemaal zoveel beter kan. Er zit zó mega veel potentie in deze site, en er wordt zo weinig mee gedaan. De fotowedstrijd en geocoinrace het is allemaal amateuristisch houtjes touwtjes werk. Met een zo grote achterban móet dat veel beter kunnen.

 

Natuurlijk heeft er altijd wel iemand iets aan te merken, daar moet je mee om kunnen gaan als je iets als dit onderneemt. Je kunt dat aanduiden als zeuren of opbouwende kritiek. En tja als je met die opbouwende kritiek nooit iets doet lijkt het alsof het steeds meer wordt ipv minder en zou het wel eens over kunnen komen als zeuren.

 

Wellicht zou je je wel eens in de geschiedenis moeten verdiepen, want die herhaald zich continu. Je zou ook een jaar kunnen wachten en dan dezelfde conclusie trekken, maar dan zijn we wéér een jaar verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht zou je je wel eens in de geschiedenis moeten verdiepen, want die herhaald zich continu.

 

Daar is als nieuwkomer niet eens aan te beginnen. Want iedereen heeft zijn eigen gekleurde verhaal. En het is makkelijk "opbouwende kritiek" te geven vanaf de zijlijn. Ik lees op het forum wel opbouwende kritiek en dat kan ik (en ik denk de meeste wel) best wel waarderen. Met modder gooien of a, daar word ik niet goed van. En dus lees ik het maar niet en vooral het verleden niet.

 

Ik ben zelf moderator op een heel ander forum en ik ben zo blij dat er daar geen strijd is tussen verschillende fora's zoals hier blijkbaar wel steeds het geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rhr_nl; Klinkt dit als een sollicitatie? :D

Misschien kun je het team gaan versterken met je ideeën.

Anders misschien als "achterban" zelf iets organiseren en ons laten zien wat de mogelijkheden zijn om boven het houtje touwtje werk uit te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de aanduiding ‘strijd’ gaat het al mis…. Volgens mij is er geen strijd. Beide fora willen hetzelfde, alleen volgen een andere weg om er te komen. Door enkelen wordt dat gezien als een strijd, en als andere mensen dat over gaan nemen zijn die verkeerd bezig. Er is geen hij en zij. Er is alleen maar een ‘wij’ --> de Nederlandse geocachers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sivota: Sollicitatie? Wellicht wordt het daar wellicht tijd voor. Het was mij al heel snel duidelijk dat ik in de organisatie tot op heden niet kon en wilde werken. Als er nu daadwerkelijk dingen gaan veranderen, zal ik mijn mening herzien.

 

Hoe ik denk dat het houtjes touwtjes werk beter kan? Een forum is om te discussiëren, niet om wedstrijden te ‘managen’. Aan zo’n wedstrijd moet je een bepaald gedeelte van je site wijden. Ik weet dat resources en de huidige structuur van de site een probleem zijn en dat daar hard aan wordt gewerkt, de basis wordt nu al gelegd. Dan is het zaak daar ook iets mee te doen wat de gebruikers willen en dus te beginnen met de huidige (houtjes touwtjes) gebruikers initiatieven en zeker niet zelf het wiel uit te gaan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf moderator op een heel ander forum en ik ben zo blij dat er daar geen strijd is tussen verschillende fora's zoals hier blijkbaar wel steeds het geval is.

Die strijd tegen dat andere forum (genaamd de buren.eu) komt voornamelijk door geocaching.nl. Een paar leden van dit team hebben al geprobeerd de buren zwart te maken bij groundspeak en andere organisatie's waarmee de buren samenwerking heeft. Het is en blijft sneu dat mensen hier een site waarbij geen donateurs zijn (en de eigenaren dus al het geld betalen) proberen slecht te maken. Die eigenaren van de buren houden het gelukkig lang vol, maar ik durf zeker te zeggen dat niet iedereen dit kan.

 

En voor het geval mensen vragen waarom ik niet help als ik het allemaal zo goed weet: Ik heb me al eens aangeboden om te helpen. Helaas heeft het team mij door afgewezen, omdat ik 'verkeerde contacten' heb. Dus voorlopig moeten ze het maar zelf uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijngemachtigde: ik vind dat je het geweldig doet. :thumbup:

 

@ Waldio: ik vertelde alleen hoe het allemaal overkomt als je als nieuweling hier binnen komt. En om je een voorbeeld te geven, gisteren liet ik in de chat vallen dat het jammer was dat we ff niet op het forum kunnen. Daar werd ik doorverwezen naar het door jouw genoemde forum. Dus ik ben daar even gaan lezen. En tot mijn verbazing lees ik dan topics die vol negativiteiten staan over dit forum. En dan vraag ik me af: wat moeten we daar mee.

 

Ik hoef hier niet te noemen om welke topics het gaat. Maar dat bedoel ik nu met modder gooien.

 

Als het mij niet meer bevalt op het forum waar ik nu zit, dan sluit ik af en dat was dan weer een periode in mijn leven die ik afgesloten heb. Om wat voor reden dan ook. Dan vind ik geen voldoening door op een ander forum te gaan zitten bazelen over ...... en dan slik ik de rest maar in.

 

Geen strijd? Echt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...