Spring naar bijdragen

Site Update Geocaching.Com


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

About souvenirs , leuke nieuwe gadget. Maar waar vind ik Souvenir zones :huh: ?

 

Ik denk dat GS hiermee een gaatje in de markt ontdekt heeft. Nu kunnen ze eventorganisatoren of cacheleggers laten betalen om automagisch een banner/souvenir aan de deelnemers te verstrekken. Volgens mij hebben ze het nu een beetje voor elkaar bij hun eigen feestje op het HQ en zal over een paar website updates de aanmaak kant van de souvenirs ook wel werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij mis ik iets.. :-(

 

Ik zie inderdaad een nieuwe optie op iedere cache listing, de Personal Note.. Of in het Nederlands: Prive cache notitie..

Maarre.. hoe maak ik die dan aan? Waar kan ik een note toevoegen?

Ik kom er net achter dat als je onder aan de pagina voor Nederlands als taal hebt gekozen de note niet werkt.

Kies je voor Engels dan werkt de note weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door vandaag (10/10/10) een cache te loggen, doe je automatisch mee aan de recordpoging om zoveel mogelijk verschillende cachers op 1 dag te laten loggen. En als beloning krijg je dan (ook automatisch) een "souvenir" in de nieuwe tab die daarvoor gemaakt is! Toch wel leuk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door vandaag (10/10/10) een cache te loggen, doe je automatisch mee aan de recordpoging om zoveel mogelijk verschillende cachers op 1 dag te laten loggen. En als beloning krijg je dan (ook automatisch) een "souvenir" in de nieuwe tab die daarvoor gemaakt is! Toch wel leuk...

Ze zouden zich beter bezig houden met de basis features (PrintFriendly) in orde te brengen na hun upgrade, dan nutteloze features toe te voegen... :thumbdown:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zouden zich beter bezig houden met de basis features (PrintFriendly) in orde te brengen na hun upgrade, dan nutteloze features toe te voegen... :thumbdown:

 

Helemaal mee eens al print ik bijna nooit een listing uit.

Er zijn andere dingen waar ze zich beter eens mee bezighielden ipv record getalletjes. (of is geocaching dan toch om het meeste puntjes halen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaarten opvragen is een drama, loggen is een drama, foto's uploaden kan al helemaal niet meer, gisteren lukte dat ook niet.

Kortom: algehele misère. Ga lekker een boek lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...