Spring naar bijdragen

Site Update Geocaching.Com


Ruud4d

Aanbevolen berichten

En ik maar denken dat we nodig een nieuwe, snellere laptop nodig hebben... :o

Ach, die van ons kreeg het onderweg bij 100 km per uur ook niet voor elkaar..... :D

We wilden vanavond niet uuuuuuren bezig zijn met loggen, dat loopt dus mooi fout. :angry:

De taken zijn verdeeld: twee laptops, dus tegelijk loggen. Eerst nog even gedacht dat dat het probleem was, maar gezien de reacties zit de oorzaak ergens anders.

Ach, het houd je van de straat he :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Door vandaag (10/10/10) een cache te loggen, doe je automatisch mee aan de recordpoging om zoveel mogelijk verschillende cachers op 1 dag te laten loggen. En als beloning krijg je dan (ook automatisch) een "souvenir" in de nieuwe tab die daarvoor gemaakt is! Toch wel leuk...

Het record is per direct al een wassen neus....met het loggen van een eigen cache krijg je ook een 10-10-10 souvenir. Jawel!:ph34r::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint al wat sneller te gaan. Al nog heeeeeeeel langgggzaam. Waar kun je dat souvenir ding vinden?

Sinds vandaag heb ik er een gekregen omdat het 10-10-10 is en ik een cache gelogd heb vandaag. Hij is terug te vinden op je profiel pagina bij .com op het apparte tabblad "Souvenirs"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe weet je wanneer je zo'n souvenir krijgt? we hebben gekeken op .com maar zagen alleen dingen uit amerika. is hiervoor ook een bookmark oid?

Log de onderstaande caches EN verwijder nadien je log. En je hebt een mooie souvenirs collectie ! :beerchug:

(bugje in de laatste upgrade vd site?) :thumbdown:

 

[lijstje is verwijderd]

 

Souvenirs bookmark oid: 1 2 3 4 5 17 18 22 146 153 154

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Log de onderstaande caches EN verwijder nadien je log. En je hebt een mooie souvenirs collectie ! :beerchug:

(bugje in de laatste upgrade vd site?) :thumbdown:

 

Ze hebben het fixed denk want al mijn souveniers zijn opeens verdwenen hahaha

Daar hebben ze dan wel tijd voor maar een twitter connect herstellen ofzo moet 3 maand duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...