Spring naar bijdragen

Site Update Geocaching.Com


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sinds de update heb ik er vaak last van dat ik niet meer op geocaching.com kan komen, terwijl bevriende cachers daar geen last van hebben.

Ik kan er nu ook weer helemaal niet op.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou mooi zijn als gc.com iedere gebruiker de keuze geeft om de "Personal Cache Note" aan of uit te zetten, maar zolang dat niet het geval is kan AdBlockPlus uitkomst bieden. Op een Duitse site kwam ik deze tip tegen:

 

GC.COM Überflüssige Felder ausblenden

veröffentlicht am 7. Oktober. 2010

 

Gestern hab ich ja schon über die “tolle” neue Funktion “Personal Cache Note” geschrieben, vor der man sich schützen kann, wenn seine Premium-Mitgliedschaft auslaufen lässt. Im Firefox geht es aber auch mit dem Plugin AdBlockPlus, indem man folgende Regel hinzufügt

 

geocaching.com#fieldset(class^=CacheNote)

Das funktioniert in dieser Art übrigens auch mit anderen nervenden Elementen. Ich selbst nutze noch:

 

geocaching.com#div(class^=LFNominateBanner)

geocaching.com#div(class^=BanManWidget)

geocaching.com#table(class^=CacheDisclaimerTable)

Auf diese Art werden nur die benötigten Elemente angezeigt und die Seite wird auch deutlich schneller. Die linke Bannerwerbung bremst ja den Seitenaufbau mitunter ungemein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de nieuwe update is optie om de cache printvriendelijke af te drukken aangepast. Alleen staan nu de notes niet meer bij de additional waypoints op de print. Knap lastig als dat de enige plek is waar de cachelegger de instructies voor multi caches heeft geschreven. Hebben jullie hier ook last van?

 

Voorbeeld is http://coord.info/GC27H6Q

bewerkt door Knuffel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de nieuwe update is optie om de cache printvriendelijke af te drukken aangepast. Alleen staan nu de notes niet meer bij de additional waypoints op de print. Knap lastig als dat de enige plek is waar de cachelegger de instructies voor multi caches heeft geschreven. Hebben jullie hier ook last van?

 

Voorbeeld is http://coord.info/GC27H6Q

 

De printvriendelijke afdruk van GC.com is helaas niet papiervriendelijk. Met dit http://gctour.madd.in/ script kun je meerdere caches in een printopdracht printen. En de notes bij de additional waypoints krijg je er ook bij. (Dit script heeft zelfs de recente GC.com 'upgrade' overleeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrrrrrrr.............. Ook ik heb onlangs bij een van mijn cachebeschrijvingen de informatie bij de additional waypoints geplaatst. Die is nu inderdaad niet te zien in de Print-versie.

 

Ik word hier niet vrolijk van. Updaten OK, maar de basisstructuur wel overeind houden graag.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de tip Itserik. Heb het meteen even uitgeprobeerd. Werkt inderdaad en ik kan de info weer printen zonder de webpagina zelf af te hoeven drukken. Voor nu ben ik even uit de brand :yes:

... maar de normale printoptie van GC vond ik eerlijk gezegd toch makkelijker. Minder omslachtig. Hoop dat ze hem wel weer herstellen.

Dank je wel voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind die plek midden op de cache pagina juist toppie!

 

Misschien wel handig dat je hem standaard uit hebt staan en rechts aan kunt zetten. maar dat het dan wel midden op het scherm komt te staan en niet ergens in een hoekkie. want dan lees ik er overheen en doe ik een puzzel makkelijk 2 keer oplossen. 1x door ba en 1x koor jo :D

 

Of zoals bij mij door Siemp en daarna weer door Siemp :-)

 

Grrrrrrrrr.............. Ook ik heb onlangs bij een van mijn cachebeschrijvingen de informatie bij de additional waypoints geplaatst. Die is nu inderdaad niet te zien in de Print-versie.

 

Ik word hier niet vrolijk van. Updaten OK, maar de basisstructuur wel overeind houden graag.

 

Hier hetzelfde. Vind het ook raar om twee keer de info ergens neer te moeten zetten? Eens kijken hoe of dit al ergens genoemd wordt op GC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De printvriendelijke afdruk van GC.com is helaas niet papiervriendelijk.
Toch wel... er wordt minder afgedrukt dus minder papier, dus papiervriendelijk.

Maar het is helaas NIET gebruiksvriendelijk... ;)

 

Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat ze bij GC.com enkel nog maar willen dat er TRADs gevonden/gelegd worden...

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij mis ik iets.. :-(

 

Ik zie inderdaad een nieuwe optie op iedere cache listing, de Personal Note.. Of in het Nederlands: Prive cache notitie..

Maarre.. hoe maak ik die dan aan? Waar kan ik een note toevoegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...