Spring naar bijdragen

Tijdsduur Multi-cache


marjanvw

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En dat kan ook bij http://www.metacaching.nl

Soms staat er op de cache listing ook een afstand-icoontje, maar daar kun je niet op selecteren.

Groundspeak heeft ook een nieuw attribuut gemaakt (langer of korter dan 10 km), naar mijn idee te weinig, maar het is al wat. Maar dit icoontje wordt, omdat het zo nieuw is, nog niet bij veel caches gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannneer je het omdraait, dus zelf aangeeft hoeveel kilometer je ongeveer wilt lopen, dan kun je ook zoeken op deze site.

Ga naar de frontpage, naar kaarten, dan mijn kaart en dan extra.

Bij extra kun je slecteren op o.a. soort cache en afstanden bij benadering.

 

De tijdsduur van een multi (zoals je in de titel vermeldt) hangt natuurlijk ook af van de moeilijkheidsgraad van de cache-route :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk ook, als je bijtijds bent, een multi uitzoeken en aan de co vragen hoe lang deze is. Wellicht dat dit tevens aanmoedigt de afstand te vermelden op de pagina. De attributes bevatten (sinds kort? nooit opgevallen..) een aantal afstandicoontjes .. kleine moeite om er een te selecteren en toe te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... Wellicht dat dit tevens aanmoedigt de afstand te vermelden op de pagina. De attributes bevatten (sinds kort? nooit opgevallen..) een aantal afstandicoontjes .. kleine moeite om er een te selecteren en toe te voegen.

 

 

Pas heb ik 5,5 uur gedaan over een cache van 9 kilometer (maar ruim 14 km gelopen) :lol1: dus de vermelde afstand zegt niet altijd alles....

In ieder geval bedankt voor de tip van de icoontjes. Ik heb bij mijn caches de icoontjes toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groundspeak heeft ook een nieuw attribuut gemaakt (langer of korter dan 10 km), naar mijn idee te weinig, maar het is al wat. Maar dit icoontje wordt, omdat het zo nieuw is, nog niet bij veel caches gebruikt.

Het zijn er al drie inmiddels, maar beter was geweest <1km, 1-5km en 5-10km en >10km.

Verschil tussen 5 of 10 km zegt nogal wat over de tijdsduur.

hike_short-yes.gif

hike_med-yes.gif

hike_long-yes.gif

 

Ze hebben trouwens meer attributen toegevoegd. Ziet er leuk uit.

 

En op de site Wandelcaches in Nederland staat overal bij hoeveel KM een cache is.

Ja, dit is een prima site. Als geocaching.nl hier nu eens een permanente link van maakt op zijn site. Global en Meta waren daar al goed mee bezig.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En op de site Wandelcaches in Nederland staat overal bij hoeveel KM een cache is.

Ja, dit is een prima site. Als geocaching.nl hier nu eens een permanente link van maakt op zijn site. Global en Meta waren daar al goed mee bezig.

 

Mijn idee :crybaby:

 

O, en doe deze er dan ook maar bij!

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de afstand zegt mij niet veel over de tijdsduur.

normaal moet je 10km makelijk in 2 1/2 tot 3 uurtje lopen.

maar het ligt er aan hoeveel wp's er in zitten.

en de moeilijkheids graad van de opdrachten.

 

ben wel eens met een 4.5km tocht 5 uurtjes bezig geweest.

dus nog geen km per uur ;-((

 

gister (wel op de fiets) Enkeltje den Dolder GCHXZ1 gedaan in ongeveer 2 uurtjes.

is een 16 km route,

maar de wp's zijn al lopend te doen . je hoeft weinig te stoppen.

 

als je de ymca cache GC16QKP daar in de buurt doet een 5 km route doe je er nog langer over omdat je de opdrachten moet zoeken.

en die varieeren van micro tot regular. als je tussen de minuut en 15 minuten moet zoeken word de tijd van de route aanzienlijk verlengd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...