Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Vanaf Hoenderloo wil ik ook wel een stukje doen

We zouden wel gek zijn als we van dit aanbod geen gebruik zouden maken.

Dat doen we dus wel.

Graag dus!

 

Aangenomen dat Twinlife nog steeds bezig is, dan werken we nu van twee kanten af:

vanaf Hoenderloo naar het noorden en vanaf Delfzijl naar het zuiden.

 

Voor de goede orde voor de heren in het hoge noorden:

de route loopt vanaf het zuiden. Het eindpunt van jullie trajekt blijft dus noordelijker liggen

dan het beginpunt van jullie trajekt.

Hou daar rekening mee met het plaatsen van de cache en met het geven van eventuele aanwijzingen voor onderweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tot mijn spijt zit ik ook met lang verwacht probleem. Het herstel na vorige operatie augustus 2003 is niet goed verlopen. Daarnaast word ik 12 oktober aan mijn rechter schouder geopereerd. Behoorlijk vleugellam de komende tijd. Geen openbaar vervoer. Tegenwoordig geen taxi meer naar ziekenhuis of fysio. Mag niet fietsen. Mag mijn schouder niet stoten. Dus.......

Walkies. Maar dat is een beetje ver.

 

Mijn route loopt.

Driebergen naar Veenendaal.

Route is geplot maar niet nagereden.

Wat te doen.

Ik heb eerder hierover contact gehad met Rovel. We gokten wat op herstel voor de route weer op gang zou komen. Niet dus.

:dribble:

 

Heeft iemand suggesties.

Skansen met haar en handen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Tot mijn spijt zit ik ook met lang verwacht probleem. Het herstel na vorige operatie augustus 2003 is niet goed verlopen. Daarnaast word ik 12 oktober aan mijn rechter schouder geopereerd. Behoorlijk vleugellam de komende tijd. Geen openbaar vervoer. Tegenwoordig geen taxi meer naar ziekenhuis of fysio. Mag niet fietsen. Mag mijn schouder niet stoten. Dus.......

Walkies. Maar dat is een beetje ver.

 

Mijn route loopt.

Driebergen naar Veenendaal.

Route is geplot maar niet nagereden.

Wat te doen.

Ik heb eerder hierover contact gehad met Rovel. We gokten wat op herstel voor de route weer op gang zou komen. Niet dus.

;)

 

Heeft iemand suggesties.

Skansen met haar en handen.

Ja hoor. Als het jou helpt wil ik best jouw route proeffietsen. Laat me door een liefhebber met fiets en al (al=Dweiltje) afzetten in Driebergen; fiets jouw route en eindig dan weer bij Veenendaal. (aan de goede kant ook nog :) )

Ben dan binnen half uurtje weer thuis.

Laat maar horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik verwacht dat het eerste aanbod wat ik gekregen heb voor cache hulp niets wordt.

 

Het twee aanbod van Dwarreltje.

Graag hulp.

Gezien de tijdsdruk vraag ik me ernstig af of het niet beter is wanneer iemand mijn route overneemt.

 

Murphy lijkt hier in de buurt gehuisvest te zijn. Misschien wel in het huis van Skansen.

 

Het was verstandiger van mij geweest iets toe te zeggen na voorledig herstel. Na operatie augustus 2003 heb ik te veel tegenslagen gekend. Welke ik op basis van eerdere ervaringen niet overzien heb. Nu op naar tweede operatie 12 oktober.

Excuus van mij.

 

Skansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste Skansen bericht over route.

 

GR2 heeft aangeboden de route van mij over te nemen. Afspraak is dat alles volgens regels en afspraken LACR gaat.

 

Ik heb er vertrouwen in dat dit lukt.

 

Het spijt mij zeer dat ik niet mijn afspraak heb kunnen waar maken.

 

Pech.

 

Tot Later,

Skansen.

 

@Dwarreltje. Ik mail je even persoonlijk om je te bedanken voor je aanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe Driebergen-De Klomp is inmiddels in kannen en kruiken. De cache ligt op zijn plaats. Met schouderklopje van Staatsbosbeheer. Alle bestanden zijn aan Rovel toegezonden.

Hulde.

Het traject Hoenderloo - ??? komt nu aan de beurt.

 

Cairnteam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mijn pc laat mij nu twee maanden in de steek, waardoor bezoek aan het internet nauwelijks mogelijk is.

Voordat ik nu ten einde raad 'format c:' doe, lijkt het mij verstandig nog even door te nemen waar we staan.

We zijn vanaf het zuiden al een heel eind gekomen via Utrecht naar het noord. GR2 is bezig vanaf Hoenderloo.

Omdat er na GR2 een 'gat' lijkt te komen, is Twinlife verzocht vanaf Delfzijl te beginnen, zodat na hem Jan de Behanger en Kruimeldief aan het werk kunnen. Dan zien we hoe groot het gat tussen GR2 en Kruimeldief nou eigenlijk zal zijn.

Het wachten is (nog steeds) op Twinlife.

Omdat het allemaal langer duurt dan verwacht, wil ik hen die tot nog toe een trajekt heeft gemaakt, verzoeken door het achterlaten van een reactie hierop, te laten weten dat zij nog paraat zijn en nog steeds hieraan mee willen doen.

Dan wordt het nu tijd voor 'format c:'.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb via e-mail contact gehad met gr2. Hij denkt te eindigen in Vaassen of Epe. Als ik hem advies mag geven, doe dan Vaassen, dan weet ik nog een prachtig plekje voor een cache ;)

 

Vanaf Vaassen of Epe pik ik met plezier een route op richting Kruimeldief. Of ik het helemaal red tot in Drenthe weet ik niet, maar ik ken de omgeving oost van Zwolle (Ommen zeg maar) ook redelijk. Dus tot Ommen of net daar voorbij kan ik wel redden. Wellicht worden dat dan twee trajecten, maar op zich is dat geen probleem.

 

Conclusie: schrijf mij maar bij voor traject Vaassen/Epe - Ommen/Hardenberg.

 

Misschien kan het Vechtdalteam Ommen-Emmen voor hun rekening nemen??!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima initiatief van Camelion. Ik ben momenteel inderdaad in de weer met een traject Hoenderloo-Deventer en Deventer-Epe/Vaassen. Als Camelion Vaassen aanbeveelt dan zal het Vaassen zijn, dan kan ik daar, zo begrijp ik, ook makkelijk mijn cache kwijt.

Het zal nog wel een paar weekjes duren voor mijn beide etappes klaar zijn, want ik ben momenteel ff druk met het maken van een wandelroute (Meeuwenduinen e.o.) die spoedig in de openbaarheid moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Camelion:

 

Vergeet niet dat ik niet start of eindig in Emmen ;)

 

Maanden terug, een paar bladzijden geleden hebben JanDeBehanger en ik afgesproken dat mijn eindpunt, zijn beginpunt is op: N 52°54.069 E 6°40.591

 

Zie plaatje. Dus Vechtdap moet hem wel voor Emmen droppen omdat ik anders niet genoeg kilometers heb. Van mijn huis naar de beginpunt van JanDeBehanger is het nog geen 22 kilometer door de lucht.

 

 

lacr1.jpg

 

 

lacr2.jpg

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Het is weer bijna kerst,... tijd om de antidepressiva alvast op uw verlanglijstje voor Sinterklaas te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...