Spring naar bijdragen

Wie Vindt Ook Dat Er Een Wildgroei Van Banners Is?


Ruud4d

Vind je dat er een wildgroei aan banners is?  

202 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je het eens met de stelling of niet?

    • Ja
      61
    • Nee
      99
    • Er tussen in
      15
    • Ik durf mijn mening niet te geven
      6
    • Ik heb er niet over nagedacht en heb er geen mening over
      21


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Klopt, ik ken de regels wel degelijk hoor...

 

Afzonderlijke banners mogen slechts 200x50 zijn, samen mogen ze niet groter zijn dan 800x50

Overigens zijn mijn afzonderlijke banners ook niet groter dan 200x50, maar dat terzijde...

 

Dus even resumerend:

 

Een handtekening mag 4 regels tekst, tesamen max. 200 karakters en

één tot max. vier banners, tesamen niet meer dan 800 * 50 pixels bevatten.

 

Wat blijft er over van het ruimte / grootte argument t.o.v. 1 banner

van bijv. 600 * 75 pixels welke duidelijk minder ruimte inneemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, ik ken de regels wel degelijk hoor...

 

Afzonderlijke banners mogen slechts 200x50 zijn, samen mogen ze niet groter zijn dan 800x50

Overigens zijn mijn afzonderlijke banners ook niet groter dan 200x50, maar dat terzijde...

 

Dus even resumerend:

 

Een handtekening mag 4 regels tekst, tesamen max. 200 karakters en

één tot max. vier banners, tesamen niet meer dan 800 * 50 pixels bevatten.

 

Wat blijft er over van het ruimte / grootte argument t.o.v. 1 banner

van bijv. 600 * 75 pixels welke duidelijk minder ruimte inneemt?

Een banner van 600 x 50 is gewoon toegestaan... Echter wanneer je naar 75 pixels hoogte gaat is deze te hoog.

 

Dus nogmaals, voor banners is het TOTAAL maximaal 800 pixels breed en maximaal 50 pixels hoog.

Eén regel tekst in kleine letters eronder is daarbij toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banners. Het voordeel van banners als handtekening is dat je geattendeerd wordt op iets bijzonders.

 

Ik heb ook 2 banners. Die komen uit mijn begin periode omdat ik dit hele leuke caches / serie vond.

 

Maar het werden er inderdaad steeds meer. En het begon nogal militaristische vormen aan te nemen. Hoe meer banners / strepen des te groter de ... Een beetje op de borstklopperij van kijk mij eens veel banners hebben. Tuurlijk, ik wilde ook in het lijstje van mensen die stevig stappen 1,2 en 3 in een keer konden doen dus ik snap het wel een klein beetje.

Eigenlijk is het weer een variant op: kijk eens hoeveel caches ik al heb, Kijk eens hoeveel punten ik al heb op de FTF-ranglijst. Kijk eens hoeveel TB/coins ik al heb. Sparen zit bij Nederlanders in de genen. Series moeten afgemaakt. Banners gespaard.

Mijn beste cachevrienden hadden bij hun laatste cache ook een banner. Ik heb even overwogen om hem te gebruiken om reclame voor hun cache te maken. Maar ik ben ook lui en hoef niet een pagina bij mijn statistieken vol met banners.

 

Banners moeten dusdanig zijn dat je als consument getrokken wordt naar datgene wat jou interesseert. En ook de moeite waard. Dus in die zin ben ik er wel mee eens dat het een wildgroei is geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind ook dat er teveel caches met een banner worden beloond. Aan de andere kant ben ik door banners op het forum wel vaker gewezen op caches die ik heel graag wil gaan doen. Onder andere de Bedevaartcache (nog steeds op de to do-lijst).

 

Maar ja, wie gaat bepalen welke cache terecht een banner aan de vinder mag geven? Wat is een prestatie? Dat hangt van iedere cacher af. Laat de keuze om een banner te maken aan de legger over. En laat de keuze om die banner dan te gebruiken aan de vinder over.

 

Persoonlijk zou ik de Bedevaartcache-banner wel gebruiken. Al is het alleen al om iemand anders op een cache te attenderen. Daar heb je ook Geo d'Or lijsdten voor en bookmarks, weet ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet de moeite genomen alle posts door te lezen in dit onderwerp, maar ik heb maar 1 antwoord op de vraag van de topic starter:

 

"Je hoeft een banner niet te gebruiken."

 

(Heerlijk, deze dooddoener doet het altijd, zie elders)

 

 

Gelukkig, ik was al bang dat het één van de geocachingregels was.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens. Het ergst vind ik mensen die banners van hun eigen geplaatste cache gebruiken. :(

Ja, ik kan ook helemaal niet tegen dat soort lui. :lol:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook handtekeningen, zoals bovenstaande, die en een aantal regels tekst

en een banner bevatten kunnen irritant zijn.

Dergelijke handtekeningen zijn vaak langer dan het bericht op zichzelf en

groter dan bijv. alleen een banner van 200 * 60 pixels.

Hoe zit dit dan met het grootte-argument m.b.t. de ruimte die e.e.a. inneemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt mijn topic hier gekaapt? Je hebt het recht om een eigen topic te starten. Of om het topic waar dit al uitgebreid besproken is, weer eens na te lezen.

Maar doe net als ik; schrijf even je frustratie van je af, bedenk dan wat hier ook al in het topic/forum is gezegd: "Leven en laten leven", en "Je hoeft de banner toch niet te gebruiken?".

Ik denk dat ik alle bannertjes die ik verdiend heb, maar eens in mijn statistieken zet als "opleuking".

Lang leve de lol en ik hoop dit jaar alle gezellige cachers weer eens te ontmoeten.

Ohja, nog een frustratie van mij. Laat dit topic lekker open zodat ook anderen nog eens hun mening hier kwijt kunnen...

 

Ook handtekeningen, zoals bovenstaande, die en een aantal regels tekst

en een banner bevatten kunnen irritant zijn.

Dergelijke handtekeningen zijn vaak langer dan het bericht op zichzelf en

groter dan bijv. alleen een banner van 200 * 60 pixels.

Hoe zit dit dan met het grootte-argument m.b.t. de ruimte die e.e.a. inneemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...