Spring naar bijdragen

Wie Vindt Ook Dat Er Een Wildgroei Van Banners Is?


Ruud4d

Vind je dat er een wildgroei aan banners is?  

202 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je het eens met de stelling of niet?

    • Ja
      61
    • Nee
      99
    • Er tussen in
      15
    • Ik durf mijn mening niet te geven
      6
    • Ik heb er niet over nagedacht en heb er geen mening over
      21


Aanbevolen berichten

Banners: Ze zijn leuk, maar niet te veel.

En ja, het worden er nu heel veel. En voor een 1,1 cache wordt tegenwoordig ook een banner gemaakt :thumbup: .

En ja, de 'waarde' van de banners zijn er nu af

Maar toch heb ik voor nee gestemd. Vind het wel leuk staan op een cachepagina/handtekening en vind het ook leuk om te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Forums verbieden banners omdat deze extra onnodig dataverkeer opleveren en dat brengt extra kosten met zich mee: niet ieder forum kan zich dat permitteren

Banners leveren dataverkeer op voor de sites waar de banners gehost worden, en niet voor de sites waar ze getoond worden. Dus als een forumlid de banner van geocaching.com in zijn handtekening heeft staan, dan levert dat dus extra dataverkeer op voor geocaching.com. En dus niet voor geocaching.nl.

Want de banner wordt van de servers van geocaching.com gehaald; niet van de servers van geocaching.nl.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor: "Ik durf mijn mening niet te geven" gekozen.

 

Want voordat je het weet heb je mensen op je dak!! :thumbup:

Mensen op je dak?? Ik zal je een paar CACHERS op je dak sturen. Nee, ik stuur je ÉÉN BARNEY op je dak!

Woehahahahaha!!! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me bijna schuldig met die banners. Ik vind 't wel leuk, maar kan het niet uitleggen. heb dus nee gestemd.

 

EDIT

Zie nu dat mijn webdisk is opgeheven i.v.m wijziging provider. Dus geen ani-gif-banner en mijn avatar is weg :-(.

En jij denkt echt dat het je provider is? Nee joh, dat was ik. Ik ben stiekem alle bannertjes aan he blokkeren...

 

En al weer een :thumbup: post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach laat ik me weer verleiden,

 

Ik LEES het forum en kijk nooit naar die banners, tis naar mijn mening "showing off". Als je waardering hebt voor een cache/serie dan doe je dat het beste in je log. Toon daar je inspiratie en "banner" talent en leun niet op die mooie banner dat je de "prestatie" geleverd hebt (je weet het zelf toch?).

 

Greetz AAPJ

FF bewerken, je kan het zelfs zien als (goedkope) reclame voor caches .... hmmm

bewerkt door aapj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind juist dat de banners iets vrolijks toevoegen. Dat het in de handtekeningen op fora teveel ruimte inneemt kan ik begrijpen. In de profielen/statistieken van cachers staat het naar mijn mening hartstikke leuk en kan je in een oogopslag zien wat voor een caches diegene heeft gedaan. Het is aan de cacher zelf om een banner wel of niet te plaatsen. Mocht men vinden dat een banner alleen bij een speciale/moeilijke cache (perceptie?) hoort, dan plaats je alleen die banners. Geocaching is een dynamische hobby die aan verandering onderhevig is. Ook binnen geocaching zijn, net als bij andere hobby's, trends waarneembaar. Sommige mensen hebben moeite met een aantal veranderingen. Een ander is daar blij mee. Hou dan in je achterhoofd dat er ook veranderingen zullen zijn die voor jou wel plezierig zijn. Gelukkig hebben we bij een heleboel veranderingen zelf de keuze om er wel of geen invulling aan te geven. Resumerend zeg ik; ja, er is een wildgroei ontstaan maar nee, ik heb er geen problemen mee.

Fijne zondag!

bewerkt door Ellino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik ook banners, maar alleen als ik die vind toevoeoen. Een eerder genoemd voorbeeld als het een 1/1-cache betreft zou ik die banner niet gebruiken. Maar een puzzel waar ik moeite voor heb moeten doen (zoals "Pi" tussen Almere en Flevoland) zou ik zeker gebruiken. Maar helaas, die heb ik nog niet. Tips zijn natuurlijk welkom.... :lol1:

Fire5

bewerkt door Fire5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tijd terug er al voor gekozen om de banners weg te halen en onderstaande tekst erin te zetten....
Welke tekst ?

 

Maar ik heb dan ook al jaren "Toon Handtekening" uitstaan op het forum. Dus de vermelde wildgroei is aan mij voorbijgegaan.

bewerkt door jowi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van mening dat een gewone traditional geen banner hoeft. Bij fietscaches (bonus) vind ik het wel leuk. Heb ik bij mijn bonus fiets cache ook gemaakt. Hiervoor moet je toch 38 km gefietst hebben en onderweg heb je diverse caches kunnen doen. Ik zie dit even los van de banners onder je handtekening. Hier kun je een gifje van maken zodat je 1 banner plaatst die om de seconden een aantal banners laat zien. Heb dus nee gestemd, we hebben in Nederland al teveel regeltjes en wetjes.

bewerkt door Tornado Bram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...