Spring naar bijdragen

1 April Grap Lijkt Dit Wel.


vogelen

Aanbevolen berichten

Ieder cached BLIJKBAAR op zijn eigen manier.

De één alleen sportiever dan de ander.

Hier cachet niemand, hier is iemand alleen aan het loggen vanachter de computer.

Niets is onmogelijk, maar bijzonder onwaarschijnlijk is het wel dat iemand op zoveel verschillende plekken op de wereld is geweest, op zoveel verschillende lokaties, events en lastige cacheplekken. Kolder dus.

Als ze (of hij, want wie weet wie er achter deze naam schuil gaat) op deze manier aan de 40000 founds wil komen....have fun.

Ga toch cachen, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Datum vergeten of niet, het gaat er bij mij niet in dat je van de week serie alleen week 45 hebt gelogd en niets anders in de buurt. Helaas heb ik geen bewijs dat dit een bogus logje is, omdat ze zo slim is om de oude teamnaam niet te noemen. Mag ik het logje er af halen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum vergeten of niet, het gaat er bij mij niet in dat je van de week serie alleen week 45 hebt gelogd en niets anders in de buurt. Helaas heb ik geen bewijs dat dit een bogus logje is, omdat ze zo slim is om de oude teamnaam niet te noemen. Mag ik het logje er af halen of niet?

 

ik zou m direct verwijderen, ligt deze niet al in het archief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum vergeten of niet, het gaat er bij mij niet in dat je van de week serie alleen week 45 hebt gelogd en niets anders in de buurt. Helaas heb ik geen bewijs dat dit een bogus logje is, omdat ze zo slim is om de oude teamnaam niet te noemen. Mag ik het logje er af halen of niet?

Gewoon weghalen, en een mailtje naar groundspeak.

Ik zie namelijk meerdere keren dat er maar een uit een serie gelogd is; samen met het feit dat het over de hele wereld verspreid zit, zijn dit gewoon geen echte logjes. Tevens worden er tamelijk willekeurige TB's gelogd in 2007 .. 2010, lijkt me ook heel sterk dat je 4 jaar na dato de codes nog hebt, en niet weet op welke dag het precies was .

En de foto zal ook wel niet kloppen :thumbup:

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de foto zal ook wel niet kloppen :thumbup:

 

Tuurlijk zit er weer een of ander complotje achter en anders is het wel een 1 april grap. Die dame is echt niet fake:

 

04e46510-acbf-4594-a5b3-aabd165a341f.jpg

 

En waarom zou dat team niet opgesplitst kunnen zijn en zij nu haar logjes op een eigen accountje mogen zetten?

Wie weet waren het wel reislustige geocachers die van hot naar her reizen, die bestaan nou eenmaal. Wel jammer

dat ze alle logjes in een week aan het proppen is, waardoor ze de schijn wel tegen heeft. Wie echter zoveel logjes

gaat verwerken zal zich ongetwijfeld ergeren aan het keer op keer aanpassen van de juiste datum in het logscherm.

En wellicht noemt ze de naam van het team niet, omdat ze er niets meer mee te maken wil hebben.

 

Dit is echt geen fake, laten we aub niet achter elke boom een stel beren gaan zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...