Spring naar bijdragen

1 April Grap Lijkt Dit Wel.


vogelen

Aanbevolen berichten

 

Dat maakt 6 founds bij deze cache mede door haar dubbele log. Beperkt het aantal mogelijke teamnamen waaronder ze met haar partner aan het cachen was nog maar tot 3.

Wat een vervelend gedoe dit.

 

Goed, Wapy is dus kolder. Ik hoop dat Groundspeak snel tot dezelfde conclusie komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach in Nederland zijn er ook cachers die onder een andere naam opnieuw beginnen, hun eigen eerder gelegde caches die nog op de oude naam staan loggen en zelfs op events doen alsof ze van niets weten en dan zelf heel triomfantelijk met de oplossing naar voren komen... ach als ze daar nou lol in hebben..

 

Voor mij is het cachen leuk, maar de vrienden die ik erdoor heb gekregen zijn nog leuker.. Lijkt me dat bovenstaande personen juist dat belangrijke deel missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het loggen van je eigen event vind ik niets mis, mits je er geweest bent natuurlijk, maar bovenstaande logt alles ook de eventcache... hij zal wel moeilijk te vinden geweest zijn.... of gevalletje altzheimer... kan ook, dan kan je het iemand niet kwalijk nemen, als ze toch niet meer weten waar hij ligt.... :blush:

bewerkt door Mr.Atari
overbodige quote verwijderd, aangehaalde post staat er direct boven!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat maakt 6 founds bij deze cache mede door haar dubbele log. Beperkt het aantal mogelijke teamnamen waaronder ze met haar partner aan het cachen was nog maar tot 3.

En geen van die 3 'partners' heeft meer dan 1000 founds. Leuke grap :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, Er zijn erbij die organiseren een event en komen zelf niet opdagen!!

:dribble: Ja, die kan ik me ook nog wel heugen :punk:

 

Ik kan het me ook herinneren maar ik heb het helaas gemist, was op vakantie maar het had een 1 april grap kunnen zijn.

Maar bij dat event waren geen spooklogs.

 

Misschien was ze met haar vriend een team die wel caches vindt, en niet online logt en wil ze de schade nu inhalen.

 

Heerlijk, zo 'n nutteloos en onzinnige onderwerp op het forum. Waar maakt men zich nu eigenlijk druk om?

bewerkt door team explorers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...