Spring naar bijdragen

1 April Grap Lijkt Dit Wel.


vogelen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Naar iemand wiens profiel 6 dagen oud is, ettelijke honderden caches gelogd heeft, op dezelfde dag in Duitsland en Australie gelogd heeft, een dag eerde in Ohio, dan weer in Texas, zou ik geen mail vuil maken.

Onmiddellijk verwijderen die online log en klaar is klara.

Dat heeft weinig met 1 april te maken.

Greetz Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja eh, kan wel, een stel dat uit elkaar is.

Onder een nieuw account lijken de oude gelopen caches opnieuw te gelogd te worden. Dat komt voor.

Schrijf een PM met de vraag tot welk team ze behoorde en wanneer jouw cache dan onder de oude teamnaam is gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al was ze ooit lid van een oud team en al zijn ze uit elkaar gegaan, dan is het minste wat ze had kunnen doen als ze al haar administratie op orde wil maken door alles opnieuw op haar nieuwe naam te loggen ook eens na te gaan op welke datum ze daar geweest is.

Kennelijk kon ze wel nagaan welke caches ze gedaan heeft, maar niet meer wanneer?

En daarom logt ze alles maar in dezelfde week.

Knap, wie zijn eigen logs nagaat op internet, ziet ook op welke datum hij/zij daar is geweest.

Maar nee, dat was kennelijk te veel werk.

Alles voor de puntjes :dribble:

Doe je adminstratie goed, of begin dan van scratch opnieuw.

Zo kan dadelijk iedereen gaan beweren dat ie ooit daar en daar geweest is maar zijn/haar naam niet in het logboek staat omdat het ooit een team was.

Gek trouwens nou ik erover nadenk. Ze logt vandaag, maar zet de datum van de log terug op 5 maart, of 6 maart of 8 maart enz. Misschien omdat het dan niet zo opvalt voor de volgende online-logger omdat die naam die niet in het logboekje staat dan ook niet meer bovenaan de onlinelijst staat?

Sorry hoor, maar deze "dame" is niet bezig met geocachen maar met administratieve puntenneu**rij.

Leuk ook als cache-owner dat je zo'n jou nietszeggende log krijgt, daar heb je echt je cache voor neergelegd.

 

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo heb bericht ge kregen op mail.

 

 

Dear vogelen,

 

you're right, something went wrong, thank you for leaving a notice! Indeed, by trying to recapitulate all the previous finds, GC codes and dates, some may have been confused. Your Bisschopsgraven cache was definitely not on our way :-) Log entry removed.

 

Kind regards

 

Luanne

 

 

 

maar er klopt heel veel niet van haar logjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, inmiddels is schaamteloos een NL earthcache door haar gelogd (zonder de verplichte foto).

Ze heeft een duits event gelogd (op oudjaar NB) waar slechts 8 duitstalige logs staan, ze is geweest van Finland, Australië, Kanarische eilanden, Duitsland, Frankrijk, tot NL en ga zo maar door.

Zowat iedere uithoek van de wereld, ook knap voor iemand die in logs schrijft dat ze exchange-student is (en in haar profiel aangeeft dat ze nu blijkbaar federale "drank" officier is).

Er zijn caches gelogd waar eerder nog geen 20 finds waren. En denk maar niet dat er ook maar een team was dat twee van dat soort caches allebei gelogd heeft, dus waar is dat team dan dat ooit gesplit zou zijn?

Het spijt me, ik kan slechts zeggen :dribble:

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ze gaat hard.

Net nog één event bezocht, nu zijn het er al drie!

Om 0.14 uur 798 gevonden caches, ook die was net nog enkele tientallen minder.

Nog even en ze is kilocacher. :dribble:

 

Ook een speedcacher dus, maar dan net even anders dan je hier berichtte.

Wel minder zweet en minder benzine.

Pfff, ik word in beide gevallen al moe als ik het lees. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Worden wij al moe als we het moeten lezen, kun je nagaan wat voor vierkante ogen je moet hebben als je enkele honderden caches op die manier vanachter het beeldscherm hebt gelogd :dribble:

Of bestaan daar soms ook al scripts voor?

Inmiddels 817 caches gelogd by the way...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm...beetje vaag.... ook wat ze in haar eigen profiel schrijft als excuus dat er wellicht een datum wel eens niet klopt omdat ze niet alle data uit haar geheugen en dagboeken meer kan terughalen.

 

Als je je "oude" account opzoekt, kun je toch zo alle caches met data terugvinden? Ik kan van elke acher via het profiel zien, wat ie heeft gedaan en wanneer, dus zij ook.

Ik zou heus nog wel weten welke ik wel en welke ik niet heb gelopen.

 

Volgens mij een kulverhaal om haar acties te verklaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

889 nu! :dribble:

Ik zeg gewoon verwijderen die log en gebruiker!

Is dit niet een nieuw record? Meeste caches op 1 dag gevonden?

 

@vogelen, het is nog niet 1 april. :huh:

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat als je logt met je team naam, ook al ga je later uit elkaar en neem je DAN PAS een andere naam dat je DAN pas ook weer gaat opbouwen met je gevonden caches.

Dat je dan bepaalde caches sneller achter elkaar kunt loggen aangezien je weet waar de cache ligt (dus de multi eromheen lekker overslaat) is voor mij oke, maar die naam van je nieuwe team moet wel in logboekje komen te staan.

 

Ook al ben je in je vorige relatie wel op de lokatie geweest, zoals met earth caches, zou je die kunnen loggen aangezien je een foto van je zelf daar hebt.

Dan moet je hem onder je nieuwe naam wel bijvoegen.

 

 

Ach ja het is mijn idee maar!!!!

Ieder cached BLIJKBAAR op zijn eigen manier.

De één alleen sportiever dan de ander.

 

Groetjes Team Alkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...