Spring naar bijdragen

1 April Grap Lijkt Dit Wel.


vogelen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar maken we ons druk om? Als zij het nu belangrijk vind om haar founds die ze met haar ex heeft gehad, nu op haar eigen naam te zetten, dan laat je haar toch lekker?

Ik zie hier werkelijk waar het probleem niet Tuurlijk, haar naam staat niet in de logjes, dat was tenslotte onder de naam van haar ex. Ze heeft ze wel gelopen.

Snap dan ook niet dat er nu allerlei acties die kant uit op worden ondernomen Leven en laten leven, en zeker als we er zelf niet minder van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie hier werkelijk waar het probleem niet Tuurlijk, haar naam staat niet in de logjes, dat was tenslotte onder de naam van haar ex. Ze heeft ze wel gelopen.

Wie zegt dat dit verhaal klopt?

Een cache gelopen te hebben met je vriendje op 7 mei 2009, terwijl de cache pas gepubliseerd is op 26 nov. 2009.

Een cache vinden in de paasvakantie 2009, terwijl de cache pas gepubliseerd is op 10 januari 2010.

Geen team naam die overeenkomt tussen 2 "gevonden" caches van haar.

 

Dus jij denkt dat dit verhaal waar is?

En als je dan om meer informatie gaat vragen, ze dan een mailtje stuur met daarin dat ze een fout heeft gemaakt in haar gegevens?

Ik denk dat deze Wapy volkomen de weg kwijt is nadat haar vriendje het heeft uitgemaakt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Waldio, zover heb ik niet gekeken in het verhaal. Dat zijn inderdaad vreemde zaken en lijkt het er op dat zij mogelijk de weg kwijt is op een manier dat er geen gps meer uitkomst kan bieden LOL.

Ik wil ook niet oordelen over haar verhaal. Uiteindelijk weet alleen zij of zij goed en eerlijk bezig is of niet. Dat zij niet reageert op vragen van anderen kan ik nog iets bij voorstellen als zij vind dat ze niets verkeerds doet. Het gaat mij erom dat wij er zelf niet minder van worden en het mij wel vaker op valt dat er enorm over iemand kan worden gevallen als die iets doet wat volgens een ander niet zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar maken we ons druk om? Als zij het nu belangrijk vind om haar founds die ze met haar ex heeft gehad, nu op haar eigen naam te zetten, dan laat je haar toch lekker?

Ik zie hier werkelijk waar het probleem niet Tuurlijk, haar naam staat niet in de logjes, dat was tenslotte onder de naam van haar ex. Ze heeft ze wel gelopen.

Snap dan ook niet dat er nu allerlei acties die kant uit op worden ondernomen Leven en laten leven, en zeker als we er zelf niet minder van worden.

 

De guidelines van dit spelletje al eens gelezen?

Dit staat er o.a. over de verplichting die je als eigenaar van een cache aangaat en groundspeak zal deze richtlijn er echt niet voor niks aan toegevoegd hebben:

 

"Cache Maintenance

The cache owner will assume all responsibility of their cache listings.

 

The responsibility of your listing includes quality control of posts to the cache page. Delete any logs that appear to be bogus, counterfeit, off topic, or not within the stated requirements."

 

Daarnaast, als ik als cachelegger wat veel van dit soort logs tegen zou komen, zou het voor mij een reden zijn om de cache onmiddellijk te archiveren. Niet iedereen heeft dezelfde smaak, maar in je log mag best iets meer info staan dan de administratieve mededeling die de cacher waar dit topic om draait ten toon spreidt...

 

En wat betreft "leven en laten leven".

Dit soort types moeten echt niet de overhand krijgen boven de welwillende meerderheid die een cache logt alleen als ie hem zelf gevonden heeft. Als de cachegemeenschap dit type cacher toestaat, is het spelletje snel om zeep.

 

Ik snap dan op mijn beurt weer niet met welk gemak sommige mensen zich neerleggen bij deze praktijken.

Met onze handen in onze zakken staan toekijken aan de zijlijn hoe mensen zich niet willen conformeren aan de afspraken die ze als gebruiker van de site en als deelnemer aan dit spel gemaakt hebben?

Ik was het niet van plan.

Toegegeven, er bestaan zaken in het leven die veel belangrijker zijn dan een simpel spelletje als geocaching, maar het actieloos toekijken hoe eenlingen de zaak trachten te verstieren gaat me wat ver.

 

 

Daarnaast ben ik bang dat je e.e.a. niet goed gelezen hebt in dit topic.

Het gaat hier duidelijk niet om iemand die logs van zijn ex-team op zijn eigen naam zet.

Het gaat hier om iemand die onder het valse voorwendsel van het ooit deel uit gemaakt te hebben van een team caches logt die ze (en dat is inmiddels in een aantal gevallen aantoonbaar bewezen) nooit bezocht heeft.

Het team waarvan ze zegt deel uit te hebben gemaakt bestaat niet.

Er is geen team te vinden dat de caches die ze logt ook allemaal gevonden heeft.

 

In simpele taal: iemand die liegt en zich daardoor niet aan de spelregels houdt.

 

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij niet zo'n heel moeilijk raadsel, maar het houdt toch veel mensen bezig, 82 mensen bekijken dit onderwerp nu. Volgens mij heeft een cachelegger een verantwoordelijkheid, een log op internet maar niet op papier op dezelfde datum: Verwijderen.

Als iedere cache eigenaar die een probleem heeft met het log van deze persoon zijn/haar logje zou verwijderen dan zou deze cacher snel weer op 0 gevonden caches staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitgebreide PM met "een paar" tegenstrijdigheden naar Wapy is verstuurd, incl link naar dit topic en vriendelijke verzoek te stoppen met deze flauwekul.

Per ongeluk geen PM verstuurd maar een Friends Request :D

Greetz Bloodwoosj.

Ik verwacht dat je een standaard mailtje terug krijgt

wat veel lijkt op vorige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...En wat betreft "leven en laten leven".

Dit soort types moeten echt niet de overhand krijgen boven de welwillende meerderheid die een cache logt alleen als ie hem zelf gevonden heeft. Als de cachegemeenschap dit type cacher toestaat, is het spelletje snel om zeep.

 

Ik snap dan op mijn beurt weer niet met welk gemak sommige mensen zich neerleggen bij deze praktijken.

Met onze handen in onze zakken staan toekijken aan de zijlijn hoe mensen zich niet willen conformeren aan de afspraken die ze als gebruiker van de site en als deelnemer aan dit spel gemaakt hebben?

Ik was het niet van plan.

Toegegeven, er bestaan zaken in het leven die veel belangrijker zijn dan een simpel spelletje als geocaching, maar het actieloos toekijken hoe eenlingen de zaak trachten te verstieren gaat me wat ver.

 

 

Daarnaast ben ik bang dat je e.e.a. niet goed gelezen hebt in dit topic.

Het gaat hier duidelijk niet om iemand die logs van zijn ex-team op zijn eigen naam zet.

Het gaat hier om iemand die onder het valse voorwendsel van het ooit deel uit gemaakt te hebben van een team caches logt die ze (en dat is inmiddels in een aantal gevallen aantoonbaar bewezen) nooit bezocht heeft.

Het team waarvan ze zegt deel uit te hebben gemaakt bestaat niet.

Er is geen team te vinden dat de caches die ze logt ook allemaal gevonden heeft.

 

In simpele taal: iemand die liegt en zich daardoor niet aan de spelregels houdt.

 

Greetz Bloodwoosj.

 

Goed gesproken. Helemaal mee eens.

Sturen die mail naar Groundspeak. Weg met dit soort flauwekul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...