Spring naar bijdragen

1 April Grap Lijkt Dit Wel.


vogelen

Aanbevolen berichten

Waar maakt men zich nu eigenlijk druk om?

 

Er is al een paar keer uitgelegd in dit draadje, en ook bij andere zaken op dit forum, dat we een spelletje spelen waarbij spelregels zijn. En die spelregels zijn er o.a. ook om de toekomst van het spelletje te bewaren.

Een klein groepje spelers dat zich niet aan de spelregels houdt kan volgers krijgen die denken dat het ook zo moet en als dat er maar genoeg worden kunnen we inpakken met ons spelletje.

Maar als ik zo bescheiden mag zijn om te vragen: als het niet de moeite waard is om je druk om te maken, waarom reageer je dan toch in dit topic? :dribble:

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waar maakt men zich nu eigenlijk druk om?

 

 

Maar als ik zo bescheiden mag zijn om te vragen: als het niet de moeite waard is om je druk om te maken, waarom reageer je dan toch in dit topic? :dribble:

Greetz Bloodwoosj.

 

Dit was wat ik typte:

 

Heerlijk, zo 'n nutteloos en onzinnige onderwerp op het forum. Waar maakt men zich nu eigenlijk druk om?

 

Ik maak me niet druk en waarom ik reageer? Iedereen daar vrij in is, zo lang je binnen de regels van het forum blijft.

 

Ik snap dus echt niet waar men zich druk om maakt.

Het is gewoon wat internet terreur, dit heeft niets en dan ook niets met cachen te maken.

Iemand maakt een account aan en gaat willekeurig wat logs maken. Spannend........

Ik zou het veel erger vinden als ze die 1000 echt in een week zou vinden want dan gaat ze met grof geweld door de gebieden, waar de routes liggen. Anders lukt je dat niet. Dan heb je echt een probleem, gezien je toestemmingen, en DAT is echt het einde van ons spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahaa, zit dat zo.

Zou dat dan misschien bij anderen niet ook toevallig het geval kunnen zijn.

Zouden die niet ook vrij zijn om te reageren op dit forum?

Sterker nog, als ze zich zo druk zouden willen maken dat hun rikketik ervan gaat stotteren, mogen ze dat toch zeker ook zelf weten,of niet soms? :dribble:

Greetz, Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, Er zijn erbij die organiseren een event en komen zelf niet opdagen!!

:thumbup: Ja, die kan ik me ook nog wel heugen :lol:

 

:thumbup: Ik ook..... Vooral de dreigende houding van Malyenki tegenover een zeker persoon, die uit naam van de organisator wel kwam opdagen :lol1:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wapy

 

Member Since:

Tuesday, March 23, 2010

Last Visit:

Thursday, April 01, 2010

Status:

Banned Member

E-Mail Address:

The "send message" feature is disabled because this user is currently banned.

ICQ

464811230

Home Page:

Visit Homepage

Occupation:

Federal inebriation officer

Location:

Oro Ukun, EU

 

case closed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje jammer dat ze de logjes dan gewoon laten staan; nu moeten de eigenaren dat allemaal maar weer uitzoeken en oplossen (als ze het al zien)

Wat let je om alle cache eigenaaren een berichtje testuren met het verzoek de fake loger te verwijderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje jammer dat ze de logjes dan gewoon laten staan; nu moeten de eigenaren dat allemaal maar weer uitzoeken en oplossen (als ze het al zien)

Wat let je om alle cache eigenaaren een berichtje testuren met het verzoek de fake loger te verwijderen

 

Pff..... wat een kouwe drukte om nix zeg in dit draadje.

 

Als als er bij mijn caches een fake logje zou staan, so what. Ik ga daar echt niet achteraan. Voor alle échte loggers: "leuk dat jullie mijn caches hebben bezocht". Voor de fake loggers: "houd jezelf voor de gek".

 

Ik ga echt niet alle logjes bij langs om zulke onzin eruit te filteren. Dan heb ik wat beters te doen. Alleen bij logjes met evidente cache informatie of unheus taalgebruik zal ik daar mijn energie in steken.

 

My 2 cents,

 

Team Noorderlingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...