Spring naar bijdragen

1 April Grap Lijkt Dit Wel.


vogelen

Aanbevolen berichten

Als er caches worden gelogd die minder dan 20 founds hebben kun je zo zien of er een teamnaam dubbel staat. Is die er niet dan weet je dus 100% zeker dat het niet klopt. Wat een werk voor een 1 april grap ;-)

Ik heb 2 caches genomen die ze heeft gelogt:

Piedras bajo Izaña

Westover

 

En heeb alle namen die bij Westover stonden en boven of gelijk waren aan het aantal gevonden caches van wapy gepakt. En op gezocht bij Piedras bajo. En geen 1 van die namen heeft allebei de caches gelogd. Dus onzin! :thumbup:

 

Dit is echt geen fake, laten we aub niet achter elke boom een stel beren gaan zien!

Dit is niet achter elke boom een beer zien. Dit klopt voor geen éné *****.

En trouwelijks, je zoekt wel achter elke boom een cache, maar niet achter elke boom een beer?

 

Ik verbaas me trouwelijk wel dat een puntje erbij zoveel kan betekenen voor iemand. Want 999 caches loggen doe je niet 1, 2, 3.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ga altijd uit van het goede van de mens, maar ook ik denk dat dit niet klopt.

 

Een mailtje naar contact@geocaching.com met de mededeling dat je denkt dat hier iets niet klopt, lijkt me niet dat je daar iets verkeerds mee doet. Dan laat je het bij denken en laat je de beoordeling over aan hen. Maar heeft het nut? Heb je er iets aan?

 

Mij maakt het niks uit, of iemand nou 100, 1000, of 10000 founds heeft. Heeft ze ervan genoten?

En wat zeggen die puntjes? Helemaal niks, dat blijkt wel weer.

 

Maar al met al wel een leuk en duidelijk voorbeeld van zichzelf voor de gek houden en niet andere mensen. Of een hele goede 1 april grap!!! :thumbup:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En heeb alle namen die bij Westover stonden en boven of gelijk waren aan het aantal gevonden caches van wapy gepakt. En op gezocht bij Piedras bajo. En geen 1 van die namen heeft allebei de caches gelogd.

 

 

het kan natuurlijk zijn dat de oorspronkelijke logjes verwijderd zijn........... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is niet achter elke boom een beer zien. Dit klopt voor geen éné *****.

 

Zou best kunnen Waldio, maar om daar nou een heel draadje aan te gaan weiden. Mail haar eens en vraag eens om uitleg, misschien zit het heel anders in elkaar en is ze niet zo nauwkeurig met loggen van caches. Gezien haar leeftijd (15) zou dat niet eens zo´n vreemde verklaring zijn. Wie zocht er ook alweer een cachemaatje :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, 15 en "Federal inebriation officer" en exchange-student en geen foto bij earthcachelogs en coins discoveren gedateerd in 2006 (toen ze 11 was?) en nergens een oorspronkelijke teamnaam noemen en de logdatum enkele dagen tot weken terugschroeven en caches loggen die maar door enkele teams gevonden werden voor haar logdatum waar bij een tweede cache geen van de loggende teamnamen van de eerste cache ook maar voorkomt bij de tweede cache en en en.

Jij gelooft nog in sprookjes zeker? :D

 

Kortom, verwijderen die logs en als je een van de cache-eigenaren bent graag een mailtje naar groundspeak.

Ik voorspel dat deze account met wat reactie van cache-owners binnen nu en 1 april geblokkeerd is.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HaHAHa soms geeft ze ook nog toe dat haar logjes niet kunnen kloppen

 

Dear yurrie-currie,

 

thank you for leaving a notice, I checked again, you're right, something went wrong. Indeed, by trying to recapitulate all the previous finds, GC codes and dates, some may have been confused. The respective series was definitely not on our way :-)

 

Kind regards

 

Luanne

 

p.s. zie net dat ze zelfs Kilo cacher is geworden

bewerkt door yurrie-currie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, 15 en "Federal inebriation officer" en exchange-student en geen foto bij earthcachelogs en coins discoveren gedateerd in 2006 (toen ze 11 was?) en nergens een oorspronkelijke teamnaam noemen en de logdatum enkele dagen tot weken terugschroeven en caches loggen die maar door enkele teams gevonden werden voor haar logdatum waar bij een tweede cache geen van de loggende teamnamen van de eerste cache ook maar voorkomt bij de tweede cache en en en.

Jij gelooft nog in sprookjes zeker? :D

 

Kortom, verwijderen die logs en als je een van de cache-eigenaren bent graag een mailtje naar groundspeak.

Ik voorspel dat deze account met wat reactie van cache-owners binnen nu en 1 april geblokkeerd is.

Greetz Bloodwoosj.

 

Take it easy man, denk toch eens aan je rikketik. Mail anders even naar Groundspeak en laat die het toch uitzoeken, daar zijn ze ook voor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt wel mee hoor.

Mijn rikketik tikt probleemloos.

Mailtje naar groundspeak wordt vanavond verstuurd.

Maar dat helpt alleen als cache-eigenaren dat ook doen, liefst vanuit meer landen dan alleen NL.

Anders krijg je zo'n standaard antwoord dat groundspeak geen scheidsrechter speelt in dit soort gevallen.

Greetz Bloodwoosj.

 

rik tik rik tik rik tik tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mailtje naar groundspeak wordt vanavond verstuurd.

Maar dat helpt alleen als cache-eigenaren dat ook doen, liefst vanuit meer landen dan alleen NL.

 

Er lijkt wel het e.e.a. mis te zijn met de logjes, maar om nou de gehele Geocache gemeenschap via fora te gaan mobiliseren is zo ongeveer onbegonnen werk. Vandaar mijn opmerking om Groundspeak eens contact te laten opnemen met de dame in kwestie. Die kan in noodgevallen in 1 klap geruisloos alle logjes in het archief laten belanden.

 

Succes met de ehhh .... rikketik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermakelijk :D

Wat een ophef, lijkt op iemand die dit in NL heeft gedaan een tijdje geleden ;)

Als deze persoon het leuk vindt dan moet ze het gewoon doen

En voor de cacheeigenaren, je mag alleen loggen op het net als je je nickname in het boekje hebt gezet.

Tjammer voor de cachster in kwestie dus, LOG DELETED!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mailtje naar groundspeak wordt vanavond verstuurd.

Maar dat helpt alleen als cache-eigenaren dat ook doen, liefst vanuit meer landen dan alleen NL.

 

Er lijkt wel het e.e.a. mis te zijn met de logjes, maar om nou de gehele Geocache gemeenschap via fora te gaan mobiliseren is zo ongeveer onbegonnen werk. Vandaar mijn opmerking om Groundspeak eens contact te laten opnemen met de dame in kwestie. Die kan in noodgevallen in 1 klap geruisloos alle logjes in het archief laten belanden.

 

Succes met de ehhh .... rikketik ;)

Groundspeak zal uit zichzelf niets doen.

Hun standaard antwoord bij enkele meldingen is dat zij daar niet over oordelen.

Pas als het aantal klachten/meldingen van onterecht gebruik van de logfunctie toeneemt, zal er actie komen.

Greetz Bloodwoosj, dank voor het medeleven met mijn motortje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...