Spring naar bijdragen

Log Op Internet Maar Niet In Boekje, Duidelijk Uit De Log!


masterchef

Wat doe jij daar mee??  

151 leden hebben gestemd

  1. 1. Log Op Internet Maar Niet In Boekje, Duidelijk Uit De Log!

    • Log verwijderen met mail naar de logger
      41
    • Log verwijderen zonder mail naar de logger
      3
    • Mail naar de logger en de log in 1e instantie laten staan
      63
    • Niets, ieder speelt het spel op zijn of haar manier
      36
    • Anders, motiveer uw antwoord
      8


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niks, maar niet omdat 'ieder het op zijn manier speelt'. Nee, we spelen het volgens de regels van Groundspeak. Wie wil loggen zonder mijn cache te lopen heeft daar alleen zichzelf mee. Je hebt dan toch een leuke cache gemist, al zeg ik het zelf. En stiekem lach ik diegene uit omdat hij/zij denkt slim te zijn om een 'puntje' erbij te krijgen, maar zichzelf tekort doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is bij onze caches een aantal keer voorgekomen. Dit omdat de logger geen pen bij zich had.

Moet zeggen dat de cacher dan wel een mail stuurde met daarin een duilijke beschrijving van de vindplaats of de cache behuizing.

 

Alleen op het internet loggen en niet in het boekje zonder een duidelijke reden zoals bijv. net beschreven?

 

Deleten de log. Spelregels zijn duidelijk.

 

Edit; wel zou ik een mail sturen met korte uitleg waarom log verwijderd is.

bewerkt door de vlinders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stuur alleen een mail waarin ik om uitleg vraag. Misschien had hij geen pen bij zich, was het logboek te nat om te schrijven of is er een andere goede reden om niet in het boekje te schrijven. Als het verhaal redelijk is en ik heb het gevoel dat de cache wel gevonden is, laat ik de log staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal mij een biet zijn of iemand zich zelf voor de gek houd door op internet te loggen terwijl hij/zij mijn cache niet bezocht heeft. Als het logboekje vol is leg ik een nieuw neer, bekijk het gevulde logboekje, tel het aantal logjes en dat is voor mij het aantal keren dat mijn cache gevonden is. Ik ga niet checken of de logjes kloppen met de internet logjes. Heb ik domweg geen tijd voor. (lees, wil ik geen tijd aan besteden). Zelf log ik wat ik/wij gevonden hebben. Ik ga ervan ujit dat iedereen dat doet. Je houdt toch voor jezelf bij hoeveel van welk soort je gevonden hebt, dat doe je toch niet voor een ander?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment willen meerdere kleine fotorolletjes slecht loggen. Het vocht in de kokertjes is bevroren. Probeer er momenteel wel eens een briefje bij te frommelen of probeer toch te schrijven wat slecht leesbaar is. Ook ben ik 1 keer na een lange afstand lopen mijn pen verloren en toen met een houtje en wat metaal schrappen proberen te schrijven. Dus zou ik het op prijs stellen een mail te ontvangen zodat ik mijn log toe kan lichten of bewijzen kan met mijn gps track. En ja diegene die logt en er niet geweest is . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment willen meerdere kleine fotorolletjes slecht loggen. Het vocht in de kokertjes is bevroren. Probeer er momenteel wel eens een briefje bij te frommelen of probeer toch te schrijven wat slecht leesbaar is. Ook ben ik 1 keer na een lange afstand lopen mijn pen verloren en toen met een houtje en wat metaal schrappen proberen te schrijven. Dus zou ik het op prijs stellen een mail te ontvangen zodat ik mijn log toe kan lichten of bewijzen kan met mijn gps track. En ja diegene die logt en er niet geweest is . . . .

 

Een paar keer een aansteker of ander vuurtje onder een houtje levert een aardig schrijf middel op. Tot nog toe geen probleem gehad, wel eens een pen verloren onderweg en dan mar een paar dagen later terug en dan pas loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen is wel eens ergens een cache tegen gekomen die niet gelogd kon worden. Vanwege teveel dreuzels of omdat je fysiek de cache niet kunt pakken. Dat is dan jammer, maar in ons geval wordt er dan niet gelogd.

Natuurlijk speelt iedereen het spelletje op zijn/haar manier, maar een log is pas geldig als hij ook in het boekje staat.

 

Groetjes, Marja :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het licht er een beetje aan is er bewijs dat hij zij er wel is geweest maar de pen deed het niet dan kan er nog wel eens een uitzoundering gemaakt worden of zo als ik zelf een week geleden had.

 

een multie gelopen op de eind stek aan gekomen heel duidelijk te zien waar hij moet zijn geweest cache geript.

 

foto's genomen en daar na contact op genomen met de eigenaar en overlegt wat te doen ik heb kunnen loggen als found.

 

geen bewijs is voor mij log verwijderen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echte die-hard cachers hebben toch altijd wel een zakmes (of ander scherp multitool) bij zich. Dan log je toch met je eigen bloed! Altijd je eigen inkt mee. Persoonlijker kan haast niet!

 

 

hmmm dan ga ik toch voor geen log, heb het niet zo met bloed van anderen.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn opinie, eerst een mail naar de logger met een vraag om uitleg. Het is in mijn ogen niet netjes om een log te verwijderen voordat je eerst de cacher in kwestie hebt gesproken en zijn/haar kant van het verhaal hebt aangehoord. Ik zou wel een duidelijke antwoord termijn in de mail stellen - "niet binnen een week antwoord dan voel ik me genoodzaakt de log preventief te ruimen" o.i.d. , een beetje humor mag best.

 

Blijkt de cacher in kwestie in het wilde weg "electronisch" te loggen zonder de locatie te hebben bezocht dan is de actie duidelijk natuurlijk- verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...