DanPan Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Ik vind het overigens een goed algemeen advies van De broekies, om feedback en problemen op die sites te melden waar de thuisbasis van de ontwikkelde produkten is. Lijkt mij toch niet zó een goed advies. Dus voor een probleem met Garmin ga je naar het Garmin forum, voor TomTom naar het TomTom forum, voor GSAK naar het GSAK forum en bespreken we op dit forum nog enkel over geocaching.nl?
DanPan Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 (bewerkt) Aangezien niet iedereen de problemen volgt op het gc.com forum... Hierbij wat nuttige info: Hotfix incoming! We have released a hotfix to address the following issues. Please note that this is not an exhaustive list of changes to be made. We will be reviewing all of your feedback over the next several weeks and making further adjustments as soon as possible. Thank you! - Removed cache page transparency - Added "Find My Location" to the home page below the search box - Disabled caches now display on Beta Maps with a grayed-out icon - Added Send to GPS, Log it, and Bookmark links to cache bubble on Beta Maps (must be logged in) - Ignored caches no longer display on the Beta Maps - Fixed IE8 issue displaying personalization options on original maps - Fixed home page search to allow address searches - Fixed public profile formatting bug which affected stats bar charts - Fixed sorting issue (by last found date) when viewing list of finds - Increased the size of text entry fields on E-Mail a User, Log, and Edit Cache pages - Returned larger cache type icons to search results - Searching by coordinates from the home page now correctly finds that exact location 6 mei 2011 bewerkt door DanPan
Sivota Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Ik vind het overigens een goed algemeen advies van De broekies, om feedback en problemen op die sites te melden waar de thuisbasis van de ontwikkelde produkten is. Lijkt mij toch niet zó een goed advies. Dus voor een probleem met Garmin ga je naar het Garmin forum, voor TomTom naar het TomTom forum, voor GSAK naar het GSAK forum en bespreken we op dit forum nog enkel over geocaching.nl? Oeps, niet duidelijk meer Misschien moet ik toch meer quoten. Het ging om het gegeven dat geocaching.nl de problemen, na de upgrade ontstaan bij Geocaching.com, niet echt op kan lossen Melden en bespreken welke problemen je ervaart kan natuurlijk altijd, naast even mopperen. Door van alles met elkaar, op bijvoorbeeld dit forum, te bespreken kom je daar achter (en je kunt elkaar helpen) Maar als er werkelijk iets niet werkt etc. zul je toch bij de genoemde sites moeten zijn om dat daar te rapporteren.
Peetee Geplaatst 7 mei 2011 Geplaatst 7 mei 2011 Ik keek net even naar een willekeurige cache van Rapaille, de Haarplas. Maar die is onleesbaar geworden na de site upgrade bij .com. Zo ook de printversie. Ik heb het al even aan Rapaille gemeld.
Peetee Geplaatst 7 mei 2011 Geplaatst 7 mei 2011 Net bericht gehad van Rapaille dat de cachepagina er weer naar behoren uit ziet.
Waldio Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Gek genoeg werkt het in Firefox (4) en Chrome wel en in IE(9) niet. Opmerkelijk omdat het een asp.net site is en ik zou dan verwachten dat het juist wel in IE zou werken. Hetzelfde soort tekstvlakken wordt hier ook gebruikt op het forum en op de buren ook. Het is niet een functie van geocaching.com, dit is een functie die standaard in de browser zit. De Chrome en Safari hadden dit al lang standaard erin zitten, en tegenwoordig (met FF4) werkt het ook in FireFox.
CarSim97 Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Gek genoeg werkt het in Firefox (4) en Chrome wel en in IE(9) niet. Opmerkelijk omdat het een asp.net site is en ik zou dan verwachten dat het juist wel in IE zou werken. Hetzelfde soort tekstvlakken wordt hier ook gebruikt op het forum en op de buren ook. Het is niet een functie van geocaching.com, dit is een functie die standaard in de browser zit. De Chrome en Safari hadden dit al lang standaard erin zitten, en tegenwoordig (met FF4) werkt het ook in FireFox. Oh oke, weer wat geleerd
eitjes Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 Ligt het aan deze kant of ligt .com weer plat? Hier in Utrecht werkt het allemaal prima...
Tovenaartje Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 Hier in Tiel heeft hij het een tijdje niet gedaan, maar doet het nu wel weer. Wel heel erg langzaam.
GeoGorkum Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 Ligt het aan deze kant of ligt .com weer plat? Hier in Utrecht werkt het allemaal prima... Zal wel een hikupje zijn geweest, na een half uurtje doetie 't ineens weer??
Mars Express Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 Ligt het aan deze kant of ligt .com weer plat? klopt, hij was ff weg maar nu weer terug..
Oemoemenoetjes Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 Goedemorgen, Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone. Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen. Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site. Meer mensen dit probleem?? Had ik vorige week op mijn Nokia. Bij mij was het een kwestie van de cache van de browser leegmaken. Ik heb sinds vandaag ook internet op mijn mobiel, maar heb inderdaad hetzelfde probleem. Na inloggen word ik gewoon weer visitor. Ik snap niet goed wat er bedoeld wordt met de tip; wat bedoel je met de cache van de browser leegmaken ?? Alvast bedankt, Oemoemenoetjes
Twentse Mug Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 (bewerkt) Goedemorgen, Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone. Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen. Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site. Meer mensen dit probleem?? Had ik vorige week op mijn Nokia. Bij mij was het een kwestie van de cache van de browser leegmaken. Ik heb sinds vandaag ook internet op mijn mobiel, maar heb inderdaad hetzelfde probleem. Na inloggen word ik gewoon weer visitor. Ik snap niet goed wat er bedoeld wordt met de tip; wat bedoel je met de cache van de browser leegmaken ?? Alvast bedankt, Oemoemenoetjes Een internetbrowser bewaart gegevens van de bezochte pagina's zoals login-gegevens, cookies en dergelijke. Als je die verwijdert dan heb je als het ware de browser van je smartphone gereset. 10 mei 2011 bewerkt door Twentse Mug
Twentse Mug Geplaatst 10 mei 2011 Geplaatst 10 mei 2011 Hebben eilandcaches op beta maps een eigen icoontje gekregen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden