Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Ik vind het overigens een goed algemeen advies van De broekies, om feedback en problemen op die sites te melden waar de thuisbasis van de ontwikkelde produkten is.

Lijkt mij toch niet zó een goed advies. Dus voor een probleem met Garmin ga je naar het Garmin forum, voor TomTom naar het TomTom forum, voor GSAK naar het GSAK forum en bespreken we op dit forum nog enkel over geocaching.nl?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Aangezien niet iedereen de problemen volgt op het gc.com forum... ;)

 

Hierbij wat nuttige info:

 

Hotfix incoming!

 

We have released a hotfix to address the following issues. Please note that this is not an exhaustive list of changes to be made. We will be reviewing all of your feedback over the next several weeks and making further adjustments as soon as possible. Thank you!

 

- Removed cache page transparency

- Added "Find My Location" to the home page below the search box

- Disabled caches now display on Beta Maps with a grayed-out icon

- Added Send to GPS, Log it, and Bookmark links to cache bubble on Beta Maps (must be logged in)

- Ignored caches no longer display on the Beta Maps

- Fixed IE8 issue displaying personalization options on original maps

- Fixed home page search to allow address searches

- Fixed public profile formatting bug which affected stats bar charts

- Fixed sorting issue (by last found date) when viewing list of finds

- Increased the size of text entry fields on E-Mail a User, Log, and Edit Cache pages

- Returned larger cache type icons to search results

- Searching by coordinates from the home page now correctly finds that exact location

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het overigens een goed algemeen advies van De broekies, om feedback en problemen op die sites te melden waar de thuisbasis van de ontwikkelde produkten is.

Lijkt mij toch niet zó een goed advies. Dus voor een probleem met Garmin ga je naar het Garmin forum, voor TomTom naar het TomTom forum, voor GSAK naar het GSAK forum en bespreken we op dit forum nog enkel over geocaching.nl?

 

 

Oeps, niet duidelijk meer :blush:

Misschien moet ik toch meer quoten.

Het ging om het gegeven dat geocaching.nl de problemen, na de upgrade ontstaan bij Geocaching.com, niet echt op kan lossen

Melden en bespreken welke problemen je ervaart kan natuurlijk altijd, naast even mopperen.

Door van alles met elkaar, op bijvoorbeeld dit forum, te bespreken kom je daar achter (en je kunt elkaar helpen)

Maar als er werkelijk iets niet werkt etc. zul je toch bij de genoemde sites moeten zijn om dat daar te rapporteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek genoeg werkt het in Firefox (4) en Chrome wel en in IE(9) niet. Opmerkelijk omdat het een asp.net site is en ik zou dan verwachten dat het juist wel in IE zou werken. Hetzelfde soort tekstvlakken wordt hier ook gebruikt op het forum en op de buren ook.

Het is niet een functie van geocaching.com, dit is een functie die standaard in de browser zit. De Chrome en Safari hadden dit al lang standaard erin zitten, en tegenwoordig (met FF4) werkt het ook in FireFox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek genoeg werkt het in Firefox (4) en Chrome wel en in IE(9) niet. Opmerkelijk omdat het een asp.net site is en ik zou dan verwachten dat het juist wel in IE zou werken. Hetzelfde soort tekstvlakken wordt hier ook gebruikt op het forum en op de buren ook.

Het is niet een functie van geocaching.com, dit is een functie die standaard in de browser zit. De Chrome en Safari hadden dit al lang standaard erin zitten, en tegenwoordig (met FF4) werkt het ook in FireFox.

 

Oh oke, weer wat geleerd :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone.

Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen.

Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site.

 

Meer mensen dit probleem??

 

Had ik vorige week op mijn Nokia. Bij mij was het een kwestie van de cache van de browser leegmaken.

 

Ik heb sinds vandaag ook internet op mijn mobiel, maar heb inderdaad hetzelfde probleem. Na inloggen word ik gewoon weer visitor.

Ik snap niet goed wat er bedoeld wordt met de tip; wat bedoel je met de cache van de browser leegmaken :rolleyes: ??

Alvast bedankt,

Oemoemenoetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone.

Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen.

Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site.

 

Meer mensen dit probleem??

 

Had ik vorige week op mijn Nokia. Bij mij was het een kwestie van de cache van de browser leegmaken.

 

Ik heb sinds vandaag ook internet op mijn mobiel, maar heb inderdaad hetzelfde probleem. Na inloggen word ik gewoon weer visitor.

Ik snap niet goed wat er bedoeld wordt met de tip; wat bedoel je met de cache van de browser leegmaken :rolleyes: ??

Alvast bedankt,

Oemoemenoetjes

 

Een internetbrowser bewaart gegevens van de bezochte pagina's zoals login-gegevens, cookies en dergelijke. Als je die verwijdert dan heb je als het ware de browser van je smartphone gereset.

bewerkt door Twentse Mug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...