Spring naar bijdragen

Vormgeving GC.com


Waldio

Aanbevolen berichten

tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komen

weer tevoorschijn :offtopic:

Wat bedoel je?

De gearchiveerde puntjes op de kaart van Nederland komen weer terug.

Ik heb hier dat probleem ook, maar volgens mij heeft dat niets met gc.com te maken en wel met gc.nl

 

het is alleen wel toevallig dat het meestal voorkomt na een update van com.

Omdat de layout behoorlijk is aangepast, struikelde het .nl systeem een beetje bij de gearchiveerde caches. Aangepast, en ze verdwijnen nu vanzelf weer in t archief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

tja,en ook de oude gearchiveerde puntjes komen

weer tevoorschijn :crybaby:

Wat bedoel je?

De gearchiveerde puntjes op de kaart van Nederland komen weer terug.

Ik heb hier dat probleem ook, maar volgens mij heeft dat niets met gc.com te maken en wel met gc.nl

 

het is alleen wel toevallig dat het meestal voorkomt na een update van com.

Omdat de layout behoorlijk is aangepast, struikelde het .nl systeem een beetje bij de gearchiveerde caches. Aangepast, en ze verdwijnen nu vanzelf weer in t archief.

je bent geweldig :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg het merendeel van de foto's uit de galleries niet meer te zien :D

Dus op een cachepagina en dan rechts bovenin view gallery. Als ik dan op een thumbnail klik verschijnt er wel een kadertje maar geen foto...

Errug irritant. :offtopic::crybaby:

bewerkt door De Saatjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Greasemonkey scriptje VIP lijst doet het niet meer :thumbdown:

 

Uit de aankondiging van .com:

With the latest release of Geocaching.com, we have modernized the site to allow us to move forward with future projects in an effort to better address the needs of our users. In doing so, some third-party tools, such as GreaseMonkey Scripts, may no longer work because of changes to the underlying structure of the site. We regret that some browser addons will break but it was necessary for us to make these changes ahead of the site localization effort we have planned for this year. Localizing will enable us to provide the non-English speaking community with a more friendly site by translating common pages and navigation into various languages.

 

We recognize that the GreaseMonkey scripts in particular serve a legitimate need in many cases, so we plan to integrate the most popular scripts wherever possible to render them obsolete (with kind regards to their creators).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet veel veranderd, maar wel zijn de notify mails aangepast.

Standaard krijg je nu geen notify meer van een nieuwe mistery cache :thumbdown:

 

Check je eigen settings, en als dat probleem blijft bestaan, meld het dan in het Release topic op gc.com. Daar worden bug reports verzameld.

(het lijkt me in elk geval niet de bedoeling)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet veel veranderd, maar wel zijn de notify mails aangepast.

Standaard krijg je nu geen notify meer van een nieuwe mistery cache :thumbdown:

 

Check je eigen settings, en als dat probleem blijft bestaan, meld het dan in het Release topic op gc.com. Daar worden bug reports verzameld.

(het lijkt me in elk geval niet de bedoeling)

 

Hier vind je de release notes, waar je bugs kunt melden.

 

Onderaan staat hoe je bugs kunt melden:

--------------------------------

3 steps to reporting a bug:

 

1. What you were trying to do

2. What happened

3. What you expected to happen

 

Don't forget links and browser/version! (FF or IE or CC)

 

Need more help? Check out the Groundspeak Knowledgebase!

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het er niet echt mooier op geworden.

 

Een voorbeeld: in de lijst met gevonden caches is het onderscheid tussen een disablede cache en een gearchiveerde cache bijna niet meer te zien. Beiden nu in blauwe letters, alleen heeft de ene een rood streepje en de andere een blauw streepje. Je moet echt goed kijken om het verschil te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik vindt de nieuwe site op zich niet veel mooier en prettiger werkend (m.n. er moet meer gescrolled worden) Ook het onderdeel Hide and Seek vindt ik niet verbeterd, maar eerder achteruitgegaan. Qua beeld wellicht grootser, maar qua handling niet praktischer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjsa, heel even gekeken voordat ik de poll invulde en toen voor niet veel veranderd gekozen. Echter na wat meer klikken ben ik van mening dat e.e.a. er voor mij veel beter uitziet.

 

Maar goed een website van een niet grafisch bedrijf moet er voor mij strak uitzien en niet te veel poespas bevatten, dat voegt mi niks toe.

 

En let eens op als straks de .com site ook grotendeels in het Nederlands is......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Greasemonkey scriptje VIP lijst doet het niet meer :thumbdown:

 

Daardoor werkt GCVote ook niet meer. Jammer :rolleyes:

Laten we een paar dagen wachten, ik denk dat dan vele van de huidige ongemakken weer verholpen zullen zijn.

Maar voorlopig is er voor vele programmeurs en schrijvers nog een berg werk te verzetten.

Jammer dat de zaken niet wat beter getest zijn, dan had men veel leed en commentaren kunnen voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...